21-vuotias poika tapailee 36-vuotiasta naista
Ilmeisesti vain seksiä, mutta silti aika erikoista. Nainen vaikuttaa normaalilta työssäkäyvältä ihmiseltä. Kundi vasta opiskelee.
Kommentit (30)
Mitä sitten? Ei 15 vuotta ole paha ikäero.
Jaaha. Poikas on tavannut mun siskon ja sen puumakaverin.
Vaihtoko ikis nyt tän jutun toisinpäin?
Tuomitsijoille: entä jos kyseessä olisi 21-vuotias nainen ja 36-vuotias mies? Se on kyllä monien mielestä ihan normaalia, mutta vanhempi nainen ja nuorempi mies on sairasta. Huokaus. Minusta yhtä omituista kummin päin tahansa.
Ja...? Kummatkin aikuisia ihmisiä.
Poju tarvii hyvän opettajan. Toivottavasti on löytänyt parhaan mahdollisen. Aikanaan naisystävä / vaimo hyötyy tästä opiskelusta.
Kaikki pankoot ketä tahtoo, ja olkoon sen kanssa, jonka haluaa. Ketä kukaan on toisen elämää arvostelemaan.
Terveisin,
25-v, joka on naimisissa 55-v kanssa
koskee sinun pimppiäsi millä tavalla? vai sekö juuri kaihertaa, että itse et saa nuorta kollia?
Olen 50 nainen tapailen 15 vuotta nuorempaa miestä. Upeaa seksiä, läheisyyttä, hellyyttä.
Olenko iljettävä?
On kyllä iso ikäero jos poika on noin nuori. Olettaisin naisen olevan lapseton, koska ei kai se muuten kehtaisi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:48"]On kyllä iso ikäero jos poika on noin nuori. Olettaisin naisen olevan lapseton, koska ei kai se muuten kehtaisi.
[/quote]
Niin outo kommentti
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:18"]No tuskin he rakastuneita ovat
[/quote]
Miksei?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:51"]Poju tarvii hyvän opettajan. Toivottavasti on löytänyt parhaan mahdollisen. Aikanaan naisystävä / vaimo hyötyy tästä opiskelusta.
[/quote]
Tai sitten he ovat jo löytäneet toisensa eiätkä eroa :)
Harmittaako?
Siis eivät he seurustele, toivottavasti. Tiedän että naisella on ainakin 1 toinenkin kierroksessa. Eihän siinä mitään, jos ketään i satu, mutta pelkään että poika kuvittelee olevan vakavampaa kuin on.
ap
Naisessa ei ole siis mitään vikaa, tiedän hänet etäisesti ja muutaman kerran jutellut ennen kuin tämä tuli ilmi. On mukava työssäkäyvä eskari-ikäisen lapsen äiti. Eli en tuomitse häntä, olen vain pojasta huolissani.
ap
No jos on pokkaa, niin kysyisin suoraan asianosaisilta, että ovatko vakavissaan.
Hyvä pano on hyvä pano.