Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuuko elämä 35 vuotiaana? Tuntuu, että kaikki hyvä takana

Vierailija
01.08.2021 |

Enää ei koe mitään uutta ja mahtavaa.. Keskittyy vain syömisestä tulevaan hyvään oloon ja lihoo..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 vuotiaana oli paras ikä, 😊

Kyllä mullakin 46:sta ainakin 56:een oli ihaninta.

Mun elämäni parasta aikaa oli ikävuodet 13-28v

Sen jälkeen olen ollut miehille ilmaa..

Ap

Vierailija
62/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

35 ikävuoden jälkeen olen saanut vielä yhden lapsen(toiseksi nuorin 35-vuotiaana), aloittanut uuden harrastuksen, oppinut uuden taidon...

Työ tuo uusia haasteita, puoliso on päässyt pienyrittäjä/kotiäiti- kuvioista palkkatöihin.

Ei elämä lopu 35 vuoteen, jos ei kuole.

No ei voi verrta, miehillähän se elämä vasta alkaa 35 vuotiaana!

Ap

Itse asiassa päin vastoin. Miehet vanhenevat ja kuolevat aikaisemmin kuin naiset. Naisilla oikeasti keski-ikä tuo ihan uuden vapaamman elämän. Mies harvoin aloittaa esim kuntoilun nelikymppisenä, naiset usein. Jos mies oikein mokaa, hän joutuu vielä keski-ikäisenä pikkulapsielämään. Nainen ei. Naiset nauttivat kulttuurista ja vapaa-ajasta.

Siksi olen kateellinen miehille! Voivat nauttia pienistä lapsista vaikka 55 vuotiaana. Minä olen siinä iässä pilalla enkä saa vauvaa

Ap

Joko olet provoileva mies (sitä itse veikkaan) tai nainen, joka oikeasti tarvitsee terapiaa. Ajattelusi on ihan järjetöntä. Naisen elämä oikeasti vasta alkaa, kun nuo pikkulapsiajat ovat takana. Ja jos vauvoista tykkää, voi niitä mummona tai varamummona hoidella just niin paljon kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehille ilmaa? Ei kukaan voi tosissaan noin kirjoittaa. Oikeasti naiset kyllä ovat ihan tyytyväisiä, kun niistä pahimmista pölvästeistä pääsee rauhaan. Ja mukavia miehiä jotka kohtaavat oikeana ihmisenä kyllä riittää.

Ja kaiken lisäksi, elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin joku miesten huomio. Mutta joo, pakko olla provo.

Vierailija
64/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu minulla ei ole enää mitään ja kaikki vähäinenkin takana joten poistan itseni täältä m35

Vierailija
65/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehille ilmaa? Ei kukaan voi tosissaan noin kirjoittaa. Oikeasti naiset kyllä ovat ihan tyytyväisiä, kun niistä pahimmista pölvästeistä pääsee rauhaan. Ja mukavia miehiä jotka kohtaavat oikeana ihmisenä kyllä riittää.

Ja kaiken lisäksi, elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin joku miesten huomio. Mutta joo, pakko olla provo.

Kun miesten huomio loppuu, niin silloin tietää olevansa vanha ja arvoton

Ap

Vierailija
66/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan hulluin palstahullu, nyt kun äitihullukin on ollut hiljaa. Tai no, poikalapsihullu ja se 51v keharin esittäjä on vielä sairaampia.

Vierailija
67/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti loppuu. Ei muuta kuin hautaa kaivamaan ja sen reunalle odottamaan kuolemaa. 

N38

Mahtaa tulla aika pitkäksi kuolemaa odotellessa.  Paitsi jos syö ja juo ittensä sairaaksi, kyllä se siitä sitten.

Vierailija
68/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH mammojen panem ista, ne on erittäin helppoja kellistää kun ovat aikansa ollu paskassa suhteessa.

Vierailija
69/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mies, keneltä tulee saman tien, naisten painajainen.

Vierailija
70/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toiminut järkevästi nuorempana ja hankkinut kunnollisen korkean koulutuksen, alkaa siinä vaiheessa olemaan jo riittävästi kokemustakin niin, että pääsee nauttimaan huipputuloista mielekkään uran bonuksena. Siitä vasta kaikki sitten alkaakin kun on varaa tehdä mitä tahansa ja voi halutessaan vaikka keventääkin työtahtia ja nauttia rahoistaan ja elämästään. Duunareilla tietysti voi olla toisin.

Vierailija
71/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on toiminut järkevästi nuorempana ja hankkinut kunnollisen korkean koulutuksen, alkaa siinä vaiheessa olemaan jo riittävästi kokemustakin niin, että pääsee nauttimaan huipputuloista mielekkään uran bonuksena. Siitä vasta kaikki sitten alkaakin kun on varaa tehdä mitä tahansa ja voi halutessaan vaikka keventääkin työtahtia ja nauttia rahoistaan ja elämästään. Duunareilla tietysti voi olla toisin.

Moni yritys Suomessa loppuu, eläkeläisillä on jo ikää, he ei kohta kuluta ja nuoremmat tekee halpatöitä, heillä ei ole rahaa kuluttaa.