Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irti makeasta?

Vierailija
03.09.2014 |

Miten päästä irti makeasta ja light limuista? Veto on voimakas ja antautuminen tuottaa hetkellisen onnetunteen. Haluttu herkku on hyvän päivän palkinto ja huonon päivän lohtu. Edes lähes sadistinen katumus ja itseinho ei saa himoa loppumaan. Siksi minuutiksi kun tuo halu iskee, unohtuu kaikki suunnitelmat ja järkipuheet. En ole koskaan ollu näin koukussa kuin nyt olen. Miten onnistun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemällä ohi kaupassa.

Vierailija
2/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki. Ainakin itselläni se auttaa parhaiten.

Vierailija
4/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Itse ajattelin laittaa nyt heti karkit ja keksit pannaan. Jatkan sen jälkeen pullalla yms.

Vierailija
5/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus

Vierailija
6/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt, teette sen päätöksen NYT ei mitään "aloitan huomenna". Siinä se pieni ero.

Kuukausi sitten painoin 5 kiloa enemmän. Kyllä mäkin kuolaan karkkihyllyllä, mutta en pysähdy.

Vierailija
7/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa huomattavasti kuukauden mittainen sokerilakko. On asteen helpompaa pysyä lakossa, kun ajattelee, että parin viikon päästä sitten taas saa mutustaa. Mutta lopulta käykin niin, että kuukauden kärvistelyn jälkeen makeanhimo on laantunut niin, että on ihan helppo kävellä niiden namihyllyjen ohitse. Ja jos päädynkin ostamaan, niin pienempiä määriä - eikä ne enää yllättäen maistukaan niin hyvältä kuin muistin. Elimistö tottuu uuteen rytmiin, eikä huuda sokeria entiseen malliin.

Kuukausilakon vaikutus näyttäisi mulla kestävän ainakin vuoden. Olen nyt kolmena vuonna kokeillut, aina sama juttu. Ensi kerralla namihimon vähentyminen oli valtava yllätys: en olisi millään uskonut, että tällainen sokerihiiri voisi ihan oikeasti olla haluamatta makeaa.

Mulla siis näin. Ehkä sullakin? En tiedä - mutta kokeilemisesta ei ole ainakaan mitään haittaa :)

Vierailija
8/8 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatoin helposti syödä kaksi suklaalevyä illassa. Nykyään syön iltaisin maitorahkaa ananasmurskalla. Paino tippunut 8 kg ja makeanhimo on tiessään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi