Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vain yhtäkkiä loppui

Vierailija
02.08.2021 |

Mies ei nykyään halua minua enää. Olen alkanut inhoamaan ja moittimaan nykyään itseäni. Vaikka olen ihan samankokoinen ja -näköinen kuin tavatessamme pari vuotta sitten.

Seksiä oli ennen ihan normaalisti ja molemmille erittäin hyvää. Nyt saan kysellä ja ehdottaa ja mies on ihan aina, poikkeuksetta, muka väsynyt. Myös koko kesäloma meni ilman.

Haluaisin saman itsetunnon kuin ne miehet, jotka syyttävät halutonta vaimoaan frigidiksi lahnaksi. Itsehän olen varma, että minussa se vika on, vaikka mies kiisti heti asian ja näytti yllättyneeltä ajatuksistani.

Jos miehellä, suhteessa, elämäntilanteessaan olisi jokin syy, tämän jaksaisi helpommin. Mutta kun ei ole. Ja mieshän reippaasti kiistää koko haluttomuutensa olemassaolon toistaiseksi.

Naiset, saman kokeneet, kertokaa onko tässä toivoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole hm ketään siis siinä ikäänkuin välissä? Karmeeta ekana sanoa näin, mutta kun et kerro mitään: ikää. kauanko olette olleet tms. hiipii mieleen.. Toki voi ollavaikka mitä, raha.-asiat tms

Vierailija
2/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olen aika varma, koska en ymmärrä missä välissä hän toista suhdetta ehtisi. Ei ole mitään muita merkkejä.

Olemme vajaa nelikymppisiä, jos sillä on merkitystä. Mies on ihan perusterve. Koskaan ei minun aikanani (noin vuosikymmen) ainakaan ole ollut erektiovaikeuksiakaan.

Jotain on vialla mutta en pääse asioiden ytimeen, kun hän ei myönnä minkään olevan pielessä. Edelleen hän hellii, sanoo rakastavansa ja on yhä kaikin puolin tosi hyvä minulle muuten. Kuten minäkin hänelle.

Sitä seksiä vain ei enää ole. Eivätkä edes minun aloitteet johda mihinkään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä kysyit miten raha-asiat. Molemmilla on hyväpalkkainen, akateeminen vakkarityö. Mies varsinkin tykkää omastaan tosi paljon, ei varmaan helpolla vaihtaisi. Kaikki on ikään kuin kunnossa.

Päätin eilen, että en tee enää aloitteita enkä ota asiaa puheeksi. Olkoon. Katsotaan, ei minulla muuta hätää ole kuin että itsetunto laskee.

Vierailija
4/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puolison haluttomuus vaikuttaa miesten itsetuntoon siinä missä naistenkin. En taas tajua miten tämä muka on sukupuolikysymys. Useimmiten "vika" on tosiaan siinä, joka ei halua.

Voihan hänellä olla ihan seksielämän ulkopuolista stressiä. Puhumisen lopettaminen ei ole hyvä idea. Toki seksin vänkääminen on noloa.

Vierailija
5/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vonkaaminen on noloa? Ei ole. Minä ihan pyydän ja aina myös saan, on sellainen mies joka nauttii kun minä nautin. Siksi seksiä onkin paljon.

Älä lopeta puhumista, samaa mieltä edellisen kanssa.

Vierailija
6/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä kysyit miten raha-asiat. Molemmilla on hyväpalkkainen, akateeminen vakkarityö. Mies varsinkin tykkää omastaan tosi paljon, ei varmaan helpolla vaihtaisi. Kaikki on ikään kuin kunnossa.

Päätin eilen, että en tee enää aloitteita enkä ota asiaa puheeksi. Olkoon. Katsotaan, ei minulla muuta hätää ole kuin että itsetunto laskee.

Kannattaisko vaikka mielummin istuttaa mies alas ja ottaa asia puheeksi? Tolla tavalla et saa muuta kuin molemmille pahan mielen. Joku sitä sun miestä nyt vaivaa, eikä hän välttämättä edes itse tiedosta sitä. Mä ainakin toivoisin vastaavassa tilanteessa vähän herättelyä.

Vierailija
7/7 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt ap naisilta? Kaikki miehethän ovat kohtalotovereitasi.