Loppuuko elämä 35 vuotiaana? Tuntuu, että kaikki hyvä takana
Enää ei koe mitään uutta ja mahtavaa.. Keskittyy vain syömisestä tulevaan hyvään oloon ja lihoo..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla lapsia, jos ajattelet noin:)
On lapsia. Mutta ei vauvaa...
Ap
Ei lopu, mutta sen laatu kyllä heikkenee eksponentiaalisesti sen jälkeen.
Harhaa, kaikki tämä on vain ihmisen itsensä luomaa harhaa...
Mä sain vasta muksun yli 35. Mentiin naimisiin ollessani 38.Oon saanut 45 vakkari työpaikan joka tarjoaa sopivasti haasteita. Nyt ihana kesä ja loma alkaa olla takana. Paljon rannalla oleilua, ihana loma reissu Suomessa. 35 ei oo mikään ikä lopettaa elämästä.
Samat fiilikset täällä, olen 33v. Olen hyvässä työssä, missä riittää haasteita, mutta mulla ei ole intohimoa pyrkiä esimiesasemaan tms. Viime vuosina suurin osa tavoitteista on liittynyt urheiluharrastuksiin ja niistä on suurin osa saavutettu. Kunnossa pysyminen on vuosi vuodelta haastavampaa ja jossain vaiheessa en pysty samoihin suorituksiin, saati saavuta mitään uutta. Mulla on tosi kiva omistusasunto, otin viime vuonna silikonit ja ylipäätään tuntuu että olen saanut elämässä kaiken, paitsi kumppanin ja lapsia en halua. Pääsispä jo eläkkeelle ja sitten voisi vain kuolla pois.
Joo hyvä on takana ja parempi on edessä. Usko pois😀
Kolmen ihanan lapseni syntymiä lukuunottamatta mun paras osa elämää alkoi 36 vuotiaana. Silloin aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. Rakensimme vuosien mittaan 3 ihanaa taloa, saimme 1 lapsen lisää, oli rahaa matkustaa ja nauttia elämästä, unelmatöitänikin ehdin tekemään vuosia.
Paras elämänvaihe mun mielestä 36-55, sen jälkeen loukkaannuin ja sairastuin mikä vähän verottaa elämäntasoa. Kauneimmillani omissa (ja muidenkin) silmissä 40-50v. Siippa on edelleen sama ja lapset aikuisia, olen onnellinen mummikin jo:)
Nyt 50 ++ on elämässä niin paljon ja kaikki on niin ihanaa. Elämää on ja se pitää kokea. Kaikki on ihanasti nyt ja rakkaus on ❤️❤️❤️❤️Rakastamme ja kaikki hyvin.
Joillakin elämä loppuu jo 20 vuotiaana tai jopa ennen sitä.
Ei varmaan tuu syömisestä kovin hyvä olo jos lihoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti loppuu. Ei muuta kuin hautaa kaivamaan ja sen reunalle odottamaan kuolemaa.
N38
Rautakaupasta tukevaa narua ja sopivaa oksaa etsimään.
Minkälainen ihminen kannustaa muita itsemurhaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu, kaikki hyvat asiat ovat vielä edessä
Joo, hautapaikan valitseminen ja arkkukin pitäisi katsoa valmiiksi. Suosittelen tammista.
Miehenä en ole kiinnostunut näistä 35 naisista. Yleensä näillä on jo monia lapsia monille eri miehille ja eivät huolehdi ulkonäöstään. Mieluummin 25v kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu, kaikki hyvat asiat ovat vielä edessä
Mitä? Rypyt.
Mies hylkää ja ottaa nuoremman, saa uuden lapsen.oma kohtu kuivunut.
Toinen jalka haudassa
Mitä? Ryppyjen ansiosta jokainen tietää, että olen täysi-ikäinen.
Minulla on edelleen sama mies kuin 30 vuotiaana, ja olen jo 52v.
Lapset on tehty, ja kohta jo lentävät pesästä. On aikaa itselleen, harrastuksilleen ja urallekin, jos yhteiskunta sellaisen vielä suo.
Toinen jalka on joo, haudassa, mutta vain se toinen jalka. Ja sekin vain sen verran, että en enää kuvittele olevani kuolematon. Kaikki muu minusta on vielä tukevasti haudan ulkopuolella.
Kannattaa hakea apua jos kokee noin. Naisen parhaat vuodet on 40+. Lapset ei enää valvota, töissä voi keskittyä omaan uraansa, itsetunto on parempi kuin koskaan eikä kuvittele, että pitäisi miellyttää jotakuta toista ollakseen arvokas.
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Nyt 50v mittarissa.
35 ikävuoden jälkeen olen saanut vielä yhden lapsen(toiseksi nuorin 35-vuotiaana), aloittanut uuden harrastuksen, oppinut uuden taidon...Työ tuo uusia haasteita, puoliso on päässyt pienyrittäjä/kotiäiti- kuvioista palkkatöihin.
Ei elämä lopu 35 vuoteen, jos ei kuole.
No ei voi verrta, miehillähän se elämä vasta alkaa 35 vuotiaana!
Ap
No voi.
Huomaatko, että mainitsin puolisonikin.
Ei hänkään ole valitellut elämän loppumista 35. ikävuoteen.
Hän on 2 vuotta minua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ole kiinnostunut näistä 35 naisista. Yleensä näillä on jo monia lapsia monille eri miehille ja eivät huolehdi ulkonäöstään. Mieluummin 25v kiinnostaa.
Taas yksi syy sille, miksi elämä yli 40-vuotiaana on naisella parempaa. Oikeasti niitä tyhmimpiä vonkaajia on vähemmän. Ja hyvät miehet pysyvät silti rinnalla.
Jos sinusta tuntuu, että elämä loppuu tähän just nyt, se todennäköisesti tarkoittaa sitä, että sinulla on kääntymässä elämääsi ns. uusi sivu. Mitähän jännää siellä mahtaa olla edessäsi?
Minä 50+olen nyt yhtä tyytyväinen elämääni kuin 30-vuotiaana. Elämä on tietysti erilaista, lapset aikuisia, omaa aikaa on paljon tehdä mitä haluaa. Nautin kotona puuhailusta, ulkoilusta ja matkustelusta (ennen koronaa). Vaativa työ antaa paljon, mutta myös kuormittaa ja omasta kunnosta täytyy huolehtia enemmän kuin nuorena, painoa kertyy helpommin liikaa. Puolison kanssa menee hyvin ja on yhteisiä haaveita ja taloudellisia mahdollisuuksia toteuttaa niitä. Pienet asiat tuo iloa päivittäin.
No ei voi verrta, miehillähän se elämä vasta alkaa 35 vuotiaana!
Ap