Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaakohan narsistia jos sen uhri sekoaa ja alkaa vainota sitä?

Vierailija
01.08.2021 |

Osat kääntyväkin toisinpäin. Miltähän narsistista tuntuisi silloin?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ns seota? Täysvittuuntuminen pitkään jatkuneeseen stagnaatioon riittää.

Harvinaisen kirkasta ja tervettä. 🌋

Sitten oikeassa kohtaa saa jäädä nuolemaan näppejään.

Paljastit oman narsistisen vauriosi koska viestissäsi on vihaa kaunaisuutta, kostoa ja suuret luulot "olle toisen stagnaation aiheuttaja". Tulkitset kaikkea itsestäsi käsin. Luulet että kaikki haluavat samaa eli kuuluisuutta, esilläoloa ja muuta.  Eivät halua, mutteivät myöskään sinun häirintääsi.

Vierailija
62/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vapaa ihminen aiheuttaa narsistissa raivon koska hän tunnistaa oman tyhjyytensä heidän kauttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein noin väkivaltaiselle narsisti-exälle. Hän uhkasi ilmoittaa poliisille, kun pommitin häntä haukkumisviesteillä. Onneksi mulla oli kuvat vanhoista mustelmista, niin pystyin sanomaan, että siitä vaan. Sit kun olin puhunut viesteillä suuni puhtaaksi, lopetin. Ex vihaa mua edelleen eli koki olevansa se uhri.

Vierailija
64/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ns seota? Täysvittuuntuminen pitkään jatkuneeseen stagnaatioon riittää.

Harvinaisen kirkasta ja tervettä. 🌋

Sitten oikeassa kohtaa saa jäädä nuolemaan näppejään.

Paljastit oman narsistisen vauriosi koska viestissäsi on vihaa kaunaisuutta, kostoa ja suuret luulot "olle toisen stagnaation aiheuttaja". Tulkitset kaikkea itsestäsi käsin. Luulet että kaikki haluavat samaa eli kuuluisuutta, esilläoloa ja muuta.  Eivät halua, mutteivät myöskään sinun häirintääsi.

Jos tiedät lempisiiderini, allekirjoitan sinun luulemuspötkylänovellisi. Ok?

Vierailija
65/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ehkä jos uhri on suorastaan vaarallinen hengelle tai maineelle.

Muuten narsisitihan pyrkii tähän, saada toinen sekoamaan ja sitten voi kaikille todeta, hullu mikä hullu. Ja kun hän on saanut toisen hulluksi myös, on hän voittanut. Niin suuri vaikutus hänellä on ollut toisiin, narsisti nauttii ajatuksesta.

Suurin kosto on elää hyvin. Pitäisin etäisyyttä henkilöön, joka käy niin paljon hermoille että mietin sortumista samojen kyseenalaisten keinojen käyttämistä.

Vierailija
66/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon purkanut kaikki vuosien patoutumat eron jälkeen narsistille. Käytin samoja aseita joita se käytti muhun ja haukuin sen pahimmalla keksimälläni tavalla. Revittelin oikeen kunnolla jonka jälkeen jätin rauhaan. Aluksi narsisti pelkäsi oman maineensa menetystä ja pystyi uhriutumaan olevansa hullun exänsä uhri. Myöhemmin ex otti yhteyttä kun sitä vaivasi se kun mua ei enää kiinnostanut sen elämä. :D

Vierailija
67/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin narskusta eroon väittämällä olevani aivan lääpälläni häneen. Ei onneksi kuulunut enää mitään. Sitä ennen oli ollut kuukausitolkulla huutoraivareita ja vainoamista. Onneksi lopulta keksin mistä oli kyse ja osasin käyttää samaa asetta häneen.

Vierailija
68/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin narskusta eroon väittämällä olevani aivan lääpälläni häneen. Ei onneksi kuulunut enää mitään. Sitä ennen oli ollut kuukausitolkulla huutoraivareita ja vainoamista. Onneksi lopulta keksin mistä oli kyse ja osasin käyttää samaa asetta häneen.

Hahhaaa. Just noin! Niin huono itsetunto etteivät kestä jos joku rakastuu.

Vierailija
69/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkoakin on erilaista. Toinen pelkää henkensä edestä, toinen sitä, että jää kiinni pahoista teoistaan. Ei siksi, että maine menisi vaan siksi, ettei voisi jatkaa.

Edelleen on niin häiriintyneitä että ne pahat teot ovat ihan sitä ettei alistu käyttöönsä eikä anna omaisuuttaan käytettäväksi eikä annakaan kaikkea ilmaiseksi jne. Narsistille kun kuuluu mielestään ihan kaikki ilaisena ja itsestään selvyytenä tietysti. Narsisti valikoi uhrinsa hyväksikäytettävyyden arviolla ja joskus vaan kolahtaa niin ettei toinen alistukaan. Ja sitten levitellään pas kaa. Tällainen vahva ihminen haastaa oikein narsistit.

Minä 😁 Kiltyi kuin mikä, mutta väärin kohdeltuna en anna periksi. Minua on turha yrittää hyväksikäyttää.

Vierailija
70/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äimän käki. Öyhöttäjä pelkää koko ajan. Pohjaton kaivo. Se, mitä pelätään, vaihtelee. Pelolla sitten manipuloidaan ja pädetään.

Täälläkin.

Vierailija
71/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsku ihmettelisi, että mistä tuo yht'äkkiä sekosi ja kääntäisi tilanteen niin, että hän on ainoa uhri.

Narskuhan on jo ennenkin väittänyt uhria narsistiksi ja itseään uhriksi (kuuluu taudinkuvaan). Joten narsku saisi tästä vaan lisää uhriuduttavaa.

Vierailija
72/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi olla sellainen tilanne, että noin kävisi?

Narsistihan nujertaa uhrinsa itsetunnon manipuloivalla ja alistavalla käytöksellään. Eron tullessa uhri ei varmasti halua olla narsistin kanssa missään tekemisissä. Miten asetelmat voisivat kääntyä? En näe muuta vaihtoehtoa kuin sen, että narsisti etsii uuden uhrin. Toki hän voi valita väärin (ts. liian vahvan kohteen), mutta luultavasti luopuisi sellaisesta ja etsisi sopivamman.

Uhri voi voimaantua ja oikeiden ihmisten tuella laittaa narskun paikoilleen.

Otsikkoon: Ei pelota. Narsistia ei pelota mikään. Ja tähän lainattuun myös ei. Ei narsistia voi laittaa paikoilleen.

Vierailija
73/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ehkä jos uhri on suorastaan vaarallinen hengelle tai maineelle.

Muuten narsisitihan pyrkii tähän, saada toinen sekoamaan ja sitten voi kaikille todeta, hullu mikä hullu. Ja kun hän on saanut toisen hulluksi myös, on hän voittanut. Niin suuri vaikutus hänellä on ollut toisiin, narsisti nauttii ajatuksesta.

Suurin kosto on elää hyvin. Pitäisin etäisyyttä henkilöön, joka käy niin paljon hermoille että mietin sortumista samojen kyseenalaisten keinojen käyttämistä.

Paitsi että se hyvin eläminenkin täytyy tehdä salassa. Mun ex-narsku kosti mulle joka kerran, kun mun elämässä tapahtui meidän eromme jälkeen jotain mukavaa tai saavutin jotain merkittävää.

Mulle hänen saavutuksensa, onnensa tai epäonnensa oli ihan yks hailee. 

Vierailija
74/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi ihminen ei voi tajuta, mitä narsku ajattelee. Kokemansa voi kertoa, ei sen enempää.

Vierailija
75/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa yksityisetsivän narskun perään tonkimaan kaikki mahdolliset menneisyyden haamut.

Olis liian raskasta kuultavaa...

Vierailija
76/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa yksityisetsivän narskun perään tonkimaan kaikki mahdolliset menneisyyden haamut.

Olis liian raskasta kuultavaa...

Tieto on valtaa.

Vierailija
77/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosiaan siltä että suurin osa ihmisistä ei ymmärrä narsismia ja narskun elämää ollenkaan.

Ei narskua se pelottaisi jos joku alkaisi stalkkaamaan häntä. Narskuhan siitä saisi vain lisää vettä myllyyn, koska silloin narsku ajattelisi että hän on erittäin tärkeä persoona.

Narskullahan ei ole muita "ihmisiä" elämässään kuin hyödyllisiä, luusereita, sekä vihollisia. Entinen hyödyllinen, josta tuli luuseri, muuttuikin yhtäkkiä viholliseksi. Kaikki nuo ihmistyypit ovat sellaisia jotka nostavat narskun omassa mielessä häntä entistä korkeammalle.

Hyödyllinen ihminen hyödyttää narskua, nostamalla esimerkiksi hänen statustaan. Luuseri taas nostaa hänen statustaan, muistuttamalla narskua siitä kuinka parempi ihminen hän on, ja vihollinen on tietenkin se paras esimerkki siitä kuinka narsku on ihmisenä, sillä omaa vihollista ei ihan kenellä tahansa olekaan!

Esimerkiksi trollit elävät huomiolla. Niin narskuille kuin trolleillekin paras isku vasten naamaa on se ettei heitä huomioi, eikä heihin reagoi millään tavalla, koska heitä ei pysty järkipuheella, haukuilla tai millään muullakaan vastaavalla voittaa koskaan.

Välinpitämättömyys.

Vierailija
78/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on täpäkkää, tämä kannattaa ehdottomasi tehdä. Vähän kaivaa entisistä ihmissuhteista tietoa, käy haastattelemassa heitä jne. Rikosrekisterit ym.

Ei tarvita yksityisetsivää.

Vierailija
79/95 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin yleistä, ja olisihan se vähän outoa ja jopa jännää, creepyä jopa.

Vierailija
80/95 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat täällä vissiin narsisteja? Osui ja upposi. Pelottaako kun ihmiset näkee teidän todellisen luonteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi