Olenko ainoa, jonka mielestä euroviisuvoittaja on jotenkin irvokas?
Ällöttää jopa hivenen.
Kommentit (26)
Mun mielestä sata kertaa irvokkaampaa on, kun kuusikymppinen toimitusjohtaja kyttää silmät kiiluen pieniä thai-tyttöjä Pattaylla. Näennäisesti puhdas, sisältö silkkaa pahuutta:(
Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä jos ihminen pukeutuu ja esiintyy erikoisesti. Terv. Marja Tyrni ja Antsku -fani.
Söpö ja suloinen. Samaa heimoa ton Vatasen Antskun kanssa. Paitsi, että Antsku se shivasi. Mut samalla tavalla meinasi Conchitakin koko ajan romahtaa.
Söpö ja suloinen. Samaa heimoa ton Vatasen Antskun kanssa. Paitsi, että Antsku se shivasi. Mut samalla tavalla meinasi Conchitakin koko ajan romahtaa.
Kyllä minun mielestäni on ällöttävää ja vaikka nykyään on niin trendikästä olla suvaitsevainen, asia ei siitä muuksi muutu. Ei muuta kuin kaappiin.
Olen aika konservatiivi. Mutta tämä hahmo on jumalaisen kaunis, tyyni, herkkä ja samalla voimakas. Mystinen kerta kaikkiaan. Hyvä biisi, hyvä esitys. Eikö se riitä voittoon. Oikeasti, niihin silmiin olisi voinut upota.
Minun mielestä tuo on oksettava. En ymmärrä, miksi nykypäivänä pitää kumartaa ja ihannoida kaikkea homoihin ja transuihin liittyvää. Jos arvostaa miehen ja naisen välistä parisuhdetta ja yhteisiä lapsia, on jotenkin out. Pitää kumartaa miehiä mekoissa ja naisten välisiä avioliittoja ja vaatia homoille oikeuksia. Kohta kai homoille vaaditaan yhteiskunnan kustantamia kohdunlisäysleikkauksia.
Olkoon jokainen mitä on, se ei minua kiinnosta eikä rassaa, mutta ylenpalttinen hypetys kaikessa "oudossa" on alkanut mennä yli.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 19:43"]
En ymmärrä, miksi nykypäivänä pitää kumartaa ja ihannoida kaikkea homoihin ja transuihin liittyvää. Jos arvostaa miehen ja naisen välistä parisuhdetta ja yhteisiä lapsia, on jotenkin out.
[/quote]
Katsos, kun nämä asiat eivät ole toisensa poissulkevia. Ihminen (paitsi ehkä sinä) pystyy arvostamaan monenlaisia asioita.
Ihmettelen kovasti ap:n aloitusta, sillä av:lla oli jo ennen tätä aika monta ketjua samasta aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:51"]
Ällöttää jopa hivenen.
[/quote]
Kyllähän sitä aina välillä ällöttää vaikka mitkä asiat. Ihmisissäkin sellaiset asiat, joille he ei välttämättä voi mitään. Mua ällöttää usein ihmisten tyhmyys. Ja ihmisten tarve tuoda oma mielipiteensä esiin asiasta kuin asiasta.
Sitä voi kuitenkin usein ihmetellä ihan omassa pienessä mielessä elämän ihmeellisyyksiä. Joskus voi jopa miettiä, että onko sillä oman mielipiteen esille tuomisessa kauheasti merkitystä, etenkin jos se on kauhean negatiivinen tai jos asia ei ole niin tärkeä.
Ja kyllä, samaa mieltä kanssasi on varmasti montakin ihmistä. Yksi kuuluisimmista on Venäjän presidentti Putin, joten voit olla ylpeä ajatusmaailmastasi. Or not.
Voittajahan oli drag-queen, missä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä tai uutta. Olikohan hahmolla parta ihan vain siksi, ettei kukaan luulisi häntä (biologiseksi) naiseksi?
No, parralla tai ilman, esitys ja biisi oli hyvä. Mielestäni ansaitsi voittonsa.
Et ole ainoa, mutta siitä lienemme yhtä mieltä, että paras musiikkiesitys voitti.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 18:51"]
Ällöttää jopa hivenen.
[/quote]
sama.
Minullekkin tuli mieleen Antsku kun tuo Conchita romahteli saadessaan niitä pisteitä. Hän sanoi vienosti:"Kiitos" ihan Antsku tyylisesti.
On varmaan salaa katsonut Antskusta mallia.
No onhan se aika vastenmielinen. Siksi en ole koskaan edes katsonut koko videota tai kuunnellut laulua.
-Mies 29v-
Mikä hänessä sinua tarkalleen ällöttää? Se, että hänellä on meikkiä? Mekko? Vaiko kenties parta?
Miksi sukupuolinormien rikkominen on mielestäsi niin kamalaa ja ällöttävää? Tässä maailmassa on paljon ihmisiä, jotka tekevät ihan oikeasti pahaa jopa päivittäin - koulu-/työpaikkakiusaajia, raiskaajia, pahoinpitelijöitä, rikosjengiin kuuluvia ilkivallantekijöitä, hyväksikäyttäjiä... He voivat ihan oikeutetusti ällöttää ja kauhistuttaa, sillä todella monet ihmiset joutuvat kärsimään heidän takiaan. Mutta miksi ihminen, joka ei tee kerrassaan mitään pahaa kenellekään, ällöttää sinua noin? Kannattaisiko tehdä asenteentarkastus?
En halua olla millään tavalla ilkeä, mutta onneksi teidän yökkäilijöiden sukupolvi jää pian taakse. Meillä nuoremmilla on asenne piirun verran parempi ja pidämme huolta siitä, että seuraavalla sukupolvella se on vielä parempi. Mutta ei siinä mitään, vihatkaa ja yökkikää oikein kunnolla nyt ja ottakaa siitä kaikki irti, eihän teillä ole enää paljoa aikaa jäljellä :)
Kyllä olen edelleen siitä mieltä että henkilö on hieman sairas tai irvokas...jotenkiin onnettomalta vaikuttii...en pystyy sellaistaa ihailla..jotenkiin huohkuu vihaa tai inho naisia kohtaan. Ehkä oli ollut huono suhde äitiin.
Voi hyvänen aika - ihanhan tuo on vain ihminen! Se partako niin kovasti ahdistaa, vai naisen vaatteet? Siis karvat ja kangas. Huh huh. Nehän ovat vain kulttuurisia käytäntöjä ja normeja täynnä. Minun heterosuhdettani ja lapsiperhe-elämääni ei homot tai transseksuaalit tai muut seksuaalivähemmistöt mitenkään uhkaa. Lapsemmekin (kuten kaikki lapset lähtökohtaisesti) eivät olleet Conchitasta moksiskaan. Kuopus vain totesi että " tuo mies on pukeutunut tytöksi". :)
Missä tynnyrissä sä olet elänyt ja kasvanut?