Kuseeko joku muukin mies istuen?
Olen mies ja kusen aina istuen. Rakko tyhjenee paremmin eikä tarvitse miettiä mihin virtsasuihku päättää lennähtää. Kuseeko jonkun av-mamman mies istuen?
Kommentit (46)
Eli oikeasti olet nainen, jolla on pakkomielle miesten kusemistavoista. Avaatko seuraavaksi ketjun kullin pyyhkimisestä kusen jälkeen?
no ei todellakaan,vitun neidit pissaa istuvilleen.
tv. MIES joka kusee seisaallaan.
Kyllä, samoin kuin 14v ja 4v pojat. 20 veestä en ole ihan varma.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:13"]Eli oikeasti olet nainen, jolla on pakkomielle miesten kusemistavoista. Avaatko seuraavaksi ketjun kullin pyyhkimisestä kusen jälkeen?
[/quote]
Vitut ole vaan mies, jota ei vittu huvita roiskia kusta ympäri vessaa.
Mun eksä joskus istualteen ja joskus seisaalteen. Syytä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:14"]no ei todellakaan,vitun neidit pissaa istuvilleen.
[/quote] On sun miehekkyytesi aika heikoissa kantimissa jos on kiinni siitä missä asennossa kusee. :D
Mun mies pissaa istualleen. On pitkä mies ja muuten varmasti tulisi roiskeita.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:16"]
Vitut ole vaan mies, jota ei vittu huvita roiskia kusta ympäri vessaa.
[/quote]Jos olisit oikeasti mies, joka on todennut istualtaan kusemisen itselleen hyväksi tavaksi, miksi avaat tällaisen ketjun ja kerrot sen muille? Naiset usein hakevat muilta hyväksyntää omille tavoilleen, ei miehet. Itse kusen seisaaltaan ja pönttöön, en ympäri vessaa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:14"]no ei todellakaan,vitun neidit pissaa istuvilleen.
[/quote] On sun miehekkyytesi aika heikoissa kantimissa jos on kiinni siitä missä asennossa kusee. :D
[/quote]
Minulla ei ainakaan rakko tyhjene kunnolla istualleen pissien. Olenkin ihmetellyt niitä joilla tuntuu tyhjenevän. Johtuisikohan eturauhasen liikakasvusta, että joutuu ainakin loput seisaallaan lorottamaan?
Mies virtsaa tietenkin seisoen, neidit istuen.
Mies pissaa istualtaan, luojan kiitos. Pojat on opetettu samaan. Vieraiden jäljiltä vessa haisee ihan kuselta, aikuisillakin tuntuu olevan ongelmia tähtäämisessä.
Minäkin käyn usein istuvaltani kotona varsinkin.
M41
Mun mies kusee istualteen. On myöskin pitkä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:27"]
Mies virtsaa tietenkin seisoen, neidit istuen.
[/quote] Miehen, joka on epävarma miehuudestaan, täytyy korostaa ja todistella omaa miehekkyyttään kusemalla seisten ja roiskien virtsaa naisten siivottavaksi. Eräänlainen munanjatke tämäkin.
maailman isoimpia ongelmia - palkinto vuodelta 2014 - organisaatio on vastaanottanut hakemuksenne.
tänä vuonna kilpailu on todella kovaa, erityisesti vauva-lehden av-palsta suomesta on yllättänyt organisaatiomme suurella osallistumisellaan.
voittajat julkistetaan joulukuun 28. kuluvana vuonna Suomen Porvoossa.
onnea kisaan!
A. Saukko, kilpailun Suomen organisaation pääsihteeri.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:11"]Olen mies ja kusen aina istuen. Rakko tyhjenee paremmin eikä tarvitse miettiä mihin virtsasuihku päättää lennähtää. Kuseeko jonkun av-mamman mies istuen?
[/quote]
Kusen istuaalleen, mutta rakkomei todellakaan tyhjene paremmin, vaan se on lopuksimvielä erikseen ravistettava seisaaltaan tyhjäksi, muutoin housuihin tulee muutama pisara virtsaa. Ja istualteen kusen siksi, että käyn yleensä vessassa sekä paskalla että pissalla yhtä aikaa
Kyllä meillä mies pissaa istuallaan, ja se on tosi hyvä juttu, mutta vastineeksi sitten paskoo seisaaltaan, mistä on jatkuva sota, paskasota.
Teen samaa, paljon mukavampaa ja helpompaa.