Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei halua lapsia?

Vierailija
16.08.2014 |

Tapasin treffien merkeissä kolmikymppisen asiantuntijatyötä tekevän miehen. Mukava, älykkömäinen, kiltinoloinen, ei ruma muttei mikään superhunksikaan. Harrasti viinejä, taidetta ja muuta "hintahtavaa". Mainitsi päättäneensä jokin aika sitten pitkän suhteen naisen kanssa. Olisin ollut ihan valmis vielä toisille treffeille, mutta kun puhuimme tulevaisuudensuunnitelmistamme, kävi ilmi, ettei mies halunnut ollenkaan lapsia. Minä tietysti haluaisin ainakin yhden ja mielellään seuraavan parin vuoden aikana.

En ole aikaisemmin törmännyt mieheen, joka ei haluaisi missään tapauksessa lapsia. Mikä tällaiseen voi olla syynä? Oliko kyseessä kuitenkaan ihan täyshetero? Täytyy sanoa, että gay-tutka vähän pärähti miehen kohdalla.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä provo. Mutta onnistuit kyllä nostamaan verenpaineeni. 

t. 35-v. nainen, joka ei halua lapsia ja jolla on 35-v. mies, joka ei halua lapsia

Vierailija
42/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan ap:n omin sanoin: älykkö. Eli tiedostava, sekä omat, että maapallon rajat tunnistava, fiksu ajatteleva henkilö. Liian harvassa on tällaisia miehiä - ja vielä harvemmassa naisia, jotka osaisivat ajatella viettejänsä pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan ap:n omin sanoin: älykkö. Eli tiedostava, sekä omat, että maapallon rajat tunnistava, fiksu ajatteleva henkilö. Liian harvassa on tällaisia miehiä - ja vielä harvemmassa naisia, jotka osaisivat ajatella viettejänsä pidemmälle.

Vierailija
44/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:10"]

Ei siihen välttämättä ole mitään erityistä syytä. Ehkä mies vain kokee, että lapsiperhe-elämä, lasten hoitaminen ja kasvattaminen eivät ole hänen juttunsa.

[/quote]

Aika harvalle nuo asiat ovat mikään unelmien täyttymys. Ne vain kuuluu hoitaa, jos ihmissuku halutaan säilyttää, ja niin ne on hoidettu lukemattomien sukupolvien ajan.

[/quote]

Silloin mennään kyllä väärille raiteille niin että helisee, jos lapsia tehdään velvollisuudentuntemuksista. Lapsia kuuluu tehdä rakkaudesta.

Vierailija
45/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:57"]

[/quote]

Täällä sitten semmonen harvinainen nainen ;) Paitsi että en tiedä lasketaanko mua, kun ei sitä viettiä ole koskaan tullut?

Vierailija
46/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:42"]

Tässä yksi mies, joka ei halua lapsia. Lapsiperhearki ei ole minulle millään tavalla toivottava elämä.

[/quote]

Mikä siinä on ei-toivottavaa? Useimmat ovat kuitenkin ihan onnellisia vanhempina, kai? -ap

[/quote]

Jos sellainen arki ei kiinnosta, on se ei-toivottua. Ihan sama kuinka onnellisia vanhempia jotkut muut ovat. Aika simppeliä minusta.

[/quote]

Mutta eikö jokainen nyt tee lapsiperhearjstaan omannäköistään? Ei ole mikään pakko hankkia viittä lasta. Itsekin haluan korkeintaan kaksi! Ja edelleen tehdä muitakin juttuja kuin äitijuttuja! -ap

[/quote]

Kuka kieltää tai estää tekemästä? On meilläkin omannäköinen arki eikä siihen kaivata yhtään kappaletta lapsia.

[/quote]

Miksi ette kaipaa? Kai se nyt on ihan perusbiologiaa haluta lapsia. Ei se pelkkää vaipanvaihtoa ja yöheräilyjä tule olemaan. -ap

[/quote]

eli lapsettomat ovat epänormaaleja tai homoja/lesboja?

Vierailija
47/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt naimisiin kahden sellaisen miehen kanssa. Molemmilla järkisyiden taustalla piilee oma lapsuudenkokoemus huonosta vanhemmuudesta. Ensimmäinen mieheni kasvoi alkoholistiperheessä, vaikka vanhemmat eivät hänen varhaislapsuudessaan vielä juoneet. Toisen mieheni äidin molemmat vanhemmat kuolivat tuberkuloosiin, kun hän oli pieni lapsi, äiti oli  traumatisoitunut eikä pystynyt antamaan lapsilleen normaalia tukea ja rakkautta.

Itse päätin myös jo varhain jäädä lapsettomaksi, koska olin onneton lapsuudenperheessäni. Molemmat mieheni olivat hyvin ilahtuneita kohdatessaan minut, naisen, joka ei halunnut lapsia.

Vierailija
48/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt naimisiin kahden sellaisen miehen kanssa. Molemmilla järkisyiden taustalla piilee oma lapsuudenkokoemus huonosta vanhemmuudesta. Ensimmäinen mieheni kasvoi alkoholistiperheessä, vaikka vanhemmat eivät hänen varhaislapsuudessaan vielä juoneet. Toisen mieheni äidin molemmat vanhemmat kuolivat tuberkuloosiin, kun hän oli pieni lapsi, äiti oli  traumatisoitunut eikä pystynyt antamaan lapsilleen normaalia tukea ja rakkautta.

Itse päätin myös jo varhain jäädä lapsettomaksi, koska olin onneton lapsuudenperheessäni. Molemmat mieheni olivat hyvin ilahtuneita kohdatessaan minut, naisen, joka ei halunnut lapsia.

Vierailija
49/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Mulle kelpaisi kyllä tuollainen mies. Ehkä olen naispuolinen versio hänestä eikä mussa kai periaatteessa vikaa ole - lapset ei vaan jotenkin kiinnosta. En mä tiedä. Mietin aika pitkälle koko lapsiasiaa. Miksi pitäisi jatkaa sukua, me kaikki kuollaan joskus, yms. 

Vierailija
50/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:16"]

Mä en ole tavannut ainuttakaan miestä joka haluaisi lapsia.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Se rillutteluvaihe tosiaan loppuu useimmilla jätkillä viimeistään kolmikymppisinä. Joillain ilmeisesti jatkuu vähän pidempään... -ap

[/quote]

Ei rillutteluvaiheen jälkeenkään kaikki lapsia halua.

Vierailija
51/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:16"]

Mä en ole tavannut ainuttakaan miestä joka haluaisi lapsia.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Se rillutteluvaihe tosiaan loppuu useimmilla jätkillä viimeistään kolmikymppisinä. Joillain ilmeisesti jatkuu vähän pidempään... -ap

[/quote]

Kyllä on jollain hemmetin köyhä elämä jos rilluttelun ja lapsiperhearjen väliin ei mahdu mitään. En minäkään rilluttele, mutta nautin suunnattomasti kotini rauhasta kun täällä ei kilju ja riehu kukaan. Minulle treffikumppanisi olisi unelmien täyttymys, olisi ihanaa viettää tasapainoista arkea kahden kesken ja hemmotella miestä sydämensä kyllyydestä.

Vierailija
52/58 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies. Eli ei sovi normi av-mammalle joka haluaa raskautua ja ratsastaa miehen lompakolla.

Muuta rastastusta ei raskautumisen jälkeen sitten olekaan.

Juuri tämä.Lasten tuloon loppuu parisuhteen hyvät puolet ja jää vain rasitteet.

Vierailija
53/58 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi mies, joka ei halua lapsia. Lapsiperhearki ei ole minulle millään tavalla toivottava elämä.

Mikä siinä on ei-toivottavaa? Useimmat ovat kuitenkin ihan onnellisia vanhempina, kai? -ap

Jos sellainen arki ei kiinnosta, on se ei-toivottua. Ihan sama kuinka onnellisia vanhempia jotkut muut ovat. Aika simppeliä minusta.

Mutta eikö jokainen nyt tee lapsiperhearjstaan omannäköistään? Ei ole mikään pakko hankkia viittä lasta. Itsekin haluan korkeintaan kaksi! Ja edelleen tehdä muitakin juttuja kuin äitijuttuja! -ap

Kuka kieltää tai estää tekemästä? On meilläkin omannäköinen arki eikä siihen kaivata yhtään kappaletta lapsia.

Miksi ette kaipaa? Kai se nyt on ihan perusbiologiaa haluta lapsia. Ei se pelkkää vaipanvaihtoa ja yöheräilyjä tule olemaan. -ap

Biologiaa on haluta seksiä.Lapset ovat isolle osalle vain ei-toivottu seuraus.

Vierailija
54/58 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa on haluta seksiä.Lapset ovat isolle osalle vain ei-toivottu seuraus.

Kaverini sanoi aikoinaan "lapset ovat avioseksin ongelmajätettä. Ymmärrät sen sitten joskus...."

Täytyy sanoa että oikeassa oli, ärsyttävän prikulleen. Vain typerä mies lähtee ehdoin tahdoin tekemään lapsia, koska silloin menettää peruuttamattomasti sen viimeisen päätösvallan elämäänsä ainakin seuraavaksi 18 vuodeksi.

Vierailija
55/58 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko AP vain yrittää käsittää sen, että kaikki eivät halua samanlaista elämää, mitä sinä haluat? Tämä mies ei selvästikään halunnut samaa, joten lakkaa ihmettelemästä, ja etsi mies, joka sitä perhettä haluaa. Sinun näkemyksesi on vain sinun näkemyksesi; ei ole olemassa mitään ehdotonta totuutta, kuinka elämää tulee elää.

Vierailija
56/58 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies!

Vierailija
57/58 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se, ettei halua lapsia, tee kenestä tahansa sopimattoman isäksi ihan muista ominaisuuksista riippumatta.

En sanoisi näinkään. Itse olen vela-nainen. Varmaankin "selviytyisin" vanhemmuudesta, pidän lapsista kyllä ja olen vastuuntuntoinen. Mutta en tunne tarvetta hankkia elämääni sitä kaikkea stressiä, hulinaa ja huolta, mitä lapset tuovat tullessaan.

Vierailija
58/58 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroperheiden lapsia, joilla on myös itsellään ollut suuria pettymyksiä ihmissuhteissa. Ymmärtäähän tuon, ettei noilla lähtökohdilla uskalla lähteä perustamaan perhettä. Lisäksi taloudellinen tilanne ei ole ollut kovin vakaa, vaikka ovat käyneet töissä.

Yhden yli kolmekymppisen "akateemisen hedonistin" olen myös tavannut, jota matkustelu ja biletys vain innostaa enemmän.