Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomp de lux kutsuja pitäneet!

Vierailija
26.08.2014 |

Kuinka paljon teillä on ollut osallistujia? itse pidän nyt kun kausi taas alkaa ja näillä näkymin vieraita ei ole tulossa kuin 6, joista jo 2 on sellaista jotka eivät osta mitään. Harmittaa, että kun kutsut järjestää niin osallistujia on noin vähän. On siinä järjestämisessä kuitenkin aika paljon vaivaa (siivouket ja leipomiset). Olen pitänyt aiemminkin ja silloin on ollut enemmän porukkaa. Harmittaa sekin kun kutsussa pyytää vastausta tuleeko vai eikö, niin silti todella moni jättää vastaamatta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon miettinyt kans kutsujen pitämistä, mut jotenkin hävettää tällaseen vuokra-asuntomurjuun kutsuja järjestää.. kun ei ole sitä hienoa ja isoa omakotitaloa :P Ja sit kans mietityttää että mitäs jos porukkaa tulee vain kourallinen, onko tilanne sit nolo.

Vierailija
2/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kutsut on niin kamalia. Ystävyyden hyväksikäyttöä kun ystävät eivät kehtaa olla ostamatta jotain ylihintaista vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:30"]

Noi kutsut on niin kamalia. Ystävyyden hyväksikäyttöä kun ystävät eivät kehtaa olla ostamatta jotain ylihintaista vaatetta.

[/quote]

No mun mielestä Pomp De Luxin hinnat on kohtuullisia. Esim. talvihaalarit maksaa n. 70 euroa siinä missä monella muulla merkillä pitkästi yli satasen.

Vierailija
4/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomp De Luxin hinnat onvat melkeimpä H&M:n luokkaa. Eli ei missään nimessä ylihintaisia. Lisäksi olen aina sanonut vierailleni, että mittään ostopakkoa ei tarvitse tuntea. Itse nautin siitä kun saan järjestää kutsut. Syödä ja seurustella ja katsoa esittelyä ihanista lasten vaatteista :) Eihän sitä pakko ole tulla kutsuill, mutta kyllä harmittaa kun kovan vaiva näkee, eikä juuri ketään tulekaan paikalle. Sitä paitsi moni on kysellyt ja ollu tpettynyt kun en ole pariin viime kauteen järjetänyt kutsuja. Ihan innoissaan olivat kun kuulivat, että nyt järjestän. Jos joku ystäväni järjestäisi ko. kutsut niin ilomielin menisin! Miikkareiden kutsuilla olen monesti ollut muiden järjestämän ja kyllä näutin! Vaikka ne vaatteet eivät niin omaan mieleeni olekaan.

ap

Vierailija
5/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huuh! Onko vitosella vähän patoumia?

ap

Vierailija
6/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosiaan ihmiset sitä mieltä, että kutsujen pitäminen on ystävien "kiusaamista" ja hyväksikäyttämistä?

ap

Vierailija
7/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:52"]

Oletteko tosiaan ihmiset sitä mieltä, että kutsujen pitäminen on ystävien "kiusaamista" ja hyväksikäyttämistä?

ap

[/quote]

No ei mun mielestä ole. Itse ilahdun kutsuista, kaveri kutsui nyt me and I-kutsuille ja mielelläni menen, ilman velvollisuutta ostaa mitään.

Vierailija
8/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Minusta on. Kutsutaan mukaan sellaisetkin "ystävät" joihin ei ole pidetty yhteyttä muuten pitkään aikaan ja yritetään sitten tuputtaa ostamaan jotain.

Törkeimpiä ovat nämä kutsujat, jotka eivät ilmoita myynnistä etukäteen vaan kutsuvat vain "illanistujaisiin" ja kun saavut paikalle niin on tupa täysi mammoja jotain rättejä/kynttilöitä/kippoja katsomassa/ostamassa.

Vierailija
9/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielissäni, jos joku kutsuisi minut Pompdelux-kutsuille. Pompdeluxin vaatteet ovat mukavia, kivan näköisiä ja edullisia. Olisi kiva päästä joskus niitä livenä katsomaan ennen ostopäätöstä ja siinä ohessa saada vielä tarjoiluakin.

Vierailija
10/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Kyllä.

Vierailija
11/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata suoraan pyytää rahaa niin säästyy kaikki koko vaivalta? Vai onko tämän alle piilotettu "orgiat"? 

Vierailija
12/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itseni ja ystavieni hauskanpidoksi olen näitä järjestänyt, mutta taitaapa olla viimeiset kutsut jos todelliset ajatukset ovat nämä. Itsellenihän "hyöty" kutsuista jää miinuksen puolelle. Emännän palkkio on 5% myynnistä, mikä on mielestäni naurettavan pieni. Sillä ei kata edes tarjoilukustannuksia. 

ap

Vierailija
13/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

osittain kyllä. Itseäni ahdistaa kun ystävät pyytävät juurikin me&i tai tupperware-kutsuille. En halua ostaa kummaltakaan merkiltä mitään, mutta ei kehtaisi kieltäytyä kutsustakaan. Usein keksin tekosyyn (jo sovittuna muka muu tärkeä meno yms) ja skippaan kutsut kokonaan. Tiedän, olen kamala... 

Lisättäköön vielä, että pidän kyllä muuten lastenvaatteista tms. Ja pomp de luxiakin ostan -sen omasta nettikaupasta. Haluan päättää omassa rauhassa joko kaupassa tai netissä mitä ostan vai ostanko ollenkaan.

Vierailija
14/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan periaatteesta osallistu mihinkään näihin Tupperi-, Partylite-, Golden- (onko sitä vielä), Me&I - ja muitten vaate- ja meikkimerkkien kutsuihin. En osallistu koskaan. Onneksi enää kutsutaankin harvoin. Mä en edes sano sitä taikalausetta, että "voin tulla mutten sitten varmasti osta", koska en näe syytä olla paikalla siellä angstisessa tilaisuudessa. 

Meillä on muutama Tupperin tuote, niitä tiivis-purnukoita. Ne olen tilannut tutulta tyypiltä, jonka tiedän sitä hulluutta harrastavan.

Paras oli, kun yksi naapuri/kaveri kutsui "luennolle, joka liittyy terveyteen ja hyvinvointiin". Kysyin heti, että jaahas, mikä juju tässä on ja mitä kaupataan. Ei tullut selvää vastausta. No, enpä minäkään vastannut sit mitään vastauspyyntöön ja jätin menemättä. 

Me&I-kutsuihinkaan en koskaan vastaa, tulenko vaiko enkö, vaikka pitäisi vastata kuulemma siksi, että emäntä osaa tehdä oikean määrän "pientä suolapalaa". Ei mua kiinnosta syödä niitä iänikuisia pestotäytteisiä voitaikinaklönttejä tai nakkipiiloja, vaaleapaahtoista kahvia ja ylilaihaa mehua, joten pitäkää leipomuksenne ja verkostomarkkinointipiirinne. 

Vierailija
15/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin Pomp De Lux-kutsuille! Oisko Kuopiosss? :D

Vierailija
16/16 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ole Kuopiossa :)

ap