Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla samassa päiväkodissa töissä, missä lapsesi on hoidossa?

Vierailija
16.08.2014 |

Vai olisitko mielummin eri päiväkodissa?

Ja miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla samassa, en haluaisi että pieni lapsi joutuu erottamaan äiti-äidin ja äiti-työntekijän toisistaan omaan hoitoonsa liittyen. Kotona omat lapseni ovat etusijalla, päiväkodissa niin ei voi olla.

Ehkä perhepäivähoitajana vastaisin toisin, jos siis olisi kaksi omaa ja kaksi muuta niin ehkä se balanssi olisi helpompi pitää kuin päiväkodissa jossa lapsia ja aikuisia on niin paljon.

Vierailija
2/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä se on kiellettyä kunnallisissa päiväkodeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tekemässä. Itse olen kokki ja voisin hyvin työskennellä lapseni päiväkodin keittiössä. Se olisi kätevää :).

Vierailija
4/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Olisi varmaan hankalaa olla tasavertainen ja omat lapset liian helposti turvautuisivat omaan äitiin.

Vierailija
5/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:46"]Riippuu mitä tekemässä. Itse olen kokki ja voisin hyvin työskennellä lapseni päiväkodin keittiössä. Se olisi kätevää :).

[/quote] minä olinnäin 3 vuotta. Nyt aalkoi lapsella koulu:')

Vierailija
6/6 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä