Jätänkö mieheni?
Mieheni on 30 vuotias vakituisessa hyväpalkkaisessa työssä käyvä. Luonne sillä spontaani ja rento. On kärsivällinen ja hyvä säbgyssä. Se on " ok näköinen". Kotitöitä tekee vapaa ehtoisesti ja iltaisin hieroo mun väsyneitä jalkoja ja muutenkin välillä saattaa yllättää mut jotenkin. Se ei tupakoi ja alkoholia juo mutta vähän. Lapsista tykkää ( 3 ja 6 v) heidän kanssa tykkää leikkiä.
Ja negatiiviset : joskus paljon töissä, joskus valittaa että en huomioi häntä ja on avoin ihminen.
onko hän sellainen että joku hänenlaisensa haluaisi, ( kilpailija) ?
Ja niin, liikkuu paljon ja huolehtii itsestään ja muista
Kysyn siksi koska epäilen että joku hänet haluaa
Kommentit (34)
Kertokaa nyt onko " hyvä mies "
T. Kokematon
Miksi tosiaan olisit jättämässä? Kyllä varmaan kelpaisi jollekin muullekin.
Jätä, niin nappaan hänet itselleni :)
en huolisi miestäsi jos sillä on lapsia.
t. leidi
Jos et huoli tuo mulle miehesi
T. 24
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:18"]Jos et huoli tuo mulle miehesi
T. 24
[/quote]
Mä myös
No myy jollekin nyt kun otuksella on vielä markkina-arvoa. Kohta se rupsahtaa ja työpaikkakin voi mennä alta ja sitten joudut sietämään sitä vaikka et haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:03"]Jätä niin isken hänet
[/quote]
Karsee tyyppi. Miten olet voinut ihastua mokomaan tossukkaan. Lemppaa tontille nopsaan. Kannattaa hakea oikein kunnon suomalainen perusmies.
ihan sama mikä on ukon palkka tms. Ei sitä kukaan halua koska mukana tulevat aina exä ja lapset ekasta suhteesta, ne ovat yhtä helvettiä
Jätä niin isken hänet