Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pää ei kestä lopettaa tupakointia - laitoin realiteetit peliin

Vierailija
16.08.2014 |

Monta kuukautta yrittänyt irti röökistä niin purkalla, laastareilla kuin muillakin loitsuilla. Ei ota onnistuakseen! Nyt päätin kokeilla ihan uutta tapaa: tili tyhjä kuun loppuun!

Kävin siis ostamassa jääkaappiin ja pakastimeen pariksi viikoksi ruuat. Hain lääkkeet varmuudeksi ja latasin matkakorttia kunnolla. Maksoin laskut ja annoin frendille 100 euroa hätävaraa jos jotain akuuttia tulee turvaan. Loput tuhlasin shoppailemalla. Nyt on tilillä 2,77 euroa loppukuuksi. Tupakkaa viimeinen aski palaa. Katotaan miten käy!

Niin ja siis lapseton yksinasuva olen eli muista ei tarvitse huolehtia. Ehkä vähän älytön ja liian radikaalitapa, mutta kun ei tuo pää muuten tottele!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:17"]Sähkötupakka?

[/quote]

Olen kokeillut reilu vuosi sitten. En saanu sitä jotenkin sellaiseksi korvaavaksi vaan sit meni molempia. Ap

[/quote]

Mä kokeilin semmosia useampiakin joskus. Kaikki halvat oli pepusta, sit satsasin kunnolliseen, ja kun löytyi sopiva neste siihen niin pääsin irti tupakasta. Niitä nesteitä tosiaan on niin paljon että oli vaikee löytää sitä itselle parasta. Jossain vaiheessa sitten siirryin nikotiinittomaan nesteeseen jonka jälkeen lopetin sen käytön kokonaan. Nyt olen ollut 8kk ilman mitään. 

[/quote]

Suosittele nestettä? Linkki? Omani olleet pääsääntöisesti noita nikotiinipohjaisia maustettuja (eucalyptus, salmiakki) tuloksetta :(

[/quote]

Mä tykkäsin Liqua-merkkisistä, lähinnä mentholia tuli käytettyä. Tilasin finnvape.comista, näyttäis olevan sivut päivityksessä viikonlopun ajan niin en linkkiä saanut. Mutta tietysti makunsa kullakin, mulle toi menthol sopi kun vihreetä röökiäkin poltin. Ja oli yks niistä harvoista nesteistä mistä mulle ei tullu kurkku kipeeks. 

Vierailija
22/23 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tutkimusen mukaan painoa tulee keskimääräisesti miehille 2.5kg ja naisille 1.5kg lisää joten tuota minun 10kg paisumista ei kannata pitää mittarina.

En tiedä paljon minun paino olisi noussut jos olisin tarkkaillut sitä ja elännyt sen mukaan ettei sitä saa tulla. Koska ei ole koskaan ollut painon kanssa ongelmia niin en välittänyt, vaan söin mitä sattuu ja paljon. Eli jos sitä painoaan tarkkailee ja katsoo mitä suuhunsa laittaa niin tuskin painonnousu on este tai edes haitta tupakoinnin lopettamiselle.

Tuttavani kuoli alle 50v keuhkosyöpään ja se oli kyllä viimeinen niitti, että tästä on päästävä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:06"]

Muille tupakoinnin lopettaneille, mitä tapahtui painolle? Olisi kiva kuulla ihan rehellisiä mielipiteitä, kun itseänikin tämä aihe kiinnostaa/huolettaa!

On varmasti tupakoimattomien mielestä "pinnallista" miettiä painoa (siis jotka ajattelevat että tupakointi niin vaarallista muutenkin vs painonnousu), mutta uskoisin aika monen tätä kysymystä pohtivan!!! Tavallaan aika vaiettu "tabu/este" tupakoinnin lopettamisessa! Itse ainakin pohdin, koska en todellakaan halua saada +10 kg lisää painoa, jos lopetan! On nimittäin ISO kynnys lopettaa pelkästään ajatuksena lihoa kymmenen kiloa vaikka tiedostankin täysin tupakoinnin haitat muuten terveyteen!

[/quote]

Mulle ehti tulla kolmisen kiloa, sitten kun viekkarit helpotti ja napostelu loppu niin sain kyllä tiputettua ne kilot pois normaalilla syömisellä ja liikunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän