Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän: olen vanhanaikainen hoikaksi laihduttava.

Vierailija
16.08.2014 |

Ihan sama, mitä siellä nahan alla on, kunhan näyttää hoikalta. Ennenhän laihdutettiin niin, että mahtui johonkin vaatekokoon. Oli rasvaprosentti koossa 38 vaikka 35. No mä myönnän että olen edelleen tällainen, joka vaan haluaa mahtua tietynkokoisiin vaatteisiin, eikä välitä vähääkään siitä, onko nyt lihaksia ja olenko timmi. Laiha läski kelpaa, kunhan vaatteet päällä on hoikan näköinen.

En ole edes huolissani lihasten puolesta. Menköön sitten kilojen myötä. Kunhan saan käveltyä reippaita lenkkejä koiran kanssa, noustua portaita ja olo on virkeä ja vitaali, olen tyytyväinen. Vaikka lihaskunto olisi minkälainen.

Olenko ihan vihoviimeinen lajissani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Vierailija
2/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihdutan periaatteella pieni on kaunista ja elän miinuskaloreilla. Ihan sama mitä syön, kunhan päivän kaloriraja ei ylity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama... hoikkuus on tärkeämpää kuin lihakset. Vaikka treenaan kyllä lihaksiakin, mutta ulkonäön puolesta en niitä kaipaa! Haluan vaan, että kroppani pysyy toimintakykyisenä.

Vierailija
4/4 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas syön runsaasti terveellistä ruokaa, urheilen paljon, enkä laske kaloreita. Kehoni on hoikka ja urheilullinen, voin hyvin. Ei tarvi stressata syömisistä eikä miettiä, että näyttäisin pahalta alasti miehen edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi