Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paskaseksin harrastajat saa sen hajun pois?!

Vierailija
12.03.2022 |

Millä myrkyillä sen ihonne jynssäätte kun olette ensin levitelleet paskojanne ympäriinsä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.  Sanytolilla.

Vain suihkaus tai pari tippaa riittää.

Vierailija
2/21 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja saippuaa peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärpätillä.

Vierailija
4/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vois olla aika kuumaa jos joku söpö kimma runkkais ja kakkais samalla mun silmien edessä... :)

Vierailija
5/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaahan se on, mutta suvaitsevaisuutta tarvitaan. Kerran hississä parin metrin korkeudelta takaani lehahti paskan haju. Marco hönki niskaani samassa hississä.

T. Paskamulkun lutkuttaja itsekin, Jani

Vierailija
6/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevi hei. Sun piti ottaa lääkkeet heti aamusta.

Ne on varmaan unohtuneet sinne vyölaukkuun. Katso olisiko se taas salihousujen alla piilossa.

Vierailija
7/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanhaju on juuri se juju.

Vierailija
8/21 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevi hei. Sun piti ottaa lääkkeet heti aamusta.

Ne on varmaan unohtuneet sinne vyölaukkuun. Katso olisiko se taas salihousujen alla piilossa.

Tällä jampalla kyllä viiraa kovin, joku lääkitys olisi tarpeen.

Vierailija
9/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen että mitä tekisitte tilanteessa jossa olisitte yhtäpäältä paskassa ja kuulisitte palohälyttimen äänen jostain toisesta asunnosta, samalla haistaisitte myös savunhajun?

Vierailija
10/21 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sitten, kun olen ollut tuossa tilanteessa.

Vierailija
11/21 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan panna takaapäin kumpaakin reikä. Mutta haluan, että nainen on käynyt juuri paskalla ja jättänyt pyyhkimättä. Näkymä ja haju saavat minut aivan hulluksi kiimasta.

Vierailija
12/21 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa taasen naisen pieraisu suoraan nenääni.

Vierailija
13/21 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan panna takaapäin kumpaakin reikä. Mutta haluan, että nainen on käynyt juuri paskalla ja jättänyt pyyhkimättä. Näkymä ja haju saavat minut aivan hulluksi kiimasta.

Minä taas tykkään kun nainen painaa paskaisen persereiän naamalleni ja saan nuolla kaiken. Vielä parempi jos paskoo suoraan suuhun.

Vierailija
14/21 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska haisee luonnossa todella hyvälle. Ihanalta näyttää kun lerssi muuttuu muijan takapuolessa ruskeaksi. Tulee samantien. Ja on todella irstasta.

Vierailija
15/21 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saa paskanmaun ja hajun pois suusta ja hengityksestä nopeasti, kun harrastaa suu-peräaukkoseksiä työpaikalla. En haluaisi kärähtää avokonttorissa, kun on harrastanut seksiä siivouskomerossa kaverin kanssa.

Vierailija
16/21 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää hoitoon. Suihku on keksitty eikä ole ikäviä yllätyksiä anaaliseksistä tullut

Vierailija
17/21 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saa paskanmaun ja hajun pois suusta ja hengityksestä nopeasti, kun harrastaa suu-peräaukkoseksiä työpaikalla. En haluaisi kärähtää avokonttorissa, kun on harrastanut seksiä siivouskomerossa kaverin kanssa.

Ei muuta kuin Paxia suuhun. Toinen hyvä vaihtoehto on Pectus-pastilli, jota suositellaan niin laulajille kuin puhujille.

Vierailija
18/21 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva mies halusi ehdottomasti, että istuisin hänen kasvoilleen hänen nuollessa mun peräaukkoa. Kyllähän olin käynyt pesulla, mutta aika pitkän kasvoilla ratsastus- ja pyllyni kielellä panemissession jälkeen miehen kasvot ja hengitys kyllä haisi ihan mun pepulta. Oli siihen tarttunut selvä pillun aromikin. En olis pussannut. Mitä mahtoi vaimo miettiä kun mies tuli kotiin siltä haisten.

Vierailija
19/21 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa oleva mies halusi ehdottomasti, että istuisin hänen kasvoilleen hänen nuollessa mun peräaukkoa. Kyllähän olin käynyt pesulla, mutta aika pitkän kasvoilla ratsastus- ja pyllyni kielellä panemissession jälkeen miehen kasvot ja hengitys kyllä haisi ihan mun pepulta. Oli siihen tarttunut selvä pillun aromikin. En olis pussannut. Mitä mahtoi vaimo miettiä kun mies tuli kotiin siltä haisten.

Kotonahan voi sanoa, että töissä on tosi v-mäisiä pskahommia, niin sillä voi selittää sekä pillun, että pskan hajun.

Vierailija
20/21 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi sinkkumies, niin pyllyn+pillun tuoksu ei taida olla se ihan paras parfyymi millä hurmata toisia naisia. Toisaalta, opportunistinen nainen voisi miettiä mitä kivaa pikkupervoa ko. mies voisi antaa, ja lisätä omat vastaavat hajumerkit mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan