Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä hyväntahtoisuudesta eroon?

Vierailija
04.04.2014 |

Olen aina positiivisella mielellä liikkeellä, yritän aina pyyteettömästi auttaa aina kaikkia (jo ammattinikin puolesta). Silti jotenkin tulee välillä hyväksikäytetty olo. Tietääkö joku, mitä tarkoitan? Kys. sos.ala.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pienen sanan sanomista. Sana on ei. Jos et halua/ jaksa/voi auttaa. Aina ei ole pakko jaksaa. Aluksi se kirpaisee. Älä perustele ei-sanaa. Jos selittelet, ajaudut helposti ottamaan duunin kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää tasan tarkkaan! Mä tein vanhustyötä sijaisena, ja kerran sitten annoin yhdelle todella "säälittävälle ressukalle" vapaaliput ja ruokalipun laivaan, kun mies on siellä töissä, joten sieltä lippuja on.

Täti soitti, kun toinen hoitsu oli ensin painellut numeron (ei ollut kännykkä, niin ei jäänyt n:o muistiin), ja kiitteli lipuista, MUTTA sitten tuli oikea luonto esiin, kun valitti suureen ääneen, että "Miksi siinä oli vaan yksi ruokailulippu? Olisin kyllä odottanut, että aterioin seisovassa pöydässä mennen tullen"!!!!

Kiittämättömyys on maailman palkka! Onneksi heräsin todellisuuteen!. Enää en tee mitään ns. extraa missään, enkä kenellekään! Adios!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:41"]

Tietää tasan tarkkaan! Mä tein vanhustyötä sijaisena, ja kerran sitten annoin yhdelle todella "säälittävälle ressukalle" vapaaliput ja ruokalipun laivaan, kun mies on siellä töissä, joten sieltä lippuja on.

Täti soitti, kun toinen hoitsu oli ensin painellut numeron (ei ollut kännykkä, niin ei jäänyt n:o muistiin), ja kiitteli lipuista, MUTTA sitten tuli oikea luonto esiin, kun valitti suureen ääneen, että "Miksi siinä oli vaan yksi ruokailulippu? Olisin kyllä odottanut, että aterioin seisovassa pöydässä mennen tullen"!!!!

Kiittämättömyys on maailman palkka! Onneksi heräsin todellisuuteen!. Enää en tee mitään ns. extraa missään, enkä kenellekään! Adios!

[/quote]

Siis soitti matkalla käytyään. 

Vierailija
4/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mieti omat rajasi eli mitä voitt ehdä ilman, että se riistää sinua.

2. Mieti ketä autat. Autatko sitä rassukkaa jota kaikki auttavat? Onko säälisi oikeasti halveksuntaa? Monesti autetaan ihmisiä joilla rassukan rooli vaikka lähellä on ihmisiä jotka tarvitsevat apua enemmän ( paapotaan alkoholistia kun oamiset oiekasti tarvitsisivat apua, paapotaan rassukkaa joka ei ikinä opi itsenäiseksi kun vierellä on ihminen joka yrittää, mutta koskaan ei saa apua).

Vierailija
5/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hieman kovetettua itseäni tässä vuosien varrella, mutta silti kaikki kohtalot käyvät jotenkin sydämeen. En ehkä ole sittenkään oikea ihminen tälle alalle. Toiset vaan tekee ja unohtaa, itse mietin myös lopputulosta. No, jokainen tavallaan. 

Vierailija
6/6 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä halua hyväntahtoisuudesta eroon vaan siitä tunteesta että olet hyväksikäytetty. Paitsi jos hyväntahtoisuutesi ei olekaan pyyteetöntä vaan kaipaat kiitoksia. Silloin se on oman arvon nostoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi