Naisella paksut pohkeet jos 37-38cm ympärysmitta
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
38 : π = 12cm eli vajaa 10 tuumaa. Pikku vasaralle tuon kokoinen naula on jo iso. Päättele siitä
Naulan ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Lanseerataanko tässä taas uutta kehonosaa ja mittaa, jota naisten pitäisi alkaa hävetä ja murehtia? Mun pohje on 40cm ja oon törkeen ylpeä niistä, kertoo urheilutaustastani
No ihan samalla tavalla laihat pohkeet on miehille stressin aihe.
Kaivan mittanauhan esille. Kengänkoko mulla on 38 eikä mikään mahdu pohkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivan mittanauhan esille. Kengänkoko mulla on 38 eikä mikään mahdu pohkeesta.
😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 31cm ja minut on haukuttu tällä palstalla lihavaksi.
Eikö sinulakaan ole mitään muuta tekemistä kuin mitata pohkeesi ympäryys mitta? Sama asia muut? Ymärätkö jos joku ilmasee nekatiivista tällä.Miten voi kohdistaa juuri sinuun? Haloo!Suomessa on paljon ihmisiä joihin negativisuus kohdistetaan.Joten aina ei kyse juuri sinusta eri aiheet.Jos itse ajatelisin nyt toi oli mulle piikki.Ahaa systeri kirjotaa tai proidi tai mun mies.Olisin jo tapanut itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 31cm ja minut on haukuttu tällä palstalla lihavaksi.
Eikö sinulakaan ole mitään muuta tekemistä kuin mitata pohkeesi ympäryys mitta? Sama asia muut? Ymärätkö jos joku ilmasee nekatiivista tällä.Miten voi kohdistaa juuri sinuun? Haloo!Suomessa on paljon ihmisiä joihin negativisuus kohdistetaan.Joten aina ei kyse juuri sinusta eri aiheet.Jos itse ajatelisin nyt toi oli mulle piikki.Ahaa systeri kirjotaa tai proidi tai mun mies.Olisin jo tapanut itseni.
Terv. Mirja 45cm pohkeella
Jos aloittajaa yhtään lohduttaa, paksut pohkeet ja muodokkaat jalat ylipäätään ovat seksyt.