Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En ole tainnut syödä yhtään jäätelöä tänä kesänä ennen kuin tänään. Söin Top Gun -nimisen jäden, ja se oli hyvää
02.08.2021 |
Aika perus suklaajäätelö, jossa suklaakastiketta, mutta se oli onnistunut kokonaisuus. Nestleen. Oletteko maistaneet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen syönyt jäätelöä viimeksi viime kesänä. Eipä tule maisteltua mitään uutuuksia oikein koskaan.