Jätänkö mieheni?
Mieheni on 30 vuotias vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä käyvä. Luonne sillä spontaani ja rento. On kärsivällinen ja hyvä säbgyssä. Se on " ok näköinen". Kotitöitä tekee vapaa ehtoisesti ja iltaisin hieroo mun väsyneitä jalkoja ja muutenkin välillä saattaa yllättää mut jotenkin. Se ei tupakoi ja alkoholia juo mutta vähän. Lapsista tykkää ( 3 ja 6 v) heidän kanssa tykkää leikkiä.
Ja negatiiviset : joskus paljon töissä, joskus valittaa että en huomioi häntä ja on avoin ihminen.
onko hän sellainen että joku hänenlaisensa haluaisi, ( kilpailija) ?
Ja niin, liikkuu paljon ja huolehtii itsestään ja muista
Kysyn siksi koska epäilen että joku hänet haluaa
Kommentit (34)
Mielestäni tuo ei ole perusmies vaan HARVINAISUUS PIDÄ KIINNI HÄNESTÄ 0
OLET OIKEASSA ♡
Mua uusi kumppani ei näkisi koska muuttaisin ulkomaille :) :)
Mies itse kuvailee itsensä ja kyselee av:lla että oisko vientiä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:27"]Mies itse kuvailee itsensä ja kyselee av:lla että oisko vientiä.
[/quote]
Kyllä ihan nainen olen ja upes sellainen. Mieheni vain tuollainen..
En nyt oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Mikä into sinulla on kirjoitella täällä tuollaista? Jos elämäsi on tylsää, niin lähde harrastamaan jotakin, mutta miksi käytät aikaasi tällaisen asian vatvomiseen?
Koska ei kukaan miestäni haluaisi?
Haha tää on niin ilmiselvää, ap on itse se mies
En vaan mies on tavallinen mies :(
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:33"]Miksi jättäisit kyshn vaan?
[/quote]
Niimpä
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:22"]Karsee tyyppi. Miten olet voinut ihastua mokomaan tossukkaan. Lemppaa tontille nopsaan. Kannattaa hakea oikein kunnon suomalainen perusmies.
[/quote]
Mielestäni tuo ei ole perusmies vaan HARVINAISUUS PIDÄ KIINNI HÄNESTÄ