Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen pitkästä aikaa festareilla!

Vierailija
01.08.2021 |

Ai että oli ihanaa päästä tuulettumaan ystäväporukan kanssa hyvän musan äärelle. Olo on kuin uudestisyntyneellä! Ei paljon kiinnosta mikään korona, koska tällaista irtiottoa arjesta olin todella kaivannut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä festareilla kävit? Mä kävin Qstockissa ja siellä oli ihan huippua!

Vierailija
2/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä festareilla kävit? Mä kävin Qstockissa ja siellä oli ihan huippua!

Qstockissa mäkin. 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stna. En haluaisi enää koskaan parveilla ihmisten keskellä.

Vierailija
4/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin, maski naamalla ja turvaväleistä huolehtien. Mielenkiinnolla kyllä odotan, paljonko tulee tartuntoja ja altistumisia.

Vierailija
5/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi stna. En haluaisi enää koskaan parveilla ihmisten keskellä.

En voi ymmärtää kaltaisiasi. Festarithan on just parhaita, kun siellä saa halailla tuttuja ja tuntemattomia.

Vierailija
6/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin Suomipopeilla enkä saanut koronaa, ihan turhaa on syyllistetty koko festarikansa.

Vierailija
7/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kesän festareilta on tullut tartuntoja? Miltä eniten?

Vierailija
8/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänä vuonna takana jo Iskelmä Himos, Iskelmä Pori, Tammerfest ja Porispere. Edessä vielä Aurafest. Ihanaa päästä nauttimaan kunnon festarikesästä!

Vierailija
9/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viime viikolla Tikkurila festareilla pienessä nuhassa, mutta nenäsumute piti oireet kurissa.

Vierailija
10/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin viime viikolla Tikkurila festareilla pienessä nuhassa, mutta nenäsumute piti oireet kurissa.

Minä en viitsinyt peitellä flunssaani Tammerfesteillä lainkaan. Pärskiminen oli helppo keino päästä lähemmäs lavaa, kun moni väisti ja otti etäisyyttä.

Vierailija
11/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kasvoin aikuiseksi käytyäni festareilla ikävuosina 18-25. Nyt mieluummin hyvällä pikkuporukalla ruokaa ja juomaa vaikka piknikillä.

Vierailija
12/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin, maski naamalla ja turvaväleistä huolehtien. Mielenkiinnolla kyllä odotan, paljonko tulee tartuntoja ja altistumisia.

Miksi käytit maskia?

Vierailija
13/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytit maskia?

Miksi en? En keksi yhtään huonoa puolta sen käyttämisessä. Ei tarvii edes meikata

Vierailija
14/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oli nuori kissoja tuolla! Valitettavasti en päässyt panemaan koska olin vaimon kanssa.

M33

Vierailija
15/15 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kasvoin aikuiseksi käytyäni festareilla ikävuosina 18-25. Nyt mieluummin hyvällä pikkuporukalla ruokaa ja juomaa vaikka piknikillä.

Ikävää että joku mieltää aikuisuuden tylsyydeksi. Itse olen yli 50 ja käyn piknikeillä sekä festareilla. Tai järjestän rapujuhlat mutta saatanpa mennä myös vaikka bändin keikalle. Katsod kun festarit ei tarkoita välttämättä päiväkausien känniränniä, itse olen selvinpäin ja vietän yöni hotellissa, en missään festaricampingissa