Mikä Vuittonin laukuissa niin intohimoisesti ärsyttää?
Nehän ovat ihan kivoja veskoja siinä missä monet muutkin, hyvin valmistettuja, kestäviä ja osa tosikauniitakin. Sellainen sata vuotta vanha matkalaukku kenkälokeroineen ja henkareineen on aivan ihana! Silti täällä kiukutellaan, että ovat wt-kamaa ja pissisrojua. Monen mielestä varmaan Trivagon mainoksen tytöllä on semmoinen :D
Kommentit (6)
Mä en oikein jaksa innostua tuotteista, joita ostetaan sen takia, että voitaisi elvistellä omalla elintasolla. Tavallinen laukku välttää mulle. Sitäpaitsi jotkut LV:n kuosit ovat aika rumia ja mummomaisia.
Mä luulen, että nää joiden mielestä ne on niin kamalia, ovat oikeesti kateellisia.
Yks mun "kamu" kovasti haukkui mun vuiskaa ja muita merkkilaukkuja. Nyt tää sama tyyppi hehkuttaa, kun sai Guessin.
Mua ei ärsytä.
Mä luulen, että niissä ärsyttää hinta ja se "näkyvyys" eli nuo kun yhdistää, niin aina sen laukun nähdessä ajattelee sitä hintaa, jota itse ei maksaisi laukusta tai jota ei ole varaa maksaa. Sitten niitä kopioita on vielä pilvin pimein eli se laukku tulee vastaan joka puolella. Muut merkkilaukut ei ole niin selvästi erottuvia kuin lv-kuosilliset eli niitä ei niin helposti huomaa.
Musta osa niistä on ihan kivan näköisiä ja osa taas ei. Itse en kuitenkaan mitään merkkilaukkua ostais, kun mä olen enemmän reppuihminen ja mun harvoin käyttämät käsilaukut joutuu aika koville eli en mä osais varoa tai pitää huolta laukustani. Mä tungen laukkuni aina liian täyteen ja liian painavaksi ja heittelen huoletta lattialle jne.
Vintagelaukut yleisesti ottaen on jeez, myös Vuittonit. Mutta ne ruskeat Damier- ja Monogrammikuosiset pursuilee jo korvista ja silmistä ulos, ja onhan muovipäällysteinen canvas-laukku tietty ylihintainen kun maksaa useamman satasen(?), en tiedä hinnoista. Näkyvät logot on muutenkin mun mielestä vähän plääh.
siis ei oikeestaan ärsytä, mutta en tykkääkään :)
Ruskeita ja tätimäisiä. Jos joku vaikka lahjoittaisi moisen, en suostuisi käyttämään.
Minulla on kyllä merkkilaukku (jota en ostanut sen vuoksi, että se on merkki-).
Kuules, kauneus on aina katsojan silmässä ja makuja on monia. Omasta mielestäni ne näyttää ainoastaan ruskeilta roskasäkeiltä.