Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saapas nähdä, kuinka nopeasti taas "hupsahtaa"

Vierailija
05.04.2014 |

...ja bannia. Aikamoista mielivaltaa tämä Vauvan nykyinen sensuuri. Onneksi on konsteja kiertää bännit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon kirjotellu vaikka mitä höhlää ja tehnyt alotuksia siitä sun tästä, eikä mua kai ole bannattu vielä kertaakaan?
Miten te ihmiset niitä banneja saatte??

Vierailija
2/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin, että virikehoidattajilta peritään hoidon todellisia kustannuksia vastaava maksu + sopivasti katetta siihen päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne siitä mitään ilmoita, miksi bannaavat... ite en keksi muuta syytä kuin että tulin murjaisseeksi jotain Arhinmäen poliittisesta populismista ja taakikellosta. Kokkareita täällä saa vapaasti haukkua näköjään...

Vierailija
4/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako se bannaus sitä kun tulee toi "400 Bad Request"?

Vierailija
5/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bannia paukkuu 12h, jos olet eri linjoilla moden kanssa. Uskoisin että jonkun ihan tietyn yhden ihmisen kanssa, joka on usein täissä SU tai MA. Kirjoittelee itse pitkiä avauksia ja alustuksia, kuuluu kai työnkuvaan, mutta ottaa sitten ihan hirveästi nokkiinsa keskustelun jatkuessa.

Olisi hioenoa, jos moderointi olisi "läpinäkyvää", eli palsta ilmoittaisi edes nimimerkin kuka milloinkin on työvuorossa. Menisi kiitokset ja risut oikeaan osoitteeseen. Ehkä se kiinnostaisi työnantajaakin, en tiedä.

Vierailija
6/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääks ne bannit aina 24h?

Vierailija
7/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä oli se "404 - sivua ei löytynyt". Joo, muistaakseni juuri tuo 400 on bannauskoodi. Eilen aamulla tai toissailtana niitä jaeltiin ahkerasti. Syytä en keksi, koska ykiskään ketjukaan ei tainnut poistua. Ehkä joku lakaisee omalta työvuoroltaan pois palstailijat, joille ei pärjää sanallisesti ylipäätään.

Vierailija
8/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha onpa oudot bannit kun toisella selaimella voi kuitenkin rauhassa av:lla hillua. Tosi vastuuntunnotonta modeilta. Mulle tulis niksat jos pitäis toi koko 12h olla ilman.

Vierailija
9/9 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banni voi olla ihan mitä tahansa vaikka tunnista kolmeen viikkoon. Tavallisin kai on tuo, että seuraavana päivänä poistuu jossakin vaiheessa.

Löysin tällaisen artikkelin joskus, en ole kokeillut mitään noista.

http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/holmoilitko+netissa+nain+vaihdat+nettiliittymasi+iposoitteen/a493232

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan