Noloin avautuminen?
Voi tätä vvvatutuksen määrää! En tajua, miksi en voi ikinä kun kännissä olen tajuta jättää viestintää ihmisille MAHDOLLISIMMAN minimiin ja sanoa asiaani seuraavana päivänä. Siis varsinkin kirjotettua viestintää.
Lopetin sitten dramaattisesti eilen illalla seksisuhteen tarinoimalla jotain täyttä shittiä miehelle. Tekstasin siis aivan päästä keksittyjä juttuja, mm. että olen aloittanut psykoterapian ja mielialalääkkeet, koska olen masentunut ja eräs tuttavani on vakavasti sairas(?), joten SEKSIsuhde on nyt minulle liian rankkaa. Jos häpeään vois kuolla niin nyt kuolisin. Ei tätäkään voinut sitten hoitaa aikuismaisen asiallisesti.
Ja joo, "Lääkkeet!"-kommentit ymmärrän oikein hyvin. :(
Kertokaa nyt lohduksi jotain teidän? Ei tarvitse tietenkään olla välttämättä kännissä avautumisia, mutta mitä olette jälkikäteen hävenneet.
Kommentit (7)
Ongelmasi olisivat paljon isompia jos oikeasti joutuisit käyttämään lääkkeitä masennukseen ja menemään psykoterapiaan ja tuttavasi olisi vakavasti sairas. Että aika pieni juttuhan toi on. Lohduttiko?
Samaa mieltä kuin kolmonen. Ole iloinen että et ole oikeasti masentunut eikä tuttavasi ole vakavasti sairas. Mitä yhdestä kännimokasta, unohda. Ja kerta sen seksisuhteen halusit lopettaa niin se ilmeisesti onnistui joten iloitse siitä. Sama kai se on miten sen lopetit.
Joo, tiedän tunteen...:-)
Yritä keskittyä kaikkeen muuhun. Ehkä pystyt vielä jonain päivänä nauramaan asialle...Ehkä et.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:27"]
Kasva aikuiseksi.
[/quote]
No suuret kiitokset tästäkin aikuismaisesta kommentista. Muille sitten kiitos ihan vakavissaankin, kai tämä tästä.
En tajua miksi tällaista pitää tulla heittämään kun on muutenkin paska olo? Kai ymmärrän itsekin, että käytökseni oli todella lapsellista ja outoa, olen vähän hämilläni itsekin, miksi noin käyttäydyn. Joo, no, eteenpäin vaan... ehkä täytyy sitä terapiaa harkita jos tämmöset toistuu. En haluais käyttäytyä näin kakaramaisesti.
Ap
Niin ja selitin muutakin menneisyydestäni, miten rankkaa on ollut ja nyyhkytin puhelimessakin lyhyesti. Ja jotain saatanan "oli hienoa tuntea sinut, ehkä joskus voidaan olla taas yhteyksissä ja katsoa tilannetta uusiks, kun olen vanhempi ja asiat paremmin (mies on mua hitosti vanhempi) oi hyvästi jää" -draamapaskaa. Mies oli vaan, että ööh okei, mistäs tää nyt tuli. Ähh....
AP