Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttua varatun miehen kanssa..... ei enää vastaa viesteihini!

Vierailija
17.08.2014 |

Oli jokin aika sitten vispilänkauppaa varatun miehen kanssa, joka oli eroamassa. Edellisellä kerralla kysellessäni, hän valitti kiireitä. Nyt ei enää vastannut mitään viestiini.

Mitä tämä on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut susta enää.

Vierailija
2/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli järkiinsä ja koittaa parantaa omantunnontuskissa suhteensa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ne kaikki on JUURI eroamassa. Hölmö.

Vierailija
4/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulisit, sä oot menneen talven hoito. Sillä on jo uusi.

Vierailija
5/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi, ettei ruoho olekaan vihreämpää aidan toisella puolella. Mitä johtopäätöstä en ollenkaan ihmettele jo ihan ap:n aloitusviestin perusteella...

Ja hei, niin vanha juttu; "eroamassa"

Vierailija
6/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo, niin ap on idiootti! minkä lienee mieskin huomannut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä haluat treffailla ja viestitellä varatun miehen kanssa? sulla hissi epäkunnossa, eikä mene ihan ylös asti vai?

 

 

Vierailija
8/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totes ettei jaksa tollasen väljävitun reunaa kihnuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne miehet pettää mutta kuitenkin pysyy yhdessä kumppaninsa kanssa? Tai usein yrittävät korjata välit kun paljastuvat? En ikinä tule ymmärtämään.

Vierailija
10/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset pilluhielle ja oot ruma

Vierailija
12/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todellakin niin epätoivoinen, että pidät peliä varatun miehen kanssa. Säälittävää. Etsi itsellesi vapaa mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.

Vierailija
14/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet on tyhmiä ni naiset ne näköjää vasta onki! Miehet hakee hakee pillua, ja sellanen on tiikerilläki! Sit ne sepitää miten JUST niiku MELKEI eroomas, vaikkei mitää aikomustakaa jättää vaimoa ja lapsia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies

Vierailija
16/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]

Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.

[/quote]

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

 

Vierailija
17/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]

Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.

[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, mikä piru siinä on että pitää mennä sössimään varattua? Toki osa on niin saakelin katkeria, jos oma mies on jättänyt toisen takia, niin purkavat pahaa oloaan sillä että ikään kuin pistävät saman kiertoon. Mut monesti kyllä ihmetyttää, että eikö nykymaailmassa enään mikään ole pyhää, kun avioliittoakaan ei pidetä minkään arvoisena. Todella surullista.

Vierailija
18/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo löytänyt toisen, paremman patjan , johon siemensä heittää.

 

 

Vierailija
19/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:12"]

Toinen kysymys mitä mietin on miks naiset alkaa suhteeseen varatun kanssa. Mikseivät odota sen aikaa? Ne miehethän on "eroomassa". Tuskin siinä kovin kauaa kestäisi.

[/quote]
Tätä minäkin olen ihmetellyt, mikä piru siinä on että pitää mennä sössimään varattua? Toki osa on niin saakelin katkeria, jos oma mies on jättänyt toisen takia, niin purkavat pahaa oloaan sillä että ikään kuin pistävät saman kiertoon. Mut monesti kyllä ihmetyttää, että eikö nykymaailmassa enään mikään ole pyhää, kun avioliittoakaan ei pidetä minkään arvoisena. Todella surullista.

[/quote]

Eikö niitä häiritse paneskella varatun kanssa kun todennäköisesti mies kotiin tullessa laittaa vähän vaimoakin. Mulle tulisi niin likainen olo.

Vierailija
20/27 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pisti topin viestittelyllenne, koska ukon touhut paljastui. Näin yksinkertaista. Nyt yrittää nöyränä parantaa suhdettaan vaimoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi