Juttua varatun miehen kanssa..... ei enää vastaa viesteihini!
Oli jokin aika sitten vispilänkauppaa varatun miehen kanssa, joka oli eroamassa. Edellisellä kerralla kysellessäni, hän valitti kiireitä. Nyt ei enää vastannut mitään viestiini.
Mitä tämä on?
Kommentit (27)
Tuli järkiinsä ja koittaa parantaa omantunnontuskissa suhteensa
Tietysti ne kaikki on JUURI eroamassa. Hölmö.
Mitäs luulisit, sä oot menneen talven hoito. Sillä on jo uusi.
Huomasi, ettei ruoho olekaan vihreämpää aidan toisella puolella. Mitä johtopäätöstä en ollenkaan ihmettele jo ihan ap:n aloitusviestin perusteella...
Ja hei, niin vanha juttu; "eroamassa"
Jos tää ei oo provo, niin ap on idiootti! minkä lienee mieskin huomannut..
miksi sä haluat treffailla ja viestitellä varatun miehen kanssa? sulla hissi epäkunnossa, eikä mene ihan ylös asti vai?
Totes ettei jaksa tollasen väljävitun reunaa kihnuttaa
Miks ne miehet pettää mutta kuitenkin pysyy yhdessä kumppaninsa kanssa? Tai usein yrittävät korjata välit kun paljastuvat? En ikinä tule ymmärtämään.
Oletko todellakin niin epätoivoinen, että pidät peliä varatun miehen kanssa. Säälittävää. Etsi itsellesi vapaa mies.
Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
Jos miehet on tyhmiä ni naiset ne näköjää vasta onki! Miehet hakee hakee pillua, ja sellanen on tiikerilläki! Sit ne sepitää miten JUST niiku MELKEI eroomas, vaikkei mitää aikomustakaa jättää vaimoa ja lapsia!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]
Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]
Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, mikä piru siinä on että pitää mennä sössimään varattua? Toki osa on niin saakelin katkeria, jos oma mies on jättänyt toisen takia, niin purkavat pahaa oloaan sillä että ikään kuin pistävät saman kiertoon. Mut monesti kyllä ihmetyttää, että eikö nykymaailmassa enään mikään ole pyhää, kun avioliittoakaan ei pidetä minkään arvoisena. Todella surullista.
on jo löytänyt toisen, paremman patjan , johon siemensä heittää.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]
Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.
[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, mikä piru siinä on että pitää mennä sössimään varattua? Toki osa on niin saakelin katkeria, jos oma mies on jättänyt toisen takia, niin purkavat pahaa oloaan sillä että ikään kuin pistävät saman kiertoon. Mut monesti kyllä ihmetyttää, että eikö nykymaailmassa enään mikään ole pyhää, kun avioliittoakaan ei pidetä minkään arvoisena. Todella surullista.
[/quote]
Eikö niitä häiritse paneskella varatun kanssa kun todennäköisesti mies kotiin tullessa laittaa vähän vaimoakin. Mulle tulisi niin likainen olo.
Vaimo pisti topin viestittelyllenne, koska ukon touhut paljastui. Näin yksinkertaista. Nyt yrittää nöyränä parantaa suhdettaan vaimoon.
Ei ole kiinnostunut susta enää.