Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kotivakuutuksesta saada korvauksia, jos nettimyyjä huijaa rahat?

Vierailija
26.03.2014 |

"Luotettava" myyjä pyysi rahat tilille ensin. Tyhmänä luotin, kun myyjällä oli paljon positiivista palautetta. 

 

Laaja turva on. Rahat on menossa ulosottoon, mutta en tiedä milloin ne sieltä kautta voi saada takaisin, jos koskaan. Onko kenelläkään kokemusta, voiko tällaisessa tilanteessa saada vakuutuksesta jotain? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vakuutuksesta, kun eikös sossusta nykysin saa ihan kaiken, myös omiin ´mokailuihin liittyvät jutut? Sinne vaan, rahaa löytyy kyllä.

Vierailija
2/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän oikein sekoilet? Asiallisia vastauksia kiitos. Maksan vakuutuksesta maltaita, joten olisi kiva jos siitä joskus olisi jotain hyötyäkin. Varkauksiahan se sinänsä korvaa, mutta en tiedä miten tällaisessa asiassa, missä rikos on jo selvitetty, mutta omaisuuden saaminen takaisin on hankalaa. Ei haittaisi, vaikka jäisin tässä sen omavastuun verran tappiolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 100 % varmaa, mutta oma veikkaukseni ja perustelut: Ei korvata. Kotivakuutus korvaa jos äkillisesti tai ennalta-arvaamattomasti kotona, varastossa tai pihalla lukittunu olevaa irtaimistoa varastetaan tai vaurioitetaan. Ei korvaa sitä että itse menet laittamaan toisen tilille rahaa.

Vierailija
4/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään korvata.. 

 

Vierailija
5/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei kotari tuollaisia korvaa. Kotari on ensisijaisesti vakuutus, joka korvaa kodinkoneiden rikkoutumisia jne esinevahinkoja. Omasta hölmöydestä aiheutuneita vahinkoja ei korvata. Sitä paitsi lukutaitoisena ihmisenä voisit lukaista vakuutuksesi tuoteselosteen ja vakuutusehdot läpi. Jos sinulla on kykyä ymmärtää luettua tekstiä, voisit saada vastauksen kysymykseesi sieltä.

Vierailija
6/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä ei tarvitse kenenkään mitään korvata.

Mieti nyt, vakuutusmaksut määräytyvät sen mukaan, miten paljon yhtiöt joutuvat korvauksia maksanaa. Fiksujenkin ihmisten vakuutusmaksut nousisivat pilviin, jos kaikkea älytöntä alettaisiin kattaa vakuutusrahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tyhmyys-vakuutus niin sit saat. Muuten et

Vierailija
8/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:12"]

Mitähän oikein sekoilet? Asiallisia vastauksia kiitos. Maksan vakuutuksesta maltaita, joten olisi kiva jos siitä joskus olisi jotain hyötyäkin. Varkauksiahan se sinänsä korvaa, mutta en tiedä miten tällaisessa asiassa, missä rikos on jo selvitetty, mutta omaisuuden saaminen takaisin on hankalaa. Ei haittaisi, vaikka jäisin tässä sen omavastuun verran tappiolle. 

[/quote]

Mitäs mä nyt tässä sekoilisin? Jos mä esim. häviän sata tonnii pokerissa, niin ei ihan heti tule mieleen vakuutusyhtiöön soittaa ;D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko menetit 

Vierailija
10/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaako vakuutus huijauksia?

Ei voi olla totta.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:12"]

Mitähän oikein sekoilet? Asiallisia vastauksia kiitos. Maksan vakuutuksesta maltaita, joten olisi kiva jos siitä joskus olisi jotain hyötyäkin. Varkauksiahan se sinänsä korvaa, mutta en tiedä miten tällaisessa asiassa, missä rikos on jo selvitetty, mutta omaisuuden saaminen takaisin on hankalaa. Ei haittaisi, vaikka jäisin tässä sen omavastuun verran tappiolle. 

[/quote]

 

Ei tässä kukaan muu sekoile kuin ap. Sellaista vakuutusta ei liene vielä normaaleilla vakuutusyhtiöillä olemassa, joka korvaisi tyhmyydestä aiheutuneet taloudelliset vahingot.

 

Vierailija
12/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:12"]

Mitähän oikein sekoilet? Asiallisia vastauksia kiitos. Maksan vakuutuksesta maltaita, joten olisi kiva jos siitä joskus olisi jotain hyötyäkin. Varkauksiahan se sinänsä korvaa, mutta en tiedä miten tällaisessa asiassa, missä rikos on jo selvitetty, mutta omaisuuden saaminen takaisin on hankalaa. Ei haittaisi, vaikka jäisin tässä sen omavastuun verran tappiolle. 

[/quote]

Mitäs mä nyt tässä sekoilisin? Jos mä esim. häviän sata tonnii pokerissa, niin ei ihan heti tule mieleen vakuutusyhtiöön soittaa ;D 

[/quote]

 

Nauratti. :D kiitos tästä.

 

-ohis

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:12"]

Mitähän oikein sekoilet? Asiallisia vastauksia kiitos. Maksan vakuutuksesta maltaita, joten olisi kiva jos siitä joskus olisi jotain hyötyäkin. Varkauksiahan se sinänsä korvaa, mutta en tiedä miten tällaisessa asiassa, missä rikos on jo selvitetty, mutta omaisuuden saaminen takaisin on hankalaa. Ei haittaisi, vaikka jäisin tässä sen omavastuun verran tappiolle. 

[/quote]

Mitäs mä nyt tässä sekoilisin? Jos mä esim. häviän sata tonnii pokerissa, niin ei ihan heti tule mieleen vakuutusyhtiöön soittaa ;D 

[/quote]

No ne sossupuheet kakkosella olivat jotain käsittämätöntä asiaankuulumatonta sekoilua. Ja tässä tapauksessa pokeriin erona on että olen kuitenkin, joskin omaa tyhmyyttäni, todistetusti rikoksen uhri. Kiitos joka tapauksessa asiallisesti vastanneille.

Vierailija
14/14 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid puhelinliittymä, niin varmasti huijari.

Maksa visalla, älä koskaan pankkikortilla.

Tee poliisi-ilmoitus nettihuijarista.

Pankkisalaisuus suojaa nettihuijaria ..........valitettavasti.