Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista blogia ette lue?

Vierailija
16.08.2014 |

Mikä on ehdottoman huono ja miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot kuvat, paljon kirjoitusvirheitä. Tai ulkoasu on järkyttävä. Joku pinkkitausta ja pahimpia on ne, joissa on jotain liikkuvia höttöjä, jotka ärsyttää silmää koko ajan.

Vierailija
2/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en lue mitään blogia. Luen mieluummin kirjoja kuin jonkun noubadin päiväkirjatilitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue blogeja joissa ei ole yhtään kuvia, tai joissa on miljoona kuvaa jokaisesta päivän asusta tai asunsteesta tai laukusta. Sopivasti kuvia, muitankin kun päivän asuja ja mielenkiintoista tekstiä. Ei tyylin "aamulla heräsin, sit söin ja siivosin ja söin ja tiskasin ja olin netissä ja sit iltapala ja unille". Boring!

Elämässä pitää tapahtua jotain mistä lukijat haluaa lukea. :)

Vierailija
4/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja joo, on kirjotusvirheitä :D siksi en kirjoitakaan blogia ;)

Vierailija
5/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue blogeja, ei kiinnosta. Niitä mitä olen vilkaissut, niin armottoman tylsiä. Miks ihmiset lukee blogeja tai miks nitä kirjoitetaan??

Vierailija
6/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue pelkkiä muotiblogeja, ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
7/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago 187

Vierailija
8/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue muotiblogeja. Ei kiinnosta.

Vierailija
9/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue yli-imeliä, makeilevia, ''luksusta'', pelkkiä merkki sitä ja merkki tätä, katso mun naamaa ja vartaloa sadasta eri suunnasta sadalla eri kuvalla, ostosmaniaa, kulutuksen ihannointia jne. Eli suurin osa noista tylsistä narsistisista muoti- ja lifestyle-blogeista.

Vierailija
10/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:18"]

Miks ihmiset lukee blogeja tai miks nitä kirjoitetaan??

[/quote]

Luin parin vuoden ajan kirja-arvostelublogia. Se oli mielestäni hauska ja hyödyllinen. Jollekin muulle esim. muoti- tai matkustusblogi tuo saman tunteen. Blogeista voi saada sellaisia vinkkejä ja tietoa, mitä muualta ei saa. Näin ainakin, jos bloginpitäjä ei arvostele vain ilmaiseksi saamiaan tuotteita.

Vierailija
11/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:28"]

katso mun naamaa ja vartaloa sadasta eri suunnasta

[/quote]

Oliskin edes eri suunnasta :D

Vierailija
12/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue mitään blogia. Kaikki samaa paskaa eri reiästä.

Vierailija
13/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin laukkuostoksen esittely tms yhtä turha postaus ja lukeminen on siinä. Karsii ihan hyvin pinnalla olevia blogeja pois.

t. teini

Vierailija
14/14 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tällainen ketjuhan oli täällä jo, ihan eilen tai toissapäivänä... Tai siinä kysyttin mikä tekee blogista huonon.

Helpompi minulle on vastata että millaista blogia lukisin. Ensinnäkin aihepiiri pitää olla minua kiinnostava. Esim. kirjat, matkustelu, tavaran karsiminen, projekti 333 ovat joitain mielenkiinnon kohteitani, joista googlettelen blogeja. Tekstin pitää olla hyvin kirjoitettu, ei kirjoitusvirheitä, ei puhekieltä. Seuraan muutamaa päiväkirja-tyyppistä blogia, mutta blogistit eivät niissäkkään sentään jokaista kauppareissuaan pui, vaan kirjoittavat hyvää tekstiä, mielenkiintoisista ajatuksista ja sattumista. Yksi kamalimmista blogeista, johon olen törmännyt, oli sellainen jossa blogisti ryyppäsi baareissa miehiä iskien, ja ruoti sitten näitä tapahtumia netissä. Ei sovi minulle tuo aihepiiri.

Blogin ulkoasu ei sinänsä vaikuta, eivät kaikki osaa niin hyvin valkata fontteja, bannereita yms. Karmeimmat ulkoasut ovat yleensä synkassa sisällön kanssa; diibadaaba ostin hupparin H&M:sta ja aina kun liikutat hiirtä se syöksee persuksestaan sateenkaaria ja tähtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi