Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärilliset piilarit

Vierailija
30.09.2014 |

Olen ajatellut hankkivani vuoden käyttöajalla varustetut värilliset piilarit vahvuuksilla. Tarkoituksena ei ole siis käyttää välttämättä päivittäin vaan kun olen menossa viihteelle tai muuten vaan ulos. Mitään useita kymmeniä euroja en ala kuluttamaan kyseisiin linsseihin.  Kysyn siis teiltä, joilla on kokemuksia vuoden käyttöön tarkoitetuista silikonihydrogeelilinsseistä, niin mistä hankitte ja millä hinnalla?

Cypershopista kuulemma löytäisi sellaiset, mutta sielläkin on vahvuuden ihan päin metsää. Mitään oikean ja vasemman silmän vahvuuksia ei löydy vaan kummallekin silmälle sama. Mulla kun ne on kumpikin eri luokkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihan optikolta voi kysellä.

Vierailija
2/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut Lenswaysta sellaisia päivittäin vaihdettavia. Silloin tällöin laitan piilarinesteen kanssa purkkiin ja takaisin päähän jonain toisena päivänä pesun jälkeen. Mulla kyllä on voimassa oleva piilariresepti, jonka kanssa tilaaminen oli helppoa.

En tilais mistään Cypershopeista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää mistä MFF-Laura tilaa, kun sillä on niin luonnollisen ruskeet silmät, vaikka oikeasti on aivan vaaleasilmäinen. En ole löytänyt asiasta postausta ja kyselyissä hän kertoo avoimesti ettei halua kertoa... :((

Vierailija
4/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

shopping4net löytyy aidon näköisiä piilareita eri vahvuuksilla

Vierailija
5/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän mainituissa sivustoissa on vain kertakäyttö- tai kuukausilinssejä. Etsin vuoden käyttöön tarkoitettuja. Löysin jo glamouretto.com ja outletoptiikka.fi sivustoilta 6-12 kk linssit, mutta hinta on vaan pieni kompastuskivi.

-ap

Vierailija
6/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrulla on värillisiä piilareita, 22e pari :) tosin ne on niitä kuukausilinssejä, joita oon ite huoletta käyttäny parikin kuukautta.

Vierailija
7/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat ylipäätään vuoden linssit? Kuukausilinssejä voit ihan hyvin käyttää kauemminkin varsinkin vähäisellä käytöllä. Vuoden linssit maksavat paljon, deal with it.

Vierailija
8/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne linssit vaan maksaa jotain. Jos haluaa hyvät ja vielä pitkäikäiset, maksaa vähän enemmän kuin halvimmat kuukausilinssit. Oho.

Mulla on, hah.

Vierailija
9/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietenkin jos tarvitset kahta eri vahvuutta, tilaat kahta eri vahvuutta. Tulee samalla kaksi paria linssejä. Päin metsää joo.

Vierailija
10/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset osta kertislinssejä. Mä käytän ruskeita silloin tällöin, mulla on kyllä luonnostani ruskeat silmät mutta nuo muuttavat hiukan sävyä, iho näyttää paremmalta jne.

Vierailija
11/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään kuukausilinssien kanssa se nesteiden kanssa läträäminen alkoi pikkuhiljaa ärsyttää, satunnaisessa käytössä kertislinssit olivat huomattavasti helppokäyttöisempiä. Koko touhuun kyllästyneenä kävin vuosi sitten FemtoLasik -leikkauksessa.

Vierailija
12/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on parhaat värilliset piilarit, jotka itse olen löytänyt:

http://www.shopping4net.fi/Piilolinssit/Vaerilliset-linssit/Biomedics-55-Evolution-Color-1p.htm

Harmi, että on kuukausilinssit. Nuo on ainoat, joilla itse olen saanut aidonnäköisen lopputuloksen.

Vierailija
13/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e / vuosi on vähän.

Vierailija
14/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:10"]

Cypershopista kuulemma löytäisi sellaiset, mutta sielläkin on vahvuuden ihan päin metsää. Mitään oikean ja vasemman silmän vahvuuksia ei löydy vaan kummallekin silmälle sama. Mulla kun ne on kumpikin eri luokkaa.

[/quote]

Miten niin kummallekin silmälle samat? Cybershopissahan vahvuudelliset linssit myydään kappaleittain, miksi et osta yhtä kappaletta eri vahvuudella ja toista taas eri vahvuudella?

Vierailija
15/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tilaa piilolinssejä jostain Cybershopista sen sijaan, että kävisi oikeassa optikkoliikkeessä?

Vierailija
16/16 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:40"]

Kuka hullu tilaa piilolinssejä jostain Cybershopista sen sijaan, että kävisi oikeassa optikkoliikkeessä?

[/quote]

Sukulaisen muksu(poika) on hankkinut sieltä itsellensä kullan väriä muistuttavat piilarit, kun tykkää noista vampyyriroolileikeistä. Näyttävät aika hienoilta, mutta ei kuulemma käytä kuin roolipelatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän