Rinnoista, kannattaako suhdetta jatkaa?
Vai onko tämä " ongelma" vain ja ainoastaan pääni sisällä.
Olen tavannut kaikinpuolin ihanan miehen. Aina niin kohtelias ja muutenkin todellinen herrasmies. Olemme olleet yhdessä kohta kolmisen vuotta ja seksi on loistavaa. Olen kuitenkin nyt alkanut huomata että kun tapaamme (emme asu yhdessä) ja rakastelemme mies harvoin riisuu ylävartaloani ja melkein yhtä harvoin hyväilee rintojani. Aikaisemmin luulin sen johtuvan siitä että rakastelemme yleensä aika kiireellä ja en siksi ollut kiinnittänyt huomiota siihen että olen rakastelun jälkeen edelleen paita päällä.
Voisi varmaan ajatella että mies ei ole yleensäkään kiinnostunut rinnoista mutta nyt kun ajattelen hänen exäänsä huomaan vasta miten isot rinnat hänellä on ja oli tietysti myös silloin kun oli mieheni kanssa. Todella hoikkakin hän on mutta silti huomattavan isorintainen. Lisäksi esim. kaikilla julkkisnaisilla joista olen kuullut hänen puhuvan ihaillen tai yleensä mainitsevan on todella isot rinnat. Mieheni myös on jaksanut tuijottaa erään puolituttuni valtavia rintoja.
Minulla tietysti on AA-kupit. Olen joskus ohimennen maininnut miehelle että mitä mieltä hän olisi jos laittaisin silikonit. Hän ei ole kommentoinut mitään muuta kuin että tekisin niinkuin minusta itsestäni tuntuu hyvältä (tästä tapahtumasta on aikaa jo parisen vuotta). Mutta nyt minua on alkanut epäilyttämään että hän on vain niin hienotunteinen ettei kehtaa sanoa että toivoisi minulla olevan isommat rinnat.
Peppumieskään hän ei ole koska minulla on erittäin paljon kehuttu takapuoli mutta mieheni ei koskaan ole kehunut sitä tai muutenkaan osoittanut kiinnostustaan siihen.
Tämä asia vaivaa minua aivan mielettömästi. Mieheni taitaa haaveilla että hänen rakkaallaan olisi isot rinnat.
Kommentit (34)
Vierailija:
Hitto kun en kelpaa tälläisenä.
Niin, ja kenelle et kelpaa? ITSELLESI. Jos ei oma peilikuva mieti ja itsetunt on maassa, niin turha siitä on toista syyllistää. Jos olet onnellinen tunnottomien kumipallojen kanssa, niin senkun. Turha tulla sitten tänne uikuttamaan, jos plastiikkakirurgia ei tuonut onnea ja täydellistä elämää.
En kestä siinä paitsi jos mies muuttaa suhtautumista rintoihini.
Vierailija:
Rinnat ovat naiseuden symboli.
Joo, näinpä. Ja penis miehen mitta. Hassua sinänsä, kun joku joskus erehtyi luulemaan, että naiseus tulee korvien välistä... Eli siis pienirintainen on mielestäsi automaattisesti huono ja kelvoton nainen, kun häneltä puuttuvat kunnolliset " naiseuden symbolit" ?
ja totea ihmeessä että teet kärpäsestä härkäsen!
on todella ihana mutta kun mieltäni kalvaa tämä tunne etten riitä hänelle kun olen saanut siitä vihjeitä, hyvin selviäkin. Haluaisin hänen saavan sitä mikä hänestä tuntuu hyvältä. Kiihottaa häntä ja tietenkin tehdä sitä mikä tuntuu hänestä hyvältä. Miksi ei siis myös näyttää.
Tuo pillumies oli kyllä hyvä. Hymyilyttää...sitä hän kyllä tosiaan välillä kehuukin. Hän kehuu muutenkin. Pitää olemuksestani ja sanoo että olen niin kaunis...mutta miksi ei sitten ole yhtä haltioissaan rinnoistani.
Kerran hän muuten yritti loukata minua tai näin sen tulkitsin. Oli ilmeisesti mustasukkainen kun eräs yhteinen tuttumme yritti liehitellä minua. Sanoi seuraavana päivänä että tämä yhteinen tuttumme oli hänelle kehunut samoissa illanistujaisissa olevan naisen rintoja haltioituneena ja kysellyt innokkaasti hänen peräänsä. Niin ja ne rinnat olivat tietysti kokoa xxl. Minulle kuitenkin jäi semmoinen tunne että en olisi kelvannut tuolle yhteiselle tutullemme rintojeni vuoksi ja mieheni halusi tehdä sen selväksi.
Nyt kun mietin taaksepäin pulpahtelee mieleeni vastaavia juttuja enemmänkin. Itku, en tiedä mitä ajatella/tehdä.
Teininä häpesin rintojani mutta olen taistellut häpestä eroon ja todella oppinut nauttimaan " pikkuisistani" mutta nytkö tämä taas tulee. En kestä...
Pienirintaiset, miten teidän miehenne suhtautuvat rintoihinne? Haluaisiko että otat silikonit vai mitä?
Minä taas kuppikokoa A ja pikemminkin hieman roteva (lähinnä atleettinen). Mieheni rakastaa rintojani! Ne ovat aina " mukana" seksissä varsinkin, kun hän tietää minun nauttivan niiden hyväilystä. Kehuu vartaloani tosi usein. Olen joskus kysynyt mitä mieltä hän olisi silikoneista ja vastustaa niitä jyrkästi. Vakuuttaa pitävänsä minusta juuri tällaisena. Hän on kyllä myös peppumies ja on hulluna pyöreään takamukseeni.
Ymmärrän hyvin tunteesi, tuo on todella inhottava tilanne. Sinuna ottaisin asian miehesi kanssa rohkeasti puheeksi. Mutta älä ihmeessä mene ottamaan silikoneja _vain_ miehesi takia. Sinun täytyy itsekin haluta niitä tosissasi.
t. pienirintainen, vähän saman asian kanssa painiskeleva
Mutta mun toiveista huolimatta se on tuon kokoinen, ei laihduta ja pieree edelleen.
Sun mieskin voi toivoa mitä vaan, mutta ei sun sen vuoksi tarvi alkaa jotain silikoneja asennuttamaan.
Täytyi tulla kertoamaan että en ole vielä puhunut mieheni kanssa ja nyt hän lähtee työmatkalle. Vielä kyllä otan asian puheeksi kun tulee sopiva hetki.
Muutenkin olen sitä mieltä, että asiasta ei kannata tehdä niin suurta numeroa, kuten monet ovat jo sanoneetkin. Ongelmahan on enemmän sinun kuin miehesi.
Ehkäpä mies tiedostaa, että olet itse niin hädissäsi tästä tissiasiasta, eikä sen vuoksi viitsi kiinnittää niihin mitään huomiota. Tai ehkäpä hän tyhmästi kuvittelee, että pienirintaiset naiset eivät halua rintojaan hyvältävän (miehillä on joskus omituisia uskomuksia naisista :).
Puhuminen auttaa, toki, mutta entäpä jos et lähestyisi asiaa niin ongelmalähtöisesti tivaamalla jostain mieltymyksistä, vaan kertoisit vain miehellesi, että toivoisit rintojasi hyväiltävän ja suudeltavan seksin aikana.
Esim. kyllä minä ihan yhtälailla hyväilen pientä kuin suurtakin penistä, vaikka tiettyyn rajaan saakka preferoinkin jälkimmäistä! Tai voin hyväillä vaikka miehen anaalin seutua jos se hänelle tuottaa mielihyvää, vaikka en visuaalisesti mistään persereistä olekaan kiinnostunut :)
Anteeksi karskit esimerkkini, mutta toivottavasti havainnollistivat asiaa. Parisuhteessa ja seksissä on kyse molemminpuolisesta miellyttämisen halusta, onnistunee varmaan myös mieheltäsi, jos hän on muuten niin ihana!
Sittenhän ei tosiaan tarvitsisi miettiä. Hitto kun en kelpaa tälläisenä.