Siis mitä vikaa Hesburgerin hampurilaisissa muka on?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:06"]Kävin just hesessä. Ällöä oli. Yöks.
Mäkkäristä ei tule etovaa oloa, kuten hesestä. En tiedä syytä,
mies tuossa sanoo, että heae on yöks, koska liikaa majoneesia
[/quote]
Minun mies sanoi samaa, että Hesessä syödyn hampurilaisen jälkeen tulee yökkö olo. :/ Mäkkärin hampurilaisesta ei.
Ei ilman sitä vaahdonestoainetta pääse ikävä kyllä kai missään pikaruokalassa syömään, mm. mäkissä se on paistorasvassa.
Meitä palvellaan Hesellä nopeasti, otamme ateriat mukaan ja syömme kotona ja kyllä vaan hampuriaiset ovat lämpimiä. Minä naisena syön megan ja mies kalahampurilaisen, ilman ranskalaisia. Olemme keski-ikäisiä, emme jonota, joten vanhat saa ensin.
No ei kyllä ole ulkomaalasta lihaa :DDDD
Itse pidän Hesestä eniten, kakkosena Burger King ja vasta kolmantena Mäkkäri. Hesestä löydän eniten hyviä tuotteita ja nimenomaan majoneesi on se juttu!
"Ja McDonald's on ollut lähinnä tappiollinen esim. Suomessa."
Se, että toimitilat vuokraava ja lisenssimaksut saava jenkkifirma on tappiollinen tarkoittaa lähinnä että osaavat verosuunnittelun. Yritys itsessään ei tee yhtään hampurilaista.
Hese on kotimaisen yrittäjän omistama,perheyritys, en halua edes tukea ylikansallista Mäkkäriä.
http://www.hesburger.fi/tuotteet/hampurilaiset/minikanahampurilainen
Kanapihvin alkuperämaa saksa, kerroshampurilaisessa taisi olla suomi/tanska, pekonihampurilaisessa samoin, mutta pekonin valmistuspaikkana EU, kalapihvin kala on pyydetty tyyneltä valtamereltä, pihvinvalmistusmaa ruotsi.
Huh kuinka kotimaista!
Tämä sille joka sanoi ettei ole ulkomaista hesellä..
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:09"]
Hesburger lopettiin yhdessä Saksan kaupungissa, koska ei menestynyt, joten ei se "paras" kumminkaan ole. Ja Hesen vakiokävijä-mode toisten kyttääjää se hesessä viihtyy, paljasti taas itsensä noilla peukutuksillaan..
[/quote]
Ja McDonald's on ollut lähinnä tappiollinen esim. Suomessa. Ollut täällä enimmäkseen imagon takia. (esim: http://www.kauppalehti.fi/omayritys/mcdonalds+ylsi+vihdoin+voitolle/201206205647). Se ei tarkoita että Hese olisi paras - tai Mäkkikään, makuasioita - mutta aika ihmeellistä argumentoida yhden random kaupungin perusteella yhtään mitään. On niitä Hesejä lopetettu Suomessakin, kun eivät ole sijainnin ja kilpailun takia kannattaneet, ihan niin kuin Mäkkejäkin. Vaikka aika paranoidinen tuo viestisi oli kyllä muutenkin, joten sinänsä varmaan ihan turha vastata yhtään mitään.
[/quote]
Hah, voi vitsi teitä.. Vai tappiollinen, ne tekee tappiollisen tuloksen ettei tarvitse maksaa veroja= enemmän voittoa. :) Ne voitot on kuule kierrätetty muuta kautta jo jenkkeihin..
Mitä te luulette voittavanne tässä ketjussa. En tue Mäkkäriä ihan periaatteesta, tuen kotimaista yrittäjää. Minun herkälle vatsalle sopii Hesen tuotteet.
jotenki musta hesessä kaikki on jotenki tosi sellasta...makeeta, tai siis mäkissä se ruoka on oikeesti selasta suolasen makusta, hesessä kaikki ranskalaisista hampurilaiseen maistuu makeelta
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:51"]Mitä te luulette voittavanne tässä ketjussa. En tue Mäkkäriä ihan periaatteesta, tuen kotimaista yrittäjää. Minun herkälle vatsalle sopii Hesen tuotteet.
[/quote]
En må kuvittele voittavani mitään. Kerroin ekasivulla etten käy kummassakaan kun mäkkäriä oon boikotoinut koko ikäni periaatesyistä ja hesessä turhauttaa pikkuhiljaa, kuin salassa, ulkomaalaistaminen joten tällä sivulla linkkasin hesen sivut, kun joku ei uskonut että liha ei tule suomesta, kuten moni luulee. Mulle on yksi ja sama missä ihmiset käy.
Hesen hampurilaiset on mauttomia ja pumpattu täyteen majoneesia sekä sitä mitäänsanomattomatonta keltaista soosia. Mäkkäri on myös edullisempi. En yleensä osta aterioita, koska en perusta ranskalaisista. Heseltä ei löydy mitään McDonaldsin eurolistaa vastaavaa: kahden euron El Maco Junioreita tai euron juustohampurilaisia.
Mäkissä on paremmat kananugetit kuin Hesessä. Tykkään Mäkin McFeast-dipistä ja Hesen paprikamajoneesista.
Hesessä suosikkini ovat 2 euron minikanahampurilainen (myös normi kanahamppari on hyvä) ja pekonihampurilainen, nam! Ovat raikkaita ja meheviä. Rakastan näiden hamppareiden majoneesia. Usein syön kaikki välistä valahtaneet salaattipalasetkin intohimolla, koska niissä on sitä herkullista kastiketta. Mäkin hamppareista en ole löytänyt suosikkia, ovat kuivakampia ja maistuvat liikaa ketsupille ja kumijuustolle.
Mäkkärissä ranskalaiset ovat ehdottomasti parempia kuin Hesessä. Hesen ranut on liian usein nahistuneita, mauttomia tai kuivia korppuja.
Hesessä hedelmä-fruitiet (juomat) on todella hyviä ja raikkaita. Mäkissä vastaavanlaista tuotetta ei löydy. Kokeilin smoothieta, mutta se maistui sellaiselta teolliselta, makujauheesta tehdyltä, paksulta kaupan smoothielta.
Molemmissa siis hyviä ja huonoja puolia.
En voi sietää Mäkkärin kuivia hampurilaisia, en myöskään ole niin varaton, etten pysty maksamaan Hesen tuotteita, en tarvitse euron enkä kahden euron tuotteita. Suosin suomalaista yrittäjää.
En voi sietää Mäkkärin kuivia hampurilaisia, en myöskään ole niin varaton, etten pysty maksamaan Hesen tuotteita, en tarvitse euron enkä kahden euron tuotteita. Suosin suomalaista yrittäjää.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:51"]
Mitä te luulette voittavanne tässä ketjussa. En tue Mäkkäriä ihan periaatteesta, tuen kotimaista yrittäjää. Minun herkälle vatsalle sopii Hesen tuotteet.
[/quote]
Ei tämä ole mikään kilpailu, vaan keskustelu, johon mahtuu mielipiteitä puoleen jos toiseenkin. Jos noin koville ottaa yksi keskusteluketju, niin parempi, kun poistut kokonaan.
Mäkille plussa siitä, että on yleensä auki myöhempään tai jotkut jopa läpi yön. Yökukkuja kiittää. :)
Höh, joku kerkesikin minuutin nopeammin pistämään tuon Hesen ranskalaiscocktailin. Hyvä silti, että joku muukin on huomannut. -60