Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojenhoidosta: Keskustellaan ihotyypeistä ja sopivista tuotteista kullekin iholle

Vierailija
02.08.2021 |

Olen vasta hiljattain tutustunut hyvään ihonhoitoon ja sen tärkeyteen niin meikatessa kuin ilmankin. Ihotyyppiäni selvittäessä olen tullut siihen tulokseen että ihoni on kuiva. Googlettelemalla on aika haastavaa yrittää löytää mitään konkreettista vastausta omasta ihotyypistä, ja kuitenkin kasvojenhoitotuotteiden tulisi sopia oman ihon tarpeille, eli olisi hyvä tietää oman ihon kunto. Kävin hetki sitten kosmetologilla joka totesi ohimennen ihoni vaikuttavan kuivalta kun tuotteet kuulemma imeytyivät ihooni nopeasti. En itse ajatellut yhtään että ihoni olisi kuiva, ennemminkin rasvainen tai sekaiho. Ilmeisesti olen tosi tietämätön ihonhoitoasioista kun en yhtään ole osannut arvioida missä kunnossa naamani on, varsinkin kun olen kuvitellut sen olevan ihan normaali, finnejä yleensä menkkojen aikaan tulee ja jos on nukkunut huonosti tai syönyt epäterveellisesti yms. En myöskään ole käyttänyt aktiiviisesti mitään naamarasvoja tai seerumeita kun olen vielä nuori eikö ihossa näy ikääntymisen merkkejä vielä toivottavasti pitkään aikaan, mutta nyt ”herättyäni” tähän ajattelin ostaa muutaman tuotteen jotka sopisivat mahdollisesti kuivalle iholleni. Olen harkinnut käyväni jossakin ihon arvioinnissa jossa kosmetologi tai vastaava kertoo ihan juurta jaksaen ihotyypistäni ja sille sopivista tuotteista. Onko joku kenties käynyt tällaisessa, jos niin miltä vaikutti? Saitko toimivia vinkkejä ihonhoitoon? Itse suosin luonnonkosmetiikka ja uskon että kasvotkin kukoistaa terveellisten elämäntapojen myötä, mutta muutama hyvä tuotekin olisi varmaan ihan hyvä olla ihonhoitorutiinissa. Olisi kiva kuulla ja jakaa kaikenlaisia neuvoja ja niksejä kasvojenhoitoon liittyen ja vaikka suosituksia erilaisista tuotteista mitkä ovat omalle iholle sopineet.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi