Miten innostua treenaamaan myös lihaskuntoa
Olen laihdutuskuurilla. Lähtö paino 75 kg ja paino nyt 69.5 kg, pituutta 158 cm. Painon pudotustahti ollut mielestäni erittäin maltillinen n. 0,5 kg/viikko.
Liikuntana pyöräily ja lenkkeily. Tavoitepainoon on matkaa vielä n. 14 kg. Olisi kiva saada myös vähän lihaksia, mutta en innostu lihaskuntoharjoittelusta. Kotoa löytyy kahvakuula jolla jaksan välillä tehdä jotain, mutta sitten se aina jää.
Läheltä ei löydy kuntosalia eikä se kyllä muutenkaan tunnu mun jutulta.
Kommentit (4)
Pääsetkö ohjatulle kahvakuulatunnille?
Esim. yoogaialla taitaa olla ohjattuja kahvakuulatunteja netissä. Aseta tietty tavoite, esim. 2 krt/vko lihaskuntotreeniä ja sitten merkkaat kalenteriin milloin teet ne ja kun oot tehny niin merkitset kalenteriin tehdyksi. Voit myös päättää jonkun palkinnon kun oot pysynyt suunnitelmassa tietyn aikaa. Sitten kun alat saamaan tuloksia se alkaa toimimaan motivaationa.
Onko lenkkipolun varrella jotain laitteita? Niistä minä sain innostuksen. Erikseen ei huvittanut alkaa kuntoilemaan, mutta lenkin keskellä oli helppo tehdä jotain pientä. Yksi kesä meni niillä, syksyllä kiinnosti jo kotonakin.
Ai apua en osaa auttaa noiden painojen kanssa mutta ajattele sillä tavalla että kyykyillä saa hybän bootyn. Kyykkääkyykkäää.