FB asiaa. Mistä kertoo se että...
Ei tykkäile tietyn ihmisen päivityksistä koskaan? On aktiivinen muuten facebookissa ja tykkäilee muiden tuttavapiirin päivityksistä useasti mutta tietyn yhden ihmisen päivityksistä ei ollenkaan ikinä vaikka kuuluu tavallaan samaan tuttavapiiriin eikä pitäisi olla mitään hampaankolossakaan? Ihmetyttää vain miksi näin.
Kommentit (16)
Ei voi mitään mut tuntuu vähän loukkaavalta jo kun tätä kestänyt niin kauan. Ap.
Sen tietyn ihmisen päivitykset käy sen hermoille/ei kiinnosta pätkääkään, joten se on blokannut sen uutisistaan. Eli ei tykkää kun ei edes näe niitä päivityksiä. Ei nyt kuitenkaan viitti poistaa sitä tuttua kokonaan, ettei joku vedä hernettä nenäänsä.
Ihmetyttää hieman tuokin miten jonkun päivitykset voi ärsyttää jotakuta niin paljon että pitää blokata. :/ Samanlaisia päivityksiä ne muutkin laittavat! Ap.
Ehkä hän on piilottanut sun päivitykset aikajanaltaan. Itse oon piilottanut välillä yhden valittajakaverin, kun ärsytti jatkuvat valitukset. Silloun en tietty voinut tykkäillä mistään kirjoittamastaan. Ehkä ihmetteli sitä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:53"]
Ihmetyttää hieman tuokin miten jonkun päivitykset voi ärsyttää jotakuta niin paljon että pitää blokata. :/ Samanlaisia päivityksiä ne muutkin laittavat! Ap.
[/quote]
No mulla meni hermot niihin aforismeihin ym. joita jotkut koko ajan laitto. Kyllästyin myös tyyppiin joka linkitteli jatkuvasti youtubesta kappaleita. Ei se mitään jos noita laittas joskus ja ehkä yhden-kaksi kerrallaan, mutta kun niitä tuli illan aikana parikymmentä ja useana iltana viikossa. Yksi joutui mustalle listalle kun jatkuvasti päivitteli treenauksiaan. Päivitti se joskus toki muutakin, mutta pääasiassa sitä mitä milloinkin salilla oli tehnyt. Anteeksi nyt vaan mutta ei kiinnosta. Facepelaajat on myös rasittavia, ei niitä peli-ilmoituksia kukaan normaali jaksa.
Eli syyllistytkö noihin? Päivitätkö jotain tiettyä juttua intohimoisesti, miettimättä että muiden uutisvirrassa ei muuta näykään kuin sun lopulta aika turhanpäiväisiä juttuja?
Yks tuttu päivittää monta kertaa päivässä. Ei jaksa tykätä. Tänään tein sitä tätä ja tota. Tässä lapset istuu ja makaa. Tein ruuaksi tätä. Kolmetoista kuvaa lenkkareista. Haloo. Ei kukaan jaksa tykätä.
Tykkään niistä, joita jaksan lukea.
Minä mietin myös miksi viime aikoina kukaan ei ole hyväksynyt kaveripyyntöjä. Olen kiva ihminen ja ystävällinen.
Ihmetyttää kuka jaksaa laskea muiden tykkäyksiä?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:53"]
[/quote]
No mulla meni hermot niihin aforismeihin ym. joita jotkut koko ajan laitto. Kyllästyin myös tyyppiin joka linkitteli jatkuvasti youtubesta kappaleita. Ei se mitään jos noita laittas joskus ja ehkä yhden-kaksi kerrallaan, mutta kun niitä tuli illan aikana parikymmentä ja useana iltana viikossa. Yksi joutui mustalle listalle kun jatkuvasti päivitteli treenauksiaan. Päivitti se joskus toki muutakin, mutta pääasiassa sitä mitä milloinkin salilla oli tehnyt. Anteeksi nyt vaan mutta ei kiinnosta. Facepelaajat on myös rasittavia, ei niitä peli-ilmoituksia kukaan normaali jaksa.
Eli syyllistytkö noihin? Päivitätkö jotain tiettyä juttua intohimoisesti, miettimättä että muiden uutisvirrassa ei muuta näykään kuin sun lopulta aika turhanpäiväisiä juttuja?
[/quote]
En syyllisty. Julkaisen about ehkä kerran viikossa päivityksen. Joskus pari kertaa viikossa. Harvemmin jakelen mitään aforismeja, en pelaa enkä linkittele biisejä. Kai mä sitten vaan olen muuten vain ihan helvetin rasittava sen mielestä. Enkä valita. Yleensä olen positiivinen ja iloinen persoona.
Mulla on paljon sellaisia kavereita listoilla, jotka ei IKINÄ tykkää mistään mun päivityksestä, mutta monen muun meidän yhteisten kavereiden päivityksistä tykkää. No, me ollaankin sellaisia nuoruuden aikaisia kavereita eikä olla nähty vuosiin, niin siinä kai syy. Eivät kenties kehtaa tai jotain. Itse tykkäilen heidän jutuista silloin tällöin, mutta aika harvakseltaan enää nykyisin, koska he ei minuun ota mitään kontaktia.
no kerrohan minkä tyyppisiä sun päivitykset on? tänään leivoin marjapiirakkaa ja kohta siivoan. sitten mennään lasten kanssa ulos?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:11"]Ihmetyttää kuka jaksaa laskea muiden tykkäyksiä?
[/quote]
Ei niitä tarvitse laskeakaan. Huomaahan sen jos systemaattisesti samat ihmiset tykkäilee aina eikä kavereita ole tyyliin 2000 kappaletta.
Voi luoja, miten tietämätöntä porukkaa taas täällä. Facebookissa näkyy etusivuilla vain muutamien ihmisten päivitykset, ei tosiaan niiden kaikkien kavereiden. Jos kaverisi ei tykkää päivityksistäsi, se ei välttämättä johdu siitä, että hän on blokannut sinut, vaan siitä, ettei saa etusivulle päivityksiäsi. Itsellä on pari sataa kaveria ja etusivulla on yleenä 15-20 henkilön päivitykset, en tiedä miten ovat siihen valikoituneet. Joka tapauksessa tykkään niiden näkyvillä olevien päivityksistä, enkä todellakaan jaksa 200 ihmisen yksittäisiä päivityksiä käydä lukemassa heidän omalta seinältään.
En tykkäile yhden kaverini päivityksistä juuri koskaan.. Hän on itse myöntänyt, että hakee huomiota jatkuvilla päivityksillä ja profiilikuvien pyörittelyllä. Päivitykset ovat välillä outoja runoja, joista en tajua mitään.
Samaa mietin usein.