Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ei halua lapsia?

Vierailija
16.08.2014 |

Tapasin treffien merkeissä kolmikymppisen asiantuntijatyötä tekevän miehen. Mukava, älykkömäinen, kiltinoloinen, ei ruma muttei mikään superhunksikaan. Harrasti viinejä, taidetta ja muuta "hintahtavaa". Mainitsi päättäneensä jokin aika sitten pitkän suhteen naisen kanssa. Olisin ollut ihan valmis vielä toisille treffeille, mutta kun puhuimme tulevaisuudensuunnitelmistamme, kävi ilmi, ettei mies halunnut ollenkaan lapsia. Minä tietysti haluaisin ainakin yhden ja mielellään seuraavan parin vuoden aikana.

En ole aikaisemmin törmännyt mieheen, joka ei haluaisi missään tapauksessa lapsia. Mikä tällaiseen voi olla syynä? Oliko kyseessä kuitenkaan ihan täyshetero? Täytyy sanoa, että gay-tutka vähän pärähti miehen kohdalla.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies halua lapsia. 

Vierailija
22/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:42"]

Tässä yksi mies, joka ei halua lapsia. Lapsiperhearki ei ole minulle millään tavalla toivottava elämä.

[/quote]

Mikä siinä on ei-toivottavaa? Useimmat ovat kuitenkin ihan onnellisia vanhempina, kai? -ap

[/quote]

Jos sellainen arki ei kiinnosta, on se ei-toivottua. Ihan sama kuinka onnellisia vanhempia jotkut muut ovat. Aika simppeliä minusta.

[/quote]

Mutta eikö jokainen nyt tee lapsiperhearjstaan omannäköistään? Ei ole mikään pakko hankkia viittä lasta. Itsekin haluan korkeintaan kaksi! Ja edelleen tehdä muitakin juttuja kuin äitijuttuja! -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:58"]

Tässä yksi mies, joka ei halua lapsia. Lapsiperhearki ei ole minulle millään tavalla toivottava elämä.

[/quote]

Mikä siinä on ei-toivottavaa? Useimmat ovat kuitenkin ihan onnellisia vanhempina, kai? -ap

[/quote]

Jos sellainen arki ei kiinnosta, on se ei-toivottua. Ihan sama kuinka onnellisia vanhempia jotkut muut ovat. Aika simppeliä minusta.

[/quote]

Mutta eikö jokainen nyt tee lapsiperhearjstaan omannäköistään? Ei ole mikään pakko hankkia viittä lasta. Itsekin haluan korkeintaan kaksi! Ja edelleen tehdä muitakin juttuja kuin äitijuttuja! -ap

[/quote]

Kuka kieltää tai estää tekemästä? On meilläkin omannäköinen arki eikä siihen kaivata yhtään kappaletta lapsia.

Vierailija
24/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beetamies. Alfat haluavat aina jälkikasvua, jotta hyvät geenit saadaan eteenpäin.

Vierailija
25/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle nuo asiat ovat mikään unelmien täyttymys. Ne vain kuuluu hoitaa, jos ihmissuku halutaan säilyttää, ja niin ne on hoidettu lukemattomien sukupolvien ajan.

[/quote]

Ihmissuvun säilyminen nyt ei varmaan ole mikään huolenaihe, vaan typerä perustelu sille että halua itse oman lapsen. Etkö tiedä että maapallo on aikalailla liikakansoitettu jo nyt?

Vierailija
26/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tavannut ainuttakaan miestä joka haluaisi lapsia.

Vierailija
27/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:16"]

Mä en ole tavannut ainuttakaan miestä joka haluaisi lapsia.

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Se rillutteluvaihe tosiaan loppuu useimmilla jätkillä viimeistään kolmikymppisinä. Joillain ilmeisesti jatkuu vähän pidempään... -ap

Vierailija
28/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:05"]

eli lapsettomat ovat epänormaaleja tai homoja/lesboja?

[/quote]

No onhan se epänormaali poikkeavuus (kuten tietysti homouskin). Ihmisen perustarkoitus on lisääntyä. Juu, ei ole pakko, mutta kyllähän normaalia on niitä lapsia hankkia ainakin se yksi. Sen nyt pitäisi onnistua älyköltäkin... -ap

Vierailija
29/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies (30v) ei pidä lapsista eikä niitä myöskään halua. On ihan tavallinen suomalainen mies, it-alalla. 

Vierailija
30/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hiton kysymys tuo nyt oli? Kummasteletko samalla tavalla naisia, jotka ei halua lapsia? Mun mies haluu lapsia, itelläni ei oo mitään hinkua äidiksi. Ikää lähemmäs 30v.

Vierailija
31/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:05"]

eli lapsettomat ovat epänormaaleja tai homoja/lesboja?

[/quote]

No onhan se epänormaali poikkeavuus (kuten tietysti homouskin). Ihmisen perustarkoitus on lisääntyä. Juu, ei ole pakko, mutta kyllähän normaalia on niitä lapsia hankkia ainakin se yksi. Sen nyt pitäisi onnistua älyköltäkin... -ap

[/quote]

Aika suppea maailmankuva sulla. Heti jos joku ei halua tehdä kaikkea mitä muka kuuluu tehdä niin on jotenkin epänormaali. Kun ei vaan kiinnosta lapset, ei sitten pätkääkään.

Vierailija
32/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ja rohkea mies ei halua.

Vierailija
33/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:36"]

Kyllä kaikki tuntemani heteromiehet ovat halunneet perustaa perheen viimeistään kolmen kympin jälkeen. Luulisi rilluttelujen olevan rilluteltu jo tuon ikäisenä. Ainoa poikkeus on homopari. Heillä ei tietenkään ole lapsia mutta eläinrakkaita kyllä ovat ja juuri viineistä ym. kiinnostuneita. -ap

[/quote]

Miksi pitäisi haluta lapsia?

Vierailija
34/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:10"]

Ei siihen välttämättä ole mitään erityistä syytä. Ehkä mies vain kokee, että lapsiperhe-elämä, lasten hoitaminen ja kasvattaminen eivät ole hänen juttunsa.

[/quote]

Aika harvalle nuo asiat ovat mikään unelmien täyttymys. Ne vain kuuluu hoitaa, jos ihmissuku halutaan säilyttää, ja niin ne on hoidettu lukemattomien sukupolvien ajan.

[/quote]

Kuule ihmissuvun säilyminen ei ainakaan ole vaarassa lastenteon puutteen takia. Väkiluku maailmassa kasvaa koko ajan. Se on ylittänyt jos terveen rajat aika päiviä sitten. 

Vierailija
35/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiantuntija"? Onko ilmoittanut oikeaa ammattiaan? Jätkässä on varmasti jotain muutakin mätää.

Vierailija
36/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuka kieltää tai estää tekemästä? On meilläkin omannäköinen arki eikä siihen kaivata yhtään kappaletta lapsia.

[/quote]

Miksi ette kaipaa? Kai se nyt on ihan perusbiologiaa haluta lapsia. Ei se pelkkää vaipanvaihtoa ja yöheräilyjä tule olemaan. -ap

[/quote]

Ehkä se on perusbiologiaa, mutta ihminen on (okei, ei saa näköjään yleistää...) sen verran älykäs eläin, että osaa ihan itse päättää, mitä elämältään haluaa. En halua lapsia, koska minua ei kiinnosta. Ymmärrätkö? Minulla on muuta tekemistä ja muita kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
37/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:50"]

"Asiantuntija"? Onko ilmoittanut oikeaa ammattiaan? Jätkässä on varmasti jotain muutakin mätää.

[/quote]

Millä perusteella ihmisessä täytyy olla jotain mätää jos ei halua lapsia?

Vierailija
38/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Ihmissuvun säilyminen nyt ei varmaan ole mikään huolenaihe, vaan typerä perustelu sille että halua itse oman lapsen. Etkö tiedä että maapallo on aikalailla liikakansoitettu jo nyt?

[/quote]

Komppi tälle. "Muttakun minun on jatkettava sukuani, niin kuulu tehdä yhyhy ".  Juu ei. Ei todellakaan.

Vierailija
39/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies, joka ei halua lapsia sun kanssa! :D

terveisiä sellainen mies

Vierailija
40/58 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

Maapallo on jo äärimmäisen liikakansoitettu. Väenkasvu vaan kiihtyy koko ajan.