Kuseeko joku muukin mies istuen?
Olen mies ja kusen aina istuen. Rakko tyhjenee paremmin eikä tarvitse miettiä mihin virtsasuihku päättää lennähtää. Kuseeko jonkun av-mamman mies istuen?
Kommentit (46)
Mieheni istuu ja meidän neljä poikaakin on opetettu siten. Tää lähtee miehistä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:14"]
no ei todellakaan,vitun neidit pissaa istuvilleen.
tv. MIES joka kusee seisaallaan.
[/quote]
Ja kirjoittelee täällä vauvapalstalla. Oot kovis :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:58"]
Halutaanko miesten vuosituhantinen perinne: seisaaltaan virtsaaminen kieltää? Eikö naisten peniskateudella ole mitään rajaa?
PS. Miksi suihkun lattiakaivo on aina täynnä pitkiä hiuksia?
[/quote]
Koska mun mies ei halua että leikkaan hiukseni lyhyeksi. Sietäkööt sitten hiukset lattiakaivossa. Mäkin joudun kerran sietämään kusitipat pytyn renkaalla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:14"]
no ei todellakaan,vitun neidit pissaa istuvilleen.
tv. MIES joka kusee seisaallaan.
[/quote]
nolo...
Istuen päästän pisut mikropeniksestäni. Taputtelen kuivaksi yhdellä paperiarkilla.
Minulla on niin iso tippuu veteen.
Mä uuden seisoen julkisissa vessoissa kotona istun t. Nainen joka myös kusel seisten.
Mun mies kusee seisaaltaan vain ulkotiloissa (mökillä tai muuten vaan puskassa). Sisätiloissa aina istuu.
Mun mies myös lähes kaksimetrinen ja kusee seisaaltaan... Mikäs siinä, kun minä olen Se, joka siivoaa vessan (venyttää omaa siivousvuoroaan aina niin kauan että mun on vain pakko siivota, olen niin siisteysfriikki)
Kuningaspissa on ihan paras. Todellakin kusen istuvilteen.
Meillä kustaan istuvilteen, myös vieraat. Ensimmäisen kerran jälkeen (se hirveä lorotus) tulee sanomista, jos toistuu. En halua pestä niitä roiskeita jälkeenpäin. Eriasia luonnossa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:56"]
Pisuaarit on erikseen.. semmoseen kuskoot miehet vaikka päällään seisoen, mutta pönttöön tehdään tarpeet istuallaan.
Eikö?! :)
[/quote]
Nimenomaan EI!
Jos joku alkaisi vaatimaan istualteen kusemista sellainen jätetään samana päivänä.
Olen mies. Munani on niin iso, että se osuu roikkuessaan vessanpöntön etuseinään, jos kusen istuen. Länsimainen vessanpönttö on pienimunaisen tai naisen suunnittelema.
Minunkin avopuoliso pissii istualtaan. Eipä se mua vaivaa :D
Mieheni tekee niin myös. On kuulemma helpompaa. :)
Kyllä. Ukko rapiat parimetrinen ja sanoo ettei roisku niin paljon, jos kusee istuen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:58"]
Halutaanko miesten vuosituhantinen perinne: seisaaltaan virtsaaminen kieltää? Eikö naisten peniskateudella ole mitään rajaa?
PS. Miksi suihkun lattiakaivo on aina täynnä pitkiä hiuksia?
[/quote]
Pitkät hiukset miehellä on myös vuosituhantinen perinne.