Mitä puoluetta aiotte äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Kertokaa huviksenne tämänhetkinen suunnitelma.
KD
Kommentit (87)
Vihreitä tai sdp:tä tai vasemmistoliittoa. No demareiden nyky puheenjohtaja on huonontanut kuvaa demareista joten se lienee poissuljettu. Vihreät tuntuu enemmän omalta kuin vasemmistoliitto joten vihreitä äänestelen varmaan..
Minä en halua valita mitään puoluetta tai jos on pakko, niin jokin pieni (mut ei saa olla mikään mielestäni idioottilauma). En halua "kuulua tai samaistua" mihinkään isoon porukkaan, vaikka ihan tavis olenkin.
Joten valkkaan muutaman henkilön, mielellään pienemmistä ryhmistä, jotka ovat suunnilleen omassa asemassani, ja arvon heistä sitten.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:03"]
Tämäkin gallup osoittaa, että tällä palstalla persuilla ja toisaalta ns. punavihreillä on ihan mahdoton yliedustus. Suurimpien puolueiden kokoomuksen ja keskustan kannatus on täällä melko vähäinen. Onneksi Vauva-lehden keskustelupalsta ei ole koko Suomi!
Ai niin, itse äänestän kokoomusta kuten aina ennenkin. Alapeukuttakaa nyt oikein sydämenne kyllyydestä vassarit ja persut! Kestän kyllä!
[/quote]
Niin alapeukutankin :D
Tottakai.... http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/sk/files/2011%20Uutisen%20kuvat/timosoini.jpg
Persuista ainoa jota voisi äänestää on Halla-Aho. Kaikki muut siitä puolueesta on pelkkää pask...
Kokoomusta. Muutos sattuu laiskaan kansaan, mutta on välttämätön. Demareiden tekemien vahinkojen korjaamiseen menee yli sukupolvi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:29"]
Apua, tuo persu-äänestäjien suuri joukko selittääkin pitkälti tämän palstan keskustelun tasoa. Minun lienee parasta vaihtaa keskustelupalstaa.
[/quote]
Kerrotko, millä tavoin Sinä olet parempi, kun tuot esille jonkin Sinulle "väärän" poliittisen puolueen kannattamisen? Kerrotko samalla vähän itsestäsi enemmän sekä kannattamasi puolueen kaikki saavutukset ja mielipiteet. Näin ehkä palstan taso saadaan sinulle sopivaksi ja kaikki kannattamaan Sinun puoluettasi.
Sinulta lienee päässyt unohtumaan, mikä palsta tämä on. Jo pelkkä palstan nimi voi antaa suuntaa siihen, millaisessa elämäntilanteessa täällä olevat ovat, ja miksi täällä ei kannateta pääsääntöisesti vihreitä tai keskustaa =D Olet nuija. Olen puhunut.
Mä aion äänestää persuja, olen miettinyt jo ehdokkaankin valmiiksi (Mika Niikko). Ens eduskuntavaalit on ensimmäiset vaalit joissa mä saan äänestää! :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:38"]
En tiedä, en todellakaan tiedä. Olen aina aiemmin äänestänyt, mutta nyt minulla on sellainen olo, että yksikään puolue ei ole minua varten.
Mitä ehdottaisitte ongelmani ratkaisuksi?
[/quote]
Sain kerran hyvän neuvon, kun olin aivan kriisissä äänestyspäätökseni kanssa: Kaveri neuvoi valitsemaan kolme minulle tärkeää asiaa ja vertaamaan eri puolueiden kantoja juuri niihin asioihin. Se auttoi perkaamaan sitä valtavaa kampanjapuheen määrää, joka edeltää vaaleja.
Minusta kunnallisvaalit ovat enemmän henkilövaalit ja Eduskuntaan äänestetään puoluetta. Aion äänestää Vasemmistoliittoa.
[/quote] Kaverisi neuvoi hyvin mutta alapeukku siitä että äänestät vasureita
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:16"]
Mä aion äänestää persuja, olen miettinyt jo ehdokkaankin valmiiksi (Mika Niikko). Ens eduskuntavaalit on ensimmäiset vaalit joissa mä saan äänestää! :)
[/quote]
Se on muuten kaappihomo :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:32"]Persuista ainoa jota voisi äänestää on Halla-Aho. Kaikki muut siitä puolueesta on pelkkää pask...
[/quote] Onhan siellä fiksujakin tyyppejä, Halla-aho vaan taitaa olla fiksuin :D Voisin itsekin kuvitella äänestäväni Mestaria jos ei oli toinen persuehdokas jo valittuna.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:16"]
[/quote]
[/quote] Tuskin ja ihan sama vaikka olisikin koska se vastustaa silti homoavioliittoja kuten minäkin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 09:16"]
[/quote]
[/quote] Tuskin ja ihan sama vaikka olisikin koska se vastustaa silti homoavioliittoja kuten minäkin.
[/quote]
Lol...
Kokoomusta, kuten aina.