Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuuko elämä 35 vuotiaana? Tuntuu, että kaikki hyvä takana

Vierailija
01.08.2021 |

Enää ei koe mitään uutta ja mahtavaa.. Keskittyy vain syömisestä tulevaan hyvään oloon ja lihoo..

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

35 ikävuoden jälkeen olen saanut vielä yhden lapsen(toiseksi nuorin 35-vuotiaana), aloittanut uuden harrastuksen, oppinut uuden taidon...

Työ tuo uusia haasteita, puoliso on päässyt pienyrittäjä/kotiäiti- kuvioista palkkatöihin.

Ei elämä lopu 35 vuoteen, jos ei kuole.

No ei voi verrta, miehillähän se elämä vasta alkaa 35 vuotiaana!

Ap

Itse asiassa päin vastoin. Miehet vanhenevat ja kuolevat aikaisemmin kuin naiset. Naisilla oikeasti keski-ikä tuo ihan uuden vapaamman elämän. Mies harvoin aloittaa esim kuntoilun nelikymppisenä, naiset usein. Jos mies oikein mokaa, hän joutuu vielä keski-ikäisenä pikkulapsielämään. Nainen ei. Naiset nauttivat kulttuurista ja vapaa-ajasta.

Vierailija
42/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

35 ikävuoden jälkeen olen saanut vielä yhden lapsen(toiseksi nuorin 35-vuotiaana), aloittanut uuden harrastuksen, oppinut uuden taidon...

Työ tuo uusia haasteita, puoliso on päässyt pienyrittäjä/kotiäiti- kuvioista palkkatöihin.

Ap

Aika usein näin. Tyypillisesti näkee jopa viisikymppisen miehen aloittelevan uutta elämää parin vauvan kanssa uudessa suhteessa. Kymmenen vuoden kuluttua törmätessä, on vastassa täysin loppuunkulunut kehäraakki ja papparainen. Ei ollutkaan enää isyys se juttu.

Itse asiassa päin vastoin. Miehet vanhenevat ja kuolevat aikaisemmin kuin naiset. Naisilla oikeasti keski-ikä tuo ihan uuden vapaamman elämän. Mies harvoin aloittaa esim kuntoilun nelikymppisenä, naiset usein. Jos mies oikein mokaa, hän joutuu vielä keski-ikäisenä pikkulapsielämään. Nainen ei. Naiset nauttivat kulttuurista ja vapaa-ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

Ap

Aika usein näin. Tyypillisesti näkee jopa viisikymppisen miehen aloittelevan uutta elämää parin vauvan kanssa uudessa suhteessa. Kymmenen vuoden kuluttua törmätessä, on vastassa täysin loppuunkulunut kehäraakki ja papparainen. Ei ollutkaan enää isyys se juttu.

Vierailija
44/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin ennen avioeroa, että kaikki hieno on jo koettu, ei ole enää odotettavaa ja että elämä on vain tylsää.

Nyt taas into kaikkeen on palautunut. Eli omalla kohdalla nuo tunteet olivat tyytymättömyyttä senhetkiseen elämäntilanteeseen.

Vierailija
45/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti loppuu. Ei muuta kuin hautaa kaivamaan ja sen reunalle odottamaan kuolemaa. 

N38

Rautakaupasta tukevaa narua ja sopivaa oksaa etsimään.

Minkälainen ihminen kannustaa muita itsemurhaan?

Sarkastinen tyyppi, joka on väsynyt ap:n jatkuviin avauksiin samasta aiheesta.

Mikään vastaus ei kelpaa, saa vain kiukuttelua takaisin.

T:naruostoksille kehottanut

Vierailija
46/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo loppuu..

Nyt odotellaan vaan Kuolemaa ⚰️

Vierailija
47/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

Ap

No voi.

Huomaatko, että mainitsin puolisonikin.

Ei hänkään ole valitellut elämän loppumista 35. ikävuoteen.

Hän on 2 vuotta minua nuorempi.

Kysyin juuri vaimoltani, loppuiko hänen elämänsä 35 ikävuoteen.

Oli vähän hämmästynyt, mitä houraan...

Ei tietenkään!

Vierailija
48/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu, kaikki hyvat asiat ovat vielä edessä

Mitä? Rypyt.

Mies hylkää ja ottaa nuoremman, saa uuden lapsen.oma kohtu kuivunut.

Toinen jalka haudassa

Häh`Moni tekee sen ikäisenä vasta ensimmäiset lapset ja elää kuin nuoruuden huumassa konsanaan. Elimistö toimii vielä ihan kuten nuorenakin, ellet ole tupakoinut ja ryypännyt paljon. Monet saa lapset ensiyrittämällä (ei se ikää katso. Jotkut ovat nuoresta asti kärsineet lapsettomuudesta). Jos lapsia ei kuulu, oli ikä mikä vain, kyllä elämään löytyy paljon muutakin mielekästä ja hyvää mieltä tuottavaa. Hanki vaikka koira tai kissa ihan aluksi. Koiran kanssa pääsee pakosta lenkeille. Näyttelykoiran tai -kissan kanssa pääsee uusiin piireihin ja matkustelee taas innolla. Esimerkiksi.

Vierailija
49/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koin ennen avioeroa, että kaikki hieno on jo koettu, ei ole enää odotettavaa ja että elämä on vain tylsää.

Nyt taas into kaikkeen on palautunut. Eli omalla kohdalla nuo tunteet olivat tyytymättömyyttä senhetkiseen elämäntilanteeseen.

Tämä on juuri sitä, mitä tarkoitin uudella sivulla. Se, että tarvitsee elämänmuutosta. Sen ei tarvitse olla ero, vaan jonkun kohdalla voi toimia työpaikan tai alan vaihto. Toisella avioero. Jollain taas ihan uudentyyppisen harrastuksen aloittaminen tai muutto toisentyyppiseen asuntoon tai tai uudelle paikkakunnalle, missä on erilaiset vapaa-ajan mahdollisuudet kuin vanhassa paikassa. Joku tarvitsee isomman elämänmuutoksen, toiselle riittää pienempi.

Etenkin naisilla, mutta joskus myös miehillä, kuulemma tulee tuossa 35-45 vuotiaana tarve jonkinlaiselle elämänmuutokselle.

Vierailija
50/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

Ap

Miehillä alkaa ja naisilla loppuu? Niin just.

Naisten elinajanodote on edelleen noin 5 vuotta pidempi kuin miesten, joten pidän tuota lausetta sisällöltään merkityksettömänä.

Vierailija
51/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni hyödyttömäksi tällä vanhalla naamalla :(

Ap

Vierailija
52/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä on takana ja parempi on edessä. Usko pois😀

Mitä parempaa voi olla edessä, kun ulkonäkö tulee aiheuttamaan miehille oksennus reaktion? Missä ois nuoruuden lähde..? Ap

Vierailija
53/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tässä iässä vielä kokematta:

-työpaikka

-tutkinto

-parisuhde

-seksi

-lapsien saaminen

-ura

-omaisuus

-aikuisuus

Ehkä en noita ikinä pääse kokemaan, mutta eipä ole oikeastaan mitään vielä takana.

Vierailija
54/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta tuntuu, että elämä loppuu tähän just nyt, se todennäköisesti tarkoittaa sitä, että sinulla on kääntymässä elämääsi ns. uusi sivu. Mitähän jännää siellä mahtaa olla edessäsi?

Kaikkea pelottavaa. Nuorin lapsi menee kouluun. En uskalla hakea töihin tai kouluun, en halua puhua ihmisille.

Mietin, että teen uuden vauvan.. Saa olla kotona ja elää

Ap

Vierailija
55/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs kokee jotain uutta ja mahtavaa. Itselle kelpaa ainakin ihan mukava tasainen liukumäki hautaan. Pienenä erona vaan että ylensyönnin sijasta juon maksaani pilalle.

Vierailija
56/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Nyt 50v mittarissa.

Ap

Siksi olen kateellinen miehille! Voivat nauttia pienistä lapsista vaikka 55 vuotiaana. Minä olen siinä iässä pilalla enkä saa vauvaa

Ap

Vierailija
57/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin sanoa, että suunnilleen mainitsemasi 35 vuoden iän jälkeen vasta elämä alkoi. Nyt olen viisikymppinen, enkä keksi oikeastaan mitään asiaa, mikä olisi ollut paremmin ennen 35 ikävuottani. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja näytän timminä ja hoikkana paremmalta kuin nuorena, kun olin plössähtänyt enkä ymmärtänyt ulkonäköasioista kovin paljon.

Vierailija
58/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vuotiaana oli paras ikä, 😊

Kyllä mullakin 46:sta ainakin 56:een oli ihaninta.

Vierailija
59/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä p illuakaan saanut enkä seurustellut ikinä M36

Vierailija
60/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin sanoa, että suunnilleen mainitsemasi 35 vuoden iän jälkeen vasta elämä alkoi. Nyt olen viisikymppinen, enkä keksi oikeastaan mitään asiaa, mikä olisi ollut paremmin ennen 35 ikävuottani. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa ja näytän timminä ja hoikkana paremmalta kuin nuorena, kun olin plössähtänyt enkä ymmärtänyt ulkonäköasioista kovin paljon.

Mitä iloa hoikasta varresta kun naama on vanha? Vai oikeastiko kuvittelet että sun naama on kuin 25 vuotiaana? (vain nuori nainen on arvokas)