Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnejä vain toisella puolella kasvoja?

Vierailija
26.03.2014 |

Ihoni kunto on huonontunut syksystä lähtien. Ensin posket olivat vain röpelöisen tuntuiset, nyt on ollut tämän vuoden koko ajan finnejäkin.

Kummallista tässä on se, että finnejä on ainoastaan toisella puolella leuassa ja välillä poskella, T-alue ja toinen puoli kasvoista ovat neitseellisessä kunnossa.

Ihoni on sekaiho tai pintakuiva, ja ihon kunto huononee erityisesti kuukautisten aikaan.

Onko kellään tietoa, mistä tää voisi johtua tai mikä voisi auttaa? En ole lääkäriin vielä mennyt kun kyse ei kai mistään varsinaisesta aknesta ole, finnejä on vain 2-4 kpl kerrallaan + punoittavat ihonalaiset

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko kyljellään ja usein se puoli kasvoja tyynyyn päin? Tai tuleeko sinulla hiukset sen kasvojen puolen päälle? 

 

Ainakin kannattaisi varmistaa että tyynyliina on aina puhdas ja ihoystävällistä materiaalia. Tuossa hiusasiassa voi joko muotoilutuotteet tai hiusten oma rasva rasvoittaa ihoakin, jos tukka tulee kasvoille, usein esim. otsatukan alle tulee näppyjä vaikkei muualle kasvoille tulisi. Jos ei halua pitää tukkaa pois kasvoilta, joku pohjustusvoide tai meikkivoide voi auttaa ongelmaan, kunhan löytää sellaisen joka ei sitten itsessään tuki ihoa.

Vierailija
2/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja ikää 28, en käytä hormoniehkäisyä. Aiemmin ihon kunto on ollut hyvä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:31"]Nukutko kyljellään ja usein se puoli kasvoja tyynyyn päin? Tai tuleeko sinulla hiukset sen kasvojen puolen päälle? 

 

Ainakin kannattaisi varmistaa että tyynyliina on aina puhdas ja ihoystävällistä materiaalia. Tuossa hiusasiassa voi joko muotoilutuotteet tai hiusten oma rasva rasvoittaa ihoakin, jos tukka tulee kasvoille, usein esim. otsatukan alle tulee näppyjä vaikkei muualle kasvoille tulisi. Jos ei halua pitää tukkaa pois kasvoilta, joku pohjustusvoide tai meikkivoide voi auttaa ongelmaan, kunhan löytää sellaisen joka ei sitten itsessään tuki ihoa.

[/quote]

Hei, toi onkin totta, nukun usein juuri tuolla kyljellä! Sitä olen tosin tehnyt ilman ongelmia jo vuosia, mutta pitää yrittää muuttaa tapoja jos se auttaisi. Kiitos!

Ap

Vierailija
4/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kuulemma voi vaikuttaa jos pidät puhelinta aina samalla "poskella" puhuessasi!

Vierailija
5/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:36"]Sekin kuulemma voi vaikuttaa jos pidät puhelinta aina samalla "poskella" puhuessasi!

[/quote]

Tätä olen välttänyt, sen verran ällöltä toi älypuhelimen lasi välillä näyttää :D

Toi tyynyjuttu oli ainoa missä kasvoihini koskisi jokin, tosin nukun yleensä niin ettei tuo finninen leuka ja tyyny edes koske toisiinsa. Aion joka tapauksessa kyllä opetella nukkumaan selällään, jospa se auttais silmäpusseihinkin...

Ap

Vierailija
6/7 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedostamattomasti tehdyt leukaannojailut tietokoneen äärellä tms. kannattaa jättää väliin. Leukafinnit voivat johtua siitä. Itse olen yrittänyt välttää tuota nojailua ja paranemista on leuan osalta tapahtunut. Vielä kun oppisi nukkumaan selällään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnit saa pois tällä keinolla: osta kaupasta valkosipulimaustetta ja sekoita se 1 dl:aan omena- tai mansikkahilloa.Pidä naamiota n. 15-20 min. Valkosipuli kuivattaa finnejä pois lisäen samalla kimmoisuutta ihoon, ja hillo ravitsee ihoa. Kokeiltu on ja tulos on joka kerta yhtä hyvä :) Ei voi kun ihailla lopputulosta, sillä monien muiden kokeilujen jälkeen mitään ei ole tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi