Tämä palsta tappoi haluni löytää mies
Täällä se karu totuus iskeytyi vasten kasvojani. Nimittäin totuus siitä millaisia paskoja miehet ovat.
Olen kaunis ja hoikka, fiksu ja hyvää seuraa, mutta menneisyydessäni kokemani asiat esim. pettäminen ovat syöneet luottamusta ihmisiin. Ja täällä lueskellessani tajusin että uskollisuutta ei juuri ole.
Taidan keskittyä kaikkeen muuhun kuin treffailuun.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:21"]kaikki hyvät miehet on jo varattu, kun löytää tarpeeks hyvän emännän, mitä sitä suotta vieraissa juoksemaan. Järkevä mies ei ainakaan ota pienintäkään riskiä, että menettäis hyvän naisen jonkun yhden illan hoidon takia.
Ei niitä hyviäkään naisia puussa kasva, tai jos löytäs kariutuneen suhteen tilalle uuden naisen, niin miksi nainen sit kiinnostuis tästä miehestä "vakavassa" mielessä, etenkin jos selviää et edellinen suhde meni miehen uskottomuuden takia. Järkevä mies ajattelee tulevaisuutta ja elämää pitkälle eli ei petä, sama pätee naisiin :)
Eli hyviä miehiä ei ole paljoa vapaana, kun hyvät naiset on jo napannu ne, samaa pätee hyviin naisiin et niitäkään ei hirveesti tuolla vapaan juoksentele :D
[/quote]
Niinhän sä luulet.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:21"]
Eli hyviä miehiä ei ole paljoa vapaana, kun hyvät naiset on jo napannu ne, samaa pätee hyviin naisiin et niitäkään ei hirveesti tuolla vapaan juoksentele :D
[/quote]
Tilannetaju kymppi, on sullakin otsaa tulla puhumaan "hyvistä naisista" ja pettämisestä sellaisen ap:n ketjuun, jossa naista on petetty sen miehen taholta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:17"]Tällä palstalla on pesiytyneenä joukoittain katkeria, kateellisia vanhojapiikoja ja exän elättämiä
yhteiskuntakelvottomia "naisia".
Jos heidän miesvihaan pohjautuvan maailmankuvan olet ominut, oma on häpeäsi.
[/quote]
Tässä esimerkki upeasta miehestä.
[/quote]
Kerroin millaisia palstan naiset ovat. Ja heidän miesvihastaan. On valitettavaa että joku muodostaa mieskuvansa tämän palstan katkeroituneiden miesvihaajien kirjoituksista.
Itse olen laadukas mies. Palstan naisista ei voi todellakaan sanoa niin.
Ymmärrän katkeruuttasi. Jättikö mies, vai oletko koskaan sellaista saanut?
Ei se tästä palstasta johdu vaan sinusta itsestäsi. Tee nyt hyvä ihmisnen asialle jotain äläkä täällä netissä määy! Jos sulla on muutenkin ollut huonoja kokemuksia niin täältä sait vain luvan olla muuttumatta ja uskoa, että vika on toisissa. Itselläni on täysin päinvastaisia kokemuksia, eli en ole kokenut mitään pettämistä tai muutakaan ikävää miesten taholta, kumma kyllä, ja täältä kun luen niistä, niin eipä ne naisetkaan ole järjen jättiläisiltä vaikuttaneet! Itsekritiikki loistaa poissaolollaan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:17"]Tällä palstalla on pesiytyneenä joukoittain katkeria, kateellisia vanhojapiikoja ja exän elättämiä
[/quote]
[/quote]
Kerroin millaisia palstan naiset ovat. Ja heidän miesvihastaan. On valitettavaa että joku muodostaa mieskuvansa tämän palstan katkeroituneiden miesvihaajien kirjoituksista.
[/quote]
Voi sua :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:57"]
Tällä palstalla puretaan mieltä. Jos on huono päivä, niin se puretaan tänne. Mieluummin niin kuin oman miehen tai muun perheen tai työkaverien niskaan.
Mä en ole uskonut siihen oikeaan sen jälkeen, kun olin älyttömän rakastunut 14-vuotiaana yhteen samanikäiseen poikaan, joka piti mua pilkkanaan. Perheen kuitenkin halusin, siis lapsen tai lapsia. Ja naimisiinkin. Olen kyllä aika pitkään ollut sitä mieltä, että jos ei ole tarjolla sitä suurta rakkautta, niin vähempikin riittää. Puolisoksi käy hyvä kaveri yhtä hyvin.
[/quote]
Tai nyt kun silmiini osui tämä, niin sama kokemus täällä, mua pidettiin myös pilkkanaan nuorempana. Mutta opin siitä, eikä ole enää aikuisiällä tullut sellaisia pettymyksiä, joissa en olisi ymmärtänyt, että oma minäni oli siinä osallisena ja ettenkö olisi siitä jotain oppinut. Miehet on ihmisiä siinä kuin naisetkin, enkä koske "tietynlaisiin" miehiin.
26
Mä pidän hieman yksinkertaisina niitä, jotka"oppii" täältä palstalta jotain toisista ihmisistä. Oli sitten nainen tai mies. (Tai ainakin sellaista ajattelua hölmönä, jos en itse persoonaa) Ette te tiedä kuka minkäkin kommentin kirjoittaa ja millä mielellä. Se Ihana Nainen voi olla räkänen huumeveikko provopuuskassa, tai Unelmien Uros voi olla joku mummo joka on pistänyt naapurin hoitokodin mummelin kanssa vedon pystyyn jostain, tai ihan mitä vaan...!
Eikö nää opita jo koulunpenkillä, ettei nettikirjoitteluja ole uskominen? Nyt oikeesti ukot ja akat ulos reaalimaailmaan katsomaan mitä siellä tapahtuu ja millaisia ihmisiä siellä tapaa. Tämä palsta ei ole yhään sen pahempi ku mikään muukaan palsta. On tehty tutkimuksiakin miten eri tavalla ihmiset netissä käyttäytyy kun reaalimaailmassa, suosittelen ahdistuneita ottamaan selvää asiasta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:49"]
Mä pidän hieman yksinkertaisina niitä, jotka"oppii" täältä palstalta jotain toisista ihmisistä. Oli sitten nainen tai mies. (Tai ainakin sellaista ajattelua hölmönä, jos en itse persoonaa) Ette te tiedä kuka minkäkin kommentin kirjoittaa ja millä mielellä. Se Ihana Nainen voi olla räkänen huumeveikko provopuuskassa, tai Unelmien Uros voi olla joku mummo joka on pistänyt naapurin hoitokodin mummelin kanssa vedon pystyyn jostain, tai ihan mitä vaan...!
Eikö nää opita jo koulunpenkillä, ettei nettikirjoitteluja ole uskominen? Nyt oikeesti ukot ja akat ulos reaalimaailmaan katsomaan mitä siellä tapahtuu ja millaisia ihmisiä siellä tapaa. Tämä palsta ei ole yhään sen pahempi ku mikään muukaan palsta. On tehty tutkimuksiakin miten eri tavalla ihmiset netissä käyttäytyy kun reaalimaailmassa, suosittelen ahdistuneita ottamaan selvää asiasta.
[/quote]
Niin juuri. Aina kun joku valittaa miehestään kauheasti, suhtaudun suurella varauksella siihen, minkähänlainen "catch" mahtaa valittaja itsekin olla. Joskus sitten näkee, että vikaa ei erityisemmin ole kirjoittajassa, mutta silloinkin kuulemme vain toisen version. Ja aika usein selviää, että jo riitaan päätyneen pariskunnan lähtötilannekin on ollut jotenkin kaoottinen tai ei kauhean punnittu :(
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi sua :(
[/quote]
hienoa keskustelua. olet todella älykäs ilmeisesti? kerro katkerana palstan vakiokävijänä,
mistä se valtava miesviha syntyy? olisi mukava päästä miesvihan alkulähteille?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Niin juuri. Aina kun joku valittaa miehestään kauheasti, suhtaudun suurella varauksella siihen, minkähänlainen "catch" mahtaa valittaja itsekin olla. Joskus sitten näkee, että vikaa ei erityisemmin ole kirjoittajassa, mutta silloinkin kuulemme vain toisen version. Ja aika usein selviää, että jo riitaan päätyneen pariskunnan lähtötilannekin on ollut jotenkin kaoottinen tai ei kauhean punnittu :(
[/quote]
Kaikki viestit eivät ole tästä näkökulmasta. On myös viestejä, joissa kerrotaan esim. mistä tiesi miehen pettäneen, omia kokemuksia väkivaltaisesta parisuhteesta, keinoja saada selville, että mies on vain seksin perässä, tilannettaan surkutteleva toinen nainen jne. Ei suoraa sättimistä ja yksipuolista näkökulmaa suhteesta. Monien viestien kirjoittaja vaikuttaa objektiiviselta kirjoittaessaan myös perinteisen hankalasta parisuhteesta.
Cristopher Ryan
Are we designed to be sexual omnivores?
Kun ei ole judeokristittyä arvomaailma ja on eri näköistä aiteismi/agnostusuutta niin miksi olisi uskollisuuta, etenkään miesten puolelta? Evoluutiobiologisesti naiset ja miehet ovat melko erilaisia. Yhtäälltä eletään vielä monogamista ihanetta noudattaen. Mutta se on enemmän kristitty perineen. Evoluutiomielessa kaikki panee kaikkia. Miksi naiset siis itkee? Valitkaa kaveri jolla on arvomaailma jota odotatte. Liberaali ateisti voi olla tiukka valinta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:38"]
Parhaat miehetkin lähtevät palstalta uhkailujen ja itsemurhakäskyjen saattamina. Toivottavasti huippumiehet ja huippunaiset kohtaavat palstan ulkopuolella.
[/quote]Morjens Mies29v!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
Kaikki viestit eivät ole tästä näkökulmasta. On myös viestejä, joissa kerrotaan esim. mistä tiesi miehen pettäneen, omia kokemuksia väkivaltaisesta parisuhteesta, keinoja saada selville, että mies on vain seksin perässä, tilannettaan surkutteleva toinen nainen jne. Ei suoraa sättimistä ja yksipuolista näkökulmaa suhteesta. Monien viestien kirjoittaja vaikuttaa objektiiviselta kirjoittaessaan myös perinteisen hankalasta parisuhteesta.
[/quote]
No objektiivisuus on suhteellista... Eiköhän se aina ole enemmän tai vähemmän subjektiivista, kun yksi ihminen kertoo asioista, että siinä mielessä komppaan tuota toista lainattua (itse olen 29, eli tuon ekan lainatun kirjoittaja) Pointti oli siinä, ettei kaikkea nettikirjoittelua kannata uskoa ja ottaa kirjoittajien identiteettiä tosissaan. Joskus jotku haluaa lietsoa sukupuolivihaa esiintymällä toisena sukupuolena ja käyttäytyy ala-arvoisesti.
Pettäminen on kylläkin hyvin yleistä, se on valitettava tosiasia. Kyllä itsekin asialle voi tiettyyn pisteeseen asti tehdä jotain, mutta kaikki ei ole omassa kontrollissa. Mun oma mielipide on, että parisuhde on riskin arvoista, mutta jokainen arvioikoon itse. Ammattiapu voi olla paikallaan, jos tuntuu, että ihmissuhdeasioissa voi tarvita jonkun toisenkin mielipiteen. En tiedä. Mutta älkää hyvät ihmiset lannistuko ja syytelkö muita "no ku kaikki miehet/naiset on sellaisia.." Tuo on se helpoin tie pois. Ei tarvitse mennä itseensä ja miettiä mitä asialle voisi tehdä. Maailma on pullollaan hyviäkin ihmisiä, enjoy!
29 (muistaakseni)
ihan ymmärrettävää, mutta pyri ajattelemaan, että kirjoittajat ovat sitä kuuluisaa wt:tä eli todennäköisesti et törmää (suurimman osan ajasta) ihan niin pahoihin tapauksiin
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:01"]Niinpä.
Suurin osa miehistä on todella ilkeitä ja epäluotettavia. Se on ihan hyvä tiedostaa.
[/quote]Höpö höpö. Suurin osa miehistä on kunnollisia, mutta selläiset tylsät eivät vaan kiinnosta naisia.
Naiset hakeutuvat kiinnostavien paskiasten seuraan.
[/quote]