Mies sanoo, että hänellä oikeus txt toisille naisille, koska emme ole tasa-arvoisia?
Nonniin.
Pakko kysyä tätä nyt. Puhe oli kuvitteellisesta tilanteesta. Mies sanoi että jos minulle viestittäisi joku toinen mies (kenen kanssa mulla ei ole tarvinnut olla yhtään mitään, tai johon en koe mitään kiinnostusta, kuka tahansa siis kuitenkin joka olisi jollain tapaa halukas viestittämään mulle), niin hänellä vastaavasti on oikeus viestitellä ITSE toisille naisille, ”koska tajusitko, ei me olla tasa-arvoisia, kuka nainen viestittelee miehelle?”
Mielipiteitä?
Kommentit (8)
Mies siis haluaisi myös tekstata, jotta hän olisi tasavertainen ja samalla viivalla?
On todella kilpailuhaluinen mies. Tuollaisen kanssa elämä on joko voittamista tai häviämistä.
Minulle tulee kylmät väreet. Elin 20 vuotta avioliitossa tuollaisen kanssa. Ihme kilpailua koko elämä. Mittailtiin, kummalla on enemmän vapaa-aikaa, kumpi tekee enemmän yms.
En ymmärrä. Ensinnäkin raportoitteko te tosiaan toisillenne jokaisen tekstarin? Toiseksi, miksi olet miehen kanssa, joka uhoaa noin lapsellisesti?
Juttu pohjautui tilanteeseen jolloin oltiin juuri tavattu, mun puhelin oli pöydällä ja puolituttu mies kaveriporukasta jonka kanssa mulla ei ollut ollut mitään/josta en ollut kiinnostunut pätkääkään laittoi viestin ”mitä kuuluu?” Nykyinen mies näki viestin ja totesi jotain siihen malliin, että hänkin voi sitten laittaa naisille viestiä.
Nyt 5 vuotta myöhemmin tuo tilanne tuli mieleen lenkillä ollessamme, kysyin mieheltä että oliko hän ihan tosissaan/edelleen samaa mieltä ja totesi noin, kuten aloituksessa kerroin. Että
Menin aikamoisiin tiloihin ja kaipaan nyt mielipiteitä, kuka tässä on se ”hullu”.
Tottakai molemmat voivat laittaa toista sukupuolta oleville kavereilleen viestejä, mitä ihmettä tää nyt on? Onhan sitä nyt kaikenlaisia harraste-, opiskelu- jne. kavereita. Ja mä tarkoitan ihan vaan kavereita, ei mitään säätöjä. Vai tarkoittaako teillä vastakkaisen sukupuolen kanssa tekstailu heti jotain "sutinaa"? Outoa, mutta jokainen tyylillään.
Juu, vapaa maa ja aikuisia ihmisiä olette, teillä on ihan lakiin perustuva oikeus olla yhteydessä keneen itse haluatte. Tai siis laissa on kohtia, jotka puuttuu rajoittamiseen, ei tuohon vapauteen sinänsä...
Ylimielinen kusipää, joka ei arvosta sinua ihmisenä eikä sinun rajojasi. Luultavasti narsisti tai todella epävarma itsestään, jolloin haluaa saada itsevarmuutta dominoimalla ja kontrolloimalla sinua sekä saamalla sitä muilta naisilta. Jätä se.