Kuseeko joku muukin mies istuen?
Olen mies ja kusen aina istuen. Rakko tyhjenee paremmin eikä tarvitse miettiä mihin virtsasuihku päättää lennähtää. Kuseeko jonkun av-mamman mies istuen?
Kommentit (46)
Kusee, miehet kenellä ei ole pippeliä. Neidit.
Meillä mies pissaa istuen. Pystyy samalla lukemaan lehteä =)
Pisuaarit on erikseen.. semmoseen kuskoot miehet vaikka päällään seisoen, mutta pönttöön tehdään tarpeet istuallaan.
Eikö?! :)
Vessanpöntöt on suunniteltu istumiseen tai seisaaltaan pissaaville pikkupojille. Pissasuihku ei usein ole 1 vaan 2 haarainen jossainvaiheessa ja lopussa se menee sillai, että tulee talouden naiselta sanomista, ellei pyyhi reunoja paperilla. Reunojen pyyhkiminen on tylsää jatkuvasti.
Baareissa näkee, miten korkealla wc-pönttö pitäisi seisoaltaan pissaavalle yli 180 cm miehelle olla kun katsoo niitä pisuaareja. Jopa käsien pesuallas on oikeammalla korkeudella kuin vessanpönttö.
Isomunaiselle miehelle nämä pienet wc-pöntöt on vaan siitä hankalia, kun istut ja pissaat istuallaan meinaa munasi osua reunaan.
Tosimiehet kusee istualtaan ja lukee samalla Tex Willeriä. Oma aika on otettava itse, eikä onni ja rauhallinen hetki ole toisten vastuulla.
Halutaanko miesten vuosituhantinen perinne: seisaaltaan virtsaaminen kieltää? Eikö naisten peniskateudella ole mitään rajaa?
PS. Miksi suihkun lattiakaivo on aina täynnä pitkiä hiuksia?
Mulla on ollut kolme miestä jotka kusevat istuen, en ymmärrä miksi pitäisi seisten kusta ja tähtäillä kun voi vaan istua ja mietiskellä asioita.