Mitä mieltä ystävästä joka tulee kylpylään tosi tuuheissa karvoituksissa?
Oltiin ystäväperheen kanssa kylpylöimässä, niin yllätykseksi huomasin että kaverini tuli sitten saunaosastolle melkoisen vittukarvoituksen ja jopa pienen kainalopuskan kera. Tuosta vaan! :/ jopa vähän hävetti, mutta kaveri oli kuin ei mitään.
Mitä mieltä näistä luomuista, tai wat ever ovat? Eikö posliini pitäis olla aika selkiö nykyään?
Kommentit (39)
Ajakaa ne oksettavat karvavittunne. Ainakin kohteliasta muita kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:44"]
Ajakaa ne oksettavat karvavittunne. Ainakin kohteliasta muita kohtaan.
[/quote]
En aja. Mutta en kyllä sitä julkisesti näyttelekään.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:37"]
Karvoitus ei ole henkilökohtainen asia silloin, kun se hyppää silmille yleisillä paikoilla, kuten esim. kylpylässä. Rentoudu siinä sitten porealtaassa miettien vieressä istuvan naisen reisistä tursuavan häpytuheron tai kainaloista puskevan kainalotuheron hygieniastatusta. Yök.
[/quote]
Kannattaa varmaan vältellä uimahalleja/kylpylöitä,jos on noin neuroottinen :)
Viimeksi eilen olin ystävän kanssa uimassa,eipä tullut mieleen kyylätä hänen karvatiilannettaan.Onneksi löysin tämän ketjun,niin älyän olla jatkossa tarkkanäköisempi!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:34"]
Oltiin ystäväperheen kanssa kylpylöimässä, niin yllätykseksi huomasin että kaverini tuli sitten saunaosastolle melkoisen vittukarvoituksen ja jopa pienen kainalopuskan kera. Tuosta vaan! :/ jopa vähän hävetti, mutta kaveri oli kuin ei mitään.
Mitä mieltä näistä luomuista, tai wat ever ovat? Eikö posliini pitäis olla aika selkiö nykyään?
[/quote]
En katso että ystäväni karva-asiat kuuluisivat mitenkään minulle,kylpylässä tai muutenkaan.Rämemajava tai posliini,ihan sama,näin heteronaisena en tarkkaile pilluja :)
[/quote]
Pakonomainen pillun välttelysi paljastaa sinun olevan kaappilesbo.
[/quote]
Saatan hyvinkin olla,tissejä nimittäin katselen mielelläni! :D
Pillukarvojen ajelu on noloa. Kertoo siitä, että nuoleskelee toisen sukuelimiä ja nuolettaa myös omiaan.
hyvä että uskaltaa olla oma itsensä, vaikka ympäristö selvästi haluaisi painostaa oman ihanteensa mukaiseksi.
Taas tämä karvaevankelista... Käänteinen aloitus ja sitten monta vastausta itselle. Suhteellisen paha pakkomielle.
Kuules se on sitä muotia nyt,kannattas varmaan sunki olla ajanhermolla näis asiois. Sä oot ihan out posliini pimppines.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:04"]
Taas tämä karvaevankelista... Käänteinen aloitus ja sitten monta vastausta itselle. Suhteellisen paha pakkomielle.
[/quote]
Minä en päästäisi tuollaista karvatussua kotiini. Lattiakaivo täyttyy karvoista. Vedät sitten pitkiä paksuja ja limaisia pois. Voi kerätä itse karvansa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:08"]
[/quote]
Minä en päästäisi tuollaista karvatussua kotiini. Lattiakaivo täyttyy karvoista. Vedät sitten pitkiä paksuja ja limaisia pois. Voi kerätä itse karvansa.
[/quote]
Niin sää meinaat että vieras jättää kahvit juomatta ja suuntaa sun lattiakaivos päälle räpylöimään itseään, silleen puolikyykkyvatkaavassa asennosta leyhyttää tussukkaansa ja siitä irtoo irtokarvoja joita sä joudut sit kerään...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:08"]
[/quote]
[/quote]
Niin sää meinaat että vieras jättää kahvit juomatta ja suuntaa sun lattiakaivos päälle räpylöimään itseään, silleen puolikyykkyvatkaavassa asennosta leyhyttää tussukkaansa ja siitä irtoo irtokarvoja joita sä joudut sit kerään...
[/quote]
Kiitos tästä mielikuvasta! xD Toivottavasti muuten naisten pakkomielle toisten naisten alapääkarvoituksesta rajoittuu palstaprovoihin. Eihän sitä kohta uskalla käydä missään uimassa tai edes kuntosalilla suihkussa,jos todellisuudessa on sekopäitä jotka kyyläävät toisten pillukarvoja ja pohtivat niiden merkitystä.Siis esimerkiksi tämä kommentti"Pillukarvojen ajelu on noloa. Kertoo siitä, että nuoleskelee toisen sukuelimiä ja nuolettaa myös omiaan."
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 01:04"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan myls hiukset ajeltava ennen ku sun kotiis pääsee?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:34"]
[/quote]
Itse aika tarkkaan siistin alapääkarvoja vaikken nyt posliiniksi vedäkään ja silti mua ei kuule voi vähempää kiinnostaa toisten "vittukarvat". Ihan tosi, toisten hävyt vaan ei oo jänniä. Yrittäisit sinäkin etsiä elämän niin ei tarvi kytätä toisten haaroja..
Kyttääkö joku oikeasti toisen häpykarvoja? No, harrastukset kullakin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 02:09"]
Kyttääkö joku oikeasti toisen häpykarvoja? No, harrastukset kullakin.
[/quote]
Jos tätä palstaa on uskominen,niin ihmiset ei muuta teekään kuin tarkastelee toistensa karvoituksia ja kauhistelee ettei oma tapa olekaan "selviö" ;D
Aina kun kylpylöissä ja uimahalleissa käyn, niin kyllä siellä on kaikilla ihan luomukarvoitus, nuorilla ja vanhemmilla ja tuntuu, että onko sitä oikeasti itse ainut posliini koko hallissa. (en kyttäile muiden pilluja muuten, mutta tämän karva-asian takia olen tietoisesti kiinnittänyt huomiota)
Ihmettelen tätä kyllä, kun tuntuu, että kaikki nykyään ajelevat posliiniksi tai ainakin siistivät, niin eipähän ainakaan kylpylöissä näy muita kuin minä. Ja se on mun mielestä vaan hyvä juttu, että naiset pitävät rohkeasti karvat luomuna. Itse silti jatkan jatkossakin sheivaamista kun olen siihen nuoresta asti tottunut ja en koe sitä mitenkään työlääksi tms. ja paljas tuntuu mukavemmalta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 04:13"]
Aina kun kylpylöissä ja uimahalleissa käyn, niin kyllä siellä on kaikilla ihan luomukarvoitus, nuorilla ja vanhemmilla ja tuntuu, että onko sitä oikeasti itse ainut posliini koko hallissa. (en kyttäile muiden pilluja muuten, mutta tämän karva-asian takia olen tietoisesti kiinnittänyt huomiota)
Ihmettelen tätä kyllä, kun tuntuu, että kaikki nykyään ajelevat posliiniksi tai ainakin siistivät, niin eipähän ainakaan kylpylöissä näy muita kuin minä. Ja se on mun mielestä vaan hyvä juttu, että naiset pitävät rohkeasti karvat luomuna. Itse silti jatkan jatkossakin sheivaamista kun olen siihen nuoresta asti tottunut ja en koe sitä mitenkään työlääksi tms. ja paljas tuntuu mukavemmalta.
[/quote]
No mutta näinhän se onkin,"posliini on selviö" taitaa olla palstamyytti. Uimahalleissa näkee kaikenkarvaisia naisia.
Karvoitus ei ole henkilökohtainen asia silloin, kun se hyppää silmille yleisillä paikoilla, kuten esim. kylpylässä. Rentoudu siinä sitten porealtaassa miettien vieressä istuvan naisen reisistä tursuavan häpytuheron tai kainaloista puskevan kainalotuheron hygieniastatusta. Yök.