Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystävä lopetti yhteydenpidon kun kuuli

Vierailija
16.08.2014 |

että poltan silloin tällöin pilveä. Mitä tästä nyt ajattelisi?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin harventaisin yhteydenottoja pössyttelijään.

Vierailija
2/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään viittis sua enää nähdä. Pilvenpoltto kertoo valitettavan paljon susta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:27"]

En mäkään viittis sua enää nähdä. Pilvenpoltto kertoo valitettavan paljon susta.

[/quote]

Ja mitähän se minusta kertoo?

Vierailija
4/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelijöistä on vain ongelmia.

Vierailija
5/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap

Vierailija
6/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani tein kuten ystäväsi, kun eräs ystäväni tuli julki polttelunsa kanssa.

Vierailija
7/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]Pössyttelijöistä on vain ongelmia.

[/quote]

Mitäs ongelmia niistä sulle on? Tässähän kyse oli siitä että silloin tällöin polttelee. Tuskin sinä edes huomaisit jos sun tuttavapiirissä semmonen olis, ellei hän itse kerro.

Vierailija
8/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ystävyyttä,ootte varmaan huippuja kavereita.

Vierailija
9/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopettaisin kanssa. Sorry, mutta olen näissä asioissa erittäin niuho. Juopottelun takia olen lopettanut myös, kun siihen juopotteluunkaan ei mitään järkisyytä ollut, vähitellen vain meni käsistä. 

Vierailija
10/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

Mitä se sitten sun mielestä kertoo ihmisestä? Mun mielestä ei paljon paskaakaan. Ei ap

[/quote]

No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.

Vierailija
11/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä näitä median aivopesemiä moralisteja palsta täynnä. Uskokaa tai älkää, mutta pilven polttelu on ihan yleinen ja vaaraton rentoutumiskeino, siinä missä alkoholinkin nauttiminen. Jos polttelee vain silloin tällöin, se ei kerro kyllä ihmisestä yhtään mitään. Pilveä poltetaan kuule ihan yritysten johdossakin asti, ei se ole enää mikään opiskelijahippien "huume" On kyllä vähän väärin tehty kaveriltasi, ootko ihan varma, että pilven polttelusi on ainoa syy, miksi katkaisi välit?

Vierailija
12/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

[/quote]

No esim. sen ettei ole niin väliä vaikka ei aina ihan lakia noudatakaan. Omat säännöt menee yhteisesti sovittujen edelle.

[/quote]

Mäkin olen huomannut, että polttelijat ovat aika wt, ainakin oma wt lajinsa. Asiat retuperällä, säännöistä piittaamattomuutta, mt-ongelmia, ympäriinsä panemista.

Vierailija
13/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

[/quote]

[/quote]

Jos ei se häiritse omaa tai muiden elämää niin en nää tos mitään vahinkoa. Täällä on niin paljon muuta paskaa,että jos sunnuntaisin vetää savut niin ei pitäis kenenkää maata kaataa. Ja jos halllussapidosta saa sakot,niin ei se nyt niin suuri rikos ole. Mutta eiköhän se kohta laillsteta täälläkin ;) mitä olisit sitten mieltä ihmisistä jotka silloin tällöin polttaa jos asuttais esim coloradossa,jossa on laillista? Ps.en itse polta

Vierailija
14/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:29"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin olen huomannut, että polttelijat ovat aika wt, ainakin oma wt lajinsa. Asiat retuperällä, säännöistä piittaamattomuutta, mt-ongelmia, ympäriinsä panemista.

[/quote]

No höpöhöpö. Et voi mistään tietää vaikka sun tutuista ihan joku normaali tekis samaa. Semmoinen jota pidät kunnollisena ihmisenä.

Vierailija
15/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekisin kyllä minäkin. En halua olla pilvenpolttajan kaveri.

Vierailija
16/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin kans välit poikki. Tuo on yksi niistä asioista, minkä suhteen mä olen tiukkis. 

Vierailija
17/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella oma kotijuoppo himassa. Sitten kauhistellaan pössyttelijää. Ei sen puoleen ei oo kotijuoppoa enkä oo pössytellyt vielä ainakaan. En panis välejä poikki tuon takia mutta jos kovin viinaa käyttää ja örveltää niin poikki vaan. se on kerrasta poikki sanon suoraan sen.

Vierailija
18/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:39"]Niin tekisin kyllä minäkin. En halua olla pilvenpolttajan kaveri.

[/quote]

Mistä tiedät ettet ole? Se ei näy päällepäin.

Vierailija
19/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:43"]Mä laittaisin kans välit poikki. Tuo on yksi niistä asioista, minkä suhteen mä olen tiukkis. 

[/quote]

Entä alkoholi ja rööki?

Vierailija
20/162 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeesti polttaa tosi harvoin ei mua ainakaan haittaa, mutta mun mielipide kannabiksestä vähän muuttui kun näin lähipiirissä miten ihmisestä oikeasti tuli täysin passiivinen ja sille tielle jäi pössyttelyn lopettamisen jälkeen.  hän poltti varmaan vähän liian usein. ehkä sun kaverisi miettii heti että sun polttelu on tosi extreme tasolla. eikä ihme koska miksi sä muuten edes otit asian esille? ne jotka polttaa harvoin eikä puhu siitä, niin niiden elämä ei pyöri sen ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi