Kävin eilen pitkästä aikaa festareilla!
Ai että oli ihanaa päästä tuulettumaan ystäväporukan kanssa hyvän musan äärelle. Olo on kuin uudestisyntyneellä! Ei paljon kiinnosta mikään korona, koska tällaista irtiottoa arjesta olin todella kaivannut.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Millä festareilla kävit? Mä kävin Qstockissa ja siellä oli ihan huippua!
Qstockissa mäkin. 😃
Hyi stna. En haluaisi enää koskaan parveilla ihmisten keskellä.
Minäkin kävin, maski naamalla ja turvaväleistä huolehtien. Mielenkiinnolla kyllä odotan, paljonko tulee tartuntoja ja altistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna. En haluaisi enää koskaan parveilla ihmisten keskellä.
En voi ymmärtää kaltaisiasi. Festarithan on just parhaita, kun siellä saa halailla tuttuja ja tuntemattomia.
Itse kävin Suomipopeilla enkä saanut koronaa, ihan turhaa on syyllistetty koko festarikansa.
Paljonko kesän festareilta on tullut tartuntoja? Miltä eniten?
Mulla on tänä vuonna takana jo Iskelmä Himos, Iskelmä Pori, Tammerfest ja Porispere. Edessä vielä Aurafest. Ihanaa päästä nauttimaan kunnon festarikesästä!
Mä kävin viime viikolla Tikkurila festareilla pienessä nuhassa, mutta nenäsumute piti oireet kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin viime viikolla Tikkurila festareilla pienessä nuhassa, mutta nenäsumute piti oireet kurissa.
Minä en viitsinyt peitellä flunssaani Tammerfesteillä lainkaan. Pärskiminen oli helppo keino päästä lähemmäs lavaa, kun moni väisti ja otti etäisyyttä.
Onneksi kasvoin aikuiseksi käytyäni festareilla ikävuosina 18-25. Nyt mieluummin hyvällä pikkuporukalla ruokaa ja juomaa vaikka piknikillä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin, maski naamalla ja turvaväleistä huolehtien. Mielenkiinnolla kyllä odotan, paljonko tulee tartuntoja ja altistumisia.
Miksi käytit maskia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytit maskia?
Miksi en? En keksi yhtään huonoa puolta sen käyttämisessä. Ei tarvii edes meikata
Aika paljon oli nuori kissoja tuolla! Valitettavasti en päässyt panemaan koska olin vaimon kanssa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kasvoin aikuiseksi käytyäni festareilla ikävuosina 18-25. Nyt mieluummin hyvällä pikkuporukalla ruokaa ja juomaa vaikka piknikillä.
Ikävää että joku mieltää aikuisuuden tylsyydeksi. Itse olen yli 50 ja käyn piknikeillä sekä festareilla. Tai järjestän rapujuhlat mutta saatanpa mennä myös vaikka bändin keikalle. Katsod kun festarit ei tarkoita välttämättä päiväkausien känniränniä, itse olen selvinpäin ja vietän yöni hotellissa, en missään festaricampingissa
Millä festareilla kävit? Mä kävin Qstockissa ja siellä oli ihan huippua!