Mitä puoluetta aiotte äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Kertokaa huviksenne tämänhetkinen suunnitelma.
KD
Kommentit (87)
Kokoomus. Onneksi nämä persuäänestäjät eivät enää saa jytkyjä. Täällä taitaa olla liikkeellä liki puolet persuja äänestävistä...
Persuja. Ennen kokoomusta, paitsi viime ek-vaaleissa myös persuja. Äänestän puoluetta, joka on vähiten huonoin olemassa olevista vaihtoehdoista ja minulle vähiten huonoin vaihtoehto on persut. Persuissa paljon urpoja, mutta itse puolueen tavoitteet lähimpänä omia tavoitteitani.
Persuja kuten aina.ainoat maahanmuuttokriittiset, koska tosiasia on et kun veronmaksajien määrä vähenee ja tukiaisten joukko lisääntyy niin rahat loppuu ym.esim maahanmuuttaja lapset saavat ilmaisen tarhahoidon ja rahanpuutteen vuoksi suomessa on jo alueita jossa työtön ei saa lastaan hoitoon siin on vaikeeta olla työtöntyönhakija kun ei voi olla työelämän käytettävissä.Ei vika ole maahanmuuttajissa, vika on hallituksessa ja järjestelmässä kyl iteki ottaisin kaiken vastaan, jos ne eteen tarjottimella tuodaan.
Iloista huomata, että tälläkin palstalla perussuomalainen aate on voimissaan. Useilla palstoilla missä vierailen on kannatuksemme lähes 100% jote JYTKY on taas tulossa.
En ole vielä täysin varma. Tulen äänestämään joko perussuomalaisia, demareita tai kristillisdemokraatteja. Näillä näkymin vahvin vaihtoehto on perussuomalaiset, mikäli toivomani ehdokas asettuu ehdolle.
Nyt taitaa palstapersut trollata, mutta jos me isämaalliset perussuomalaiset olemme oikeasti näin suosittuja niin sitten:D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:17"]
Persuja kuten aina.ainoat maahanmuuttokriittiset
[/quote]
"Maahanmuuttokriittinen" on ihan naurettava termi, kun olisikin vain kritiikkiä mutta kun ei ole. Rasismia se on, käyttäkää oikeita termejä asioista.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:26"]
Nyt taitaa palstapersut trollata, mutta jos me isämaalliset perussuomalaiset olemme oikeasti näin suosittuja niin sitten:D
[/quote]
Niinpä, reppana itse rustaa about jokaisen "äänestän persuja"-vastauksen. Ja sitten hekumoi siellä pieni pippelinsä pystyssä kun niin "moni" äänestää persuja :D
En tiedä, en todellakaan tiedä. Olen aina aiemmin äänestänyt, mutta nyt minulla on sellainen olo, että yksikään puolue ei ole minua varten. Yhteiskunnassamme jylläävät sangen kovat arvot, ihmisten eriarvoistuminen on ihan oikea ongelma, joka ei siis vaikuta vain niihin vähempiosaisiin. Eriarvoistuminen on kaikkialla maailmassa aiheuttanut ihan oikeita yhteiskunnallisia ongelmia ja levottomuutta, väkivaltaakin. Mikä on kyllä ymmärrettävää. Ahneus on tämän päivän sana ja se ei sovi minun elämäntapaani eikä ajatusmaailmaani. Kokoomushan tätä etunenässä ajaa, vihreät tulevat hyvin perässä typerine vaatimuksineen, joiden takia teollisuutemme on ongelmissa, kuten me tavalliset ihmisetkin, esim. lisääntyneiden energiaverojen myötä. Demarit ovat menettäneet kannatustaan ymmärrettävistä syistä. Kristillisiä tekopyhine asenteineen en äänestä. Persuista en oikein tiedä, mitä ajavat takaa, vasemmistossa on liikaa viheriöiviä. Ja joka puolueessa kova ryhmäkuri, joka ei salli poikkeamia puolueen yleisestä linjasta. Kauhea ongelma, kun kuitenkin haluaisin äänelläni vaikuttaa asioihin.
Mitä ehdottaisitte ongelmani ratkaisuksi?
Vasemmistoa tai vihreitä ja jos ei niistä ehdokasta löydy niin voin katsella kepulaisiakin.
En todella tiedä. Turvallisuuspolitiikan mukaan, venäjämielisiä en ainakaan äänestä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:17"]
Persuja kuten aina.ainoat maahanmuuttokriittiset
[/quote]
"Maahanmuuttokriittinen" on ihan naurettava termi, kun olisikin vain kritiikkiä mutta kun ei ole. Rasismia se on, käyttäkää oikeita termejä asioista.
[/quote]
No riippuu täysin kuka sen sanoo. Totuus on se, että kun Suomessa on myös rasisteja, niin he hakeutuvat mitä todennäköisemmin persujen kaltaisten puolueiden kannattajaksi. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki persut olisivat rasisteja. Olen minäkin maahanmuuttokriittinen, mutta kritiikki kohdistuu täysin siihen, että kuinka paljon Suomella on resursseja ottaa vastaan pakolaisia ja kotouttaa heidät. Kritiikki ei kohdistu yksilötasolle.
Itse persujen kannattajana esim. juuri tälläkin viikolla istunut iltaa monikulttuurisessa porukassa, jossa myös muslimeja ja nauttinut heidän kanssaan illallista. En jaksa ymmärtää tätä miten automaattisesti persut leimataan rasisteiksi. Minä pystyn avarakatseisesti illastamaan esim. muslimien kanssa, mutta miksi suomalaiset eivät voi itse olla avarakatseisia ja olla lokeroimatta tiettyjä ryhmiä tiettyyn lokeroon.
Jos ahneudelle ja yksilön omaan onneen nojaamiseen haluaa perustaa, kannattaa äänestää kokoomusta.
Jos uskoo uhoon ja perustelemattomaan populismiin, persuja.
Koti, kauniit perusarvot, kristinuskon uskonto, uskonto, isänmaa, uskonto, uskonto ja uskonto, äänestä kristillisdemokraatteja.
Jotain siltä siltä väliltä mutta työväki mainittuna; demarit. Kesksta, jos maatalousasiat ja perusarvot kiinnostaa.
Yksilön vapautta ja sosiaalisenturvaverkon luomista suosiva äänestää vasemmistoa.
Jos on huolissaan koko yhteiskuntaa koskettavasta ympäristökysymyksestä, äänestää vihreitä.
Tässä näitä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:51"]
Persuja. Olen äänestänyt jo monena vuonna KD:tä, mutta mm. lapsilisän leikkaukset saivat minut kääntämään takkiani.
[/quote]
Sinua ei haittaa kymmenien tai satojen eurojen veronkorotukset mutta 8 euroa lapsilisistä saa sinussa liikettä aikaan...tasokasta...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:16"]Persuja. Ennen kokoomusta, paitsi viime ek-vaaleissa myös persuja. Äänestän puoluetta, joka on vähiten huonoin olemassa olevista vaihtoehdoista ja minulle vähiten huonoin vaihtoehto on persut. Persuissa paljon urpoja, mutta itse puolueen tavoitteet lähimpänä omia tavoitteitani.
[/quote]
Itsellä muuten samoin mutta en ole ennen kokoomusta äänestänyt.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:16"]Persuja. Ennen kokoomusta, paitsi viime ek-vaaleissa myös persuja. Äänestän puoluetta, joka on vähiten huonoin olemassa olevista vaihtoehdoista ja minulle vähiten huonoin vaihtoehto on persut. Persuissa paljon urpoja, mutta itse puolueen tavoitteet lähimpänä omia tavoitteitani.
[/quote]
Itsellä muuten samoin mutta en ole ennen kokoomusta äänestänyt.
vasemmistoa.