Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas odotti sukulaisen mökillä valmiiksi pedatut sängyt

Vierailija
02.08.2021 |

Ihan kiva, mutta oli jo kesän alussa jo pedatut ja eikä olisi oltu ekat nukkujat niissä lakanoissa. Kuulemma vaan lapsia nukkunut niissä pari kolme yötä. Onneksi sen verran läheinen ja tuttu kyseessä että ihan suoraan pystyi sanomaan että halutaan nukkua omissa lakanoissa ja vaihdetaan. En tiedä petasiko samat takaisin lähdettyämme… mukavia ihmisiä mutta toi asia on ennenkin ihmetyttänyt suuresti.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mökillä ei ole pyykkikonetta ja jos ei ole lähellä kotia, jossa pestä pyykkiä, ymmärrän vanhojen lakanoiden makuuttamisen koko kesän mutta: itse en noin tekisi, koska voi pyykätä lakanat ilman vaivaa myös mökiltä käsin.

Nykyään harva voi "laillisesti" pitää pyykkikonetta mökillä, ei ole enää sallittua päästää likavesiä maahan. 

Kyllä meidän mökillä on ihan asianmukainen viemäröinti.

Vierailija
62/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mökillä ei ole pyykkikonetta ja jos ei ole lähellä kotia, jossa pestä pyykkiä, ymmärrän vanhojen lakanoiden makuuttamisen koko kesän mutta: itse en noin tekisi, koska voi pyykätä lakanat ilman vaivaa myös mökiltä käsin.

Nykyään harva voi "laillisesti" pitää pyykkikonetta mökillä, ei ole enää sallittua päästää likavesiä maahan. 

Uudenaikaisissa mökeissä on imeytyskenttä ja sakokaivo, ja niissä on pyykkikoneet ja astianpesukoneet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskäyttö kirjoitti:

Mitä jos siellä olisi ollut vähän käytetyt pyjamatkin odottamassa?

Ja vähän käytetyt pyyhkeet.

Vierailija
64/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan lasten jäljiltä olevista lakanoissa olisi halunut nukkua, ties mitä kihomatoja, täitä niissä on

Vierailija
65/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta omien lakanoiden mukana kuljettamisesta: Meillä on ongelmana eräät sukulaiset, jotka yöpyvät meillä muutamia kertoja vuodessa. Olen sanonut useasti, että omia lakanoita ei tarvita ja petaan sängyt valmiiksi puhtailla liinavaatteilla. Silti ottavat omat mukaan ja vaihtavat ne sänkyyn. Muuten ei haittaisi, mutta asuvat hometalossa ja se kamala haju tarttuu sitten peittoihin ja tyynyihin, jotka joudun sitten käyntinsä jälkeen pesemään...

Vierailija
66/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän mökillä on ihan asianmukainen viemäröinti.

No kivat sulle, suurimmassa osassa ei ole. 

Vierailija
67/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nukkuisi vieraiden lasten käyttämissä, pesemättömissä lakanoissa. Lapsilta saa usein kihomatoja tms, joten ei kiitos.

Vierailija
68/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ap hotelliinkin omat lakanat mukaan?

En omia lakanoita, mutta oman tyynyn otan. Ei tulisi mieleenkään nukkua jonkun toisen kuolaamalla, yleensä liian paksulla, muhkuraisella tyynyllä.

Eri

Vierailija
69/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on AINA omat lakanat kylään mentäessä. Tiedän, kuinka ärsyttävää on pestä lakanoita. Kysyn aina, että onko lainata patjaa/tyynyä/peittoa ja jos ei ole, niin otan omat mukaan, autoon mahtuu. Lakanat otan joka tapauksessa AINA.

Meillä kone pesee lakanat. Eikä muuten ärsytä yhtään, suosittelen!

Kyllä meilläkin kone ne lakanat pesee, eikä se ärsytä yhtään. Se, mikä ärsyttää, on niiden lakanoiden silittäminen. Mulla on muutakin tekemistä kun kuluttaa tuntikaupalla aikaa silittämiseen sen jälkeen kun joku 4-5 henkinen perhe on ollut yhden yön vieraana. Eli tervetuloa meille omien lakanoiden kanssa. Ja aivan varmasti me otamme omat lakanat mukaan yökyläillessämme.

Vierailija
70/70 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yritti viestittää että menkää hotelliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän