Miten raskaus (alussa) voi näkyä ihmisestä ulospäin?
Äitini on joka kerta tiennyt raskauteni, ihan alusta.. en ymmärrä miten hän on voinut tietää!
Kommentit (8)
Toiset näkee sen jotenkin silmistä. Mulla on yksi sellainen tuttu. Itse en näe, haluaisin kyllä.
Musta näki mun mummo heti :) Ja moni joka ei oo tiennyt sanonut, että näytän erityisen kauniilta. Itsellä tosin on vain homsuinen olo naama rasvaisena. Ehkä se muiden silmissä sitten on hehkua :D
siitä että on sen näköinen että olis jotain asiaa. eli haluais kertoa muttei saa sanotuksi. musta näki sen siitä että olin kalpea ja sairaan näköinen väsymyksen ja pahoinvoinnin takia.
Anoppi on monesti nähnyt ihmisistä et on raskaana. Sanoo et monilla on Sellanen jännä ilme ja käsi käy mahan päällä usein.
Pöhöttynyt olemus