Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söit tänään?

Vierailija
17.08.2014 |

Nyt kaikki listaamaan ruokiaan!

Minä söin näin:

Aamupala

-kaurapuuro veteen (dl hiutaleita)

- dl rahkaa

-kuppi kahvia mustana

Lounas

-soijarouhetta puoli desiä

-salaattia iso lautasellinen

Välipala

-sama kuin aamupala, lisänä omena ja muutama pähkinä

Päivällinen

-salaattia

-keitetty muna

-lohta

Iltapala

-rahkaa dl

-puolikas omena

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ruokapäiväkirjani, tänään olen syönyt:

riisipirakka juustolla & mehua (aamulla)

iso hillokermamunkki töiden jälkeen kahvilassa

100 g sipsejä & 2 suklaakeksiä & hedelmäsose & 5 isoa suklaapalleoa & riisipiirakka juustolla välipalaksi

ruuaksi söin ison annoksen taglietellea kermaisessa parsakaalikastikkeessa, jälkkäriks 2 kulhollista hedelmärahkaa

iltapalaks söin loput ruuat & 3 kauraleipää juustolla

edelleen tekis mieli jtn..

riisipiirakka juustolla

Vierailija
2/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: lasi vettä
Lounas: riisipuuroa luumukeitolla
välipala: 100g cashew pähkinöitä
illalla: kerrosateria ja sipulirenkaita
vielä illemmalla: limua ja suklaavanukasta

Joo o, herkkupäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Unta :P

Lounas: Unta :P

Välipala: Patonkia (1/2) juustolla margariinilla kurkulla + kahvia kuppi

Päivällinen: 3 lämmintä leipää (ketsuppi margariini kinkku juusto aurajuusto) + kalakeittoa kupillinen + maitoa 3 lasillista

Välipala 2: Kahvia 2 kuppia + jugurttia puoli kuppia

Iltapala: Lihapiirakka med juusto och ketsuppi + mehukeittoa lasi + ruisleipäviipale med juusto och margarin + omena

Yöpala: Porkkana + mandariini + karkkipussi + tölkki limsaa

Vierailija
4/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi puuroa ja marjoja, raejuustoa, omena

Lounaaksi bataattikeittoa ja itse leivottu sämpylä jossa päällä salaattia ja kurkkua

välipala tonnikalalla ja kasviksilla täytetty sämpylä, avokado

päivällisenä oli kanan filepihvi ja riisiä, parsaa, keitettyä porkkanaa, maissintähkä

välipala dippivihanneksia kurkku+paprikaa+porkkanaa ja dippi jonka tein luonnonjugurtista ja mausteista

iltapala rahkaa ja mehukeittoa, mysliä, puolikas banaani

lisäksi teetä muutama kuppi, yksi pala kuivakakkua, palautusjuoma treenin jälkeen, noin kolme litraa vettä

Aika normipäivä. Itsenäisyyspäiväksi on hieman herkkuja; juustotarjotin, pähkinöitä, konvehteja ja illalliseksi hirvipaistia :)

Vierailija
5/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, totea läskittelevälle miehellesi, että hän on surkea sängyssä ja hänellä on pieni penis.

Vierailija
6/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Mustaherukanlehtiteetä ja itse kerätystä petusta tehtyä pettuleipää sinisellä keijulla, kuivatuilla mustikoilla ja omenoilla.

Lounas: Takapihalla kasvattamaani kaalia ja punajuurta. Olen lannoittanut viljelykseni metsästä itse keräämilläni pupun papanoilla (välillä minäkin olen myös kakkinut pellolle).

Päivällinen: Samaa punajuurta ja kaalia, nam! Reseptin löysin ystäväni blogista, mutta en sitä linkitä tähän, koska jotkut voisivat pahastua mainostamisesta. Lisukkeeksi kävin hakemassa Rastilan rannasta pikkuisen sinilevää.

T: Kaikkia teitä parempi ja hyvempi ihminen, keliaakikko luomuvegaani.

Vierailija
7/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi banaani ja vettä, lounaaksi cafe picnicin tuplakana-feta-avokado-salaatti ja vettä, välipalaksi banaani, cashewpähkinöitä ja vettä, päivälliseksi paistettuja papuja ja tomaattia, riisiä ja raejuustoa, vettä, vähän tummaa suklaata ja pari suklaakonvehtia, iltapalaksi thaiwok-pakasteruoka ja tummia suklaakonvehteja, cokista ja vettä. Aamulla olin salilla ja saunassa, jonka jälkeen join vettä ja söin suolattuja ja paahdettuja cashewpähkinöitä.

Vierailija
8/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:50"]

Aamupala: Mustaherukanlehtiteetä ja itse kerätystä petusta tehtyä pettuleipää sinisellä keijulla, kuivatuilla mustikoilla ja omenoilla.

Lounas: Takapihalla kasvattamaani kaalia ja punajuurta. Olen lannoittanut viljelykseni metsästä itse keräämilläni pupun papanoilla (välillä minäkin olen myös kakkinut pellolle).

Päivällinen: Samaa punajuurta ja kaalia, nam! Reseptin löysin ystäväni blogista, mutta en sitä linkitä tähän, koska jotkut voisivat pahastua mainostamisesta. Lisukkeeksi kävin hakemassa Rastilan rannasta pikkuisen sinilevää.

[/quote]

Etkö sä syö ollenkaan välipaloja? Kyllä suositusten mukaan ihmisen kuuluu syödä monta kertaa päivässä ihan niinkuin märehtijät ja muutkin kasvissyöjät tekee. Mä käyn yleensä hakemassa hautausmaalta tammenterhoja ja samalla reissulla nyhdän hampaiden väliin timoteitä. Niin ja tietty yöpalaksi vähän höpöheinää, hehheh :)

Vierailija
9/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 g lasagnea 396 kaloria

4 palaa kauraleipää 304 kaloria

pussillinen nachoja 300g n.1500 kaloria

1 kananmuna 100 kaloria

juustoa, kinkkusiivuja ehkä 150 kaloria

= 2450 kaloria

Huomaa kyllä miten leipä ja ylimääräinen höttö nostaa lukemaa, ilman että tuntee ähkyä missään vaiheessa.

Vierailija
10/62 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:50"]

[/quote]

Etkö sä syö ollenkaan välipaloja? Kyllä suositusten mukaan ihmisen kuuluu syödä monta kertaa päivässä ihan niinkuin märehtijät ja muutkin kasvissyöjät tekee. Mä käyn yleensä hakemassa hautausmaalta tammenterhoja ja samalla reissulla nyhdän hampaiden väliin timoteitä. Niin ja tietty yöpalaksi vähän höpöheinää, hehheh :)

[/quote]

Juu yöpala unohtui. Välillä taikasieniä ja joskus taas "maustevoita". Toki vegaaniseen margariiniin sotkettuna, hih :D Olutkin on muuten meille vegaaneille tärkeä ravintolisä. On se vaan kiva kun voi hyvällä omallatunnolla kiskoa tuoppeja bupissa ja sanoa vain vetelevänsä tarpeellisia ravintoaineita :D

Vierailija
11/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampurilaisia

Vierailija
12/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa.

Vierailija
13/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tonnikala leipää ja saarioisten läpän. Krapula..

Vierailija
14/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourallinen jäävuorisalaattia, 10cm:n pätkä tuorekurkkua, 3/4 tomaatista, maks 200g jauhelihaa ja kaksi rkl tzatsikia. Kolme mukillista kahvia. Liian vähän tullut syötyä, mutta ei voi mitään. Ei oo yhtään nälkä nytkään, joten menen varmaan nukkumaan syömättä tuon enempää tänään.

Vierailija
15/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuppia kahvia kevytmaidolla

banaani

sämpylä + 2 viipaletta meetwurstia + vähän oivariinia päällä

2x pieni annos tonnikalasalaattia

3 munan munakas

vettä 3l

Vierailija
16/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puoli pussia sipsejä, parin tunnin päästä kotipizzan pitsan. Kolme tuntia siitä hesen kana aterian, pari tuntia ja absin lehtipihvin ja jätskin. Ainiin ja jossain välissä tuttifruttichoko karkkipussin ja geishapatukan. Nyt kun listasin nää, niin tajusin että ei vittu miten paljon kaloreita mä oon jo vetäny?!! Krapula päivä tienpäällä siis.

Vierailija
17/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puuroa, sokeria, iso köntti voita

-lohipatonki

-irtokarkkeja paljon

-moussakaa

-juomana kahvia, vichyä, pepsiä

-aion vielä syödä luumuja ja jätskiä

minulle ihan normaali ruokavalio

Vierailija
18/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kolme itse leivottua sämpylää oivariinilla, kinkulla ja olttermannilla, maitokahvia

Päivällä 200g pussi pähkinöitä ja banaani

Ruuaksi pastaa ja jauhelihakastiketta, porkkanaraastetta

Iltapalaksi vielä pala kakkua koska söin kevyesti päivällä

Laihdutan

Vierailija
19/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pientä omenaa

puuroa maidolla ja hillolla

subin kananrintasalaatin

n. 600kcal, jee. jotain pientä ehkkä vielä syön.

Vierailija
20/62 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:50"]Aamulla kolme itse leivottua sämpylää oivariinilla, kinkulla ja olttermannilla, maitokahvia

Päivällä 200g pussi pähkinöitä ja banaani

Ruuaksi pastaa ja jauhelihakastiketta, porkkanaraastetta

Iltapalaksi vielä pala kakkua koska söin kevyesti päivällä

Laihdutan

[/quote]

Aika outo laihisruokavalio.