Oletko käynyt kissakahvilassa?
Ja millaista siellä oli? Saiko kissoja ottaa syliin, tai tuliko ne ihan vapaaehtoisesti?
Kommentit (32)
Hyi helvetti, kissat ovat todella ällöttäviä.
Tampereella olen käynyt. Kallista oli syödä mitään siellä, satuimme edellisvuonna ruuhkaisaan aikaan paikalle. Tilauksissa kesti kauan ja meininki oli sekavaa. Kaksi kissaa pyrki jatkuvasti keittiötiloihin ja henkilökunta nosteli niitä pois sieltä. Lattialla oli kissankusi johon astuin sukkasillani ja kenkäni meni pilalle kun kusinen sukka piti laittaa sinne että pääsi kotiin. Pakkasta 20 astetta tuona päivänä. Varmaan olisi rauhallinen paikka jos ei olisi ruuhkaa ja jos ihmiset vahtisivat lapsiaan, henkilökunnan aikaa kului lasten ohjeistamiseen kun nämä konttasivat kissojen perässä ja koettivat nostaa niitä. Raskasta.
Olen käynyt. En tykännyt kauheasti, vaikka olen kissaihminen. Kissat olivat ihania, mutta ilmapiiri vähän kyttäävä ja myyjä kulki vartioimassa. Kahvila oli pimeä ja ahdas. En mene uudestaan.
Paljon mukavampi kokemus oli kotieläinpiha. Ulkona oli lampaita, ankkoja ym. ja kanat tepsutteli vapaana. Vanhassa kyläkoulun rakennuksessa oli kahvila, jossa kulki vapaana kissoja. Oli ihanan rento maalaistunnelma.
Miksei saa ottaa syliin? Jos kissa hereillä siis.
Kävin Treella ja kuten jo pari aiemmin ketjuun vastasi sinne on pääsymaksu sekä muutoin kallis. Ystävällinen palvelu ja kissojakin näin. Tarjonta ei ollut kilpailukykyistä ja miksi kertakäynti riitti.
Olen käynyt Tokiossa.
Oli upea paikka jo ihan kahvilana, tyylikäs ja viihtyisä sekä kissoille että ihmisille.
Upea näköala oli myös!
Kissat kaikki rotukissoja ja pääsivät halutessaan pois ihmisten ilmoilta.
Oli leluja ja kissanherkkuja annettavaksi.
Juomat oli all-you-can-drink periaatteella.
Ikäraja muistaakseni 15v.
Menisin uudestaan.
Kaikki pitää saada liiskattua, toista se Tokiossa. En ole Helsingissäkään itse käynyt, mutta kävijöiden lähettämien kuvien perusteella kissat nauttivat olostaan, ei mitenkään korvat kyyryssä ihmisiä pelkääviä ressukoita.
Ja valvontaa tarvitaan, koiriahan raitillakin myrkytetään. Parempi käydä kissakahvilassa, kuin hankkia päätäpahkaa kissa kotiin ja viskata se sitten kadulle kun ei natsannutkaan. Virtsa haisee muuten tuolla ostarin nurkillakin, vaikka siellä ei kissoja näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Helsingissä. En tiedä onko vielä samassa paikassa.
En ihan kauheasti tykästynyt.
Mietin kissoja. Minusta niillä ei ollut riittävästi mahdollisuus omaan rauhaan.
No tietty onhan illat,yöt ja aamut.
Mutta ihan kivoja. Kissat oli silloin aika pentuja ja tulivat kyllä tykö.Missähän olet käynyt!
Niillä on siellä vaikka millaisia paikkoja mennä nukkumaan ja olemaan rauhassa!
Luulen ettei kukaan ole oikeasti käynyt,niin paljon sontaa tässä ketjussa.
Helkatti on kiva ja soma,siisti paikka.
Kissatkin kaiken ikäisiä,mutten mitään pentuja kyllä ole nähnyt,kertaakaan.
Hei
Olen se jolle vastaat.
Kävin tosiaan silloin kun se aloitti. Silloin ne oli vielä aika pentuja..siis nuoria..se oli joku pentue ymmärtääkseni alussa.Plus joku vanhempi kissa.
Mulla on käsitys että ne olisi muuttaneet toiseen paikkaan.
Ei mulla nyt siis mikään huono kuva siitä jäänyt.
En vain ehkä ihastunut niin paljon kuin olin ajatellut.
Kalju-Pekan fani kirjoitti:
Kuopion Tiramisu on kiva paikka!
Kävin tuolla lomalla. En innostunut. Yksi kissa vaikutti selkeästi stressaantuneelta ravaten edestakaisin. Kissat eivät ottaneet kontaktia kuten ihmisistä pitävät, perheessä elävät kissat yleensä ottavat. Enkä ihmettele yhtään kun eivät saa olla hetkeäkään rauhassa. Rauhassa olo ei ole mielestäni sitä että kissa pääsee yläilmoihin "karkuun", ovat kuitenkin edelleen koko ajan samassa hälinässä.
Oli pääsymaksu ja kengät piti ottaa pois. Paikka oli lisäksi todella kuuma. Yhden kahvin tulo kesti ikuisuuden.
Olen käynyt. Kissat touhusivat paljon kaikenlaista ja tulivat silitettäviksi. Kahvilatarjonta niukka.
Kuopion kissakahvilassa kerran. Kyllä ne kissat tulivat tuttavuutta tekemään omilla ehdoillaan, yksi pupukin niiden kanssa liikkuu vapaana.