Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin vähäisenkin seksin avioliitossani - ja voin nyt PALJON paremmin

Vierailija
01.08.2021 |

Olen 37-vuotias mies ja elänyt vakituisessa parisuhteessa saman naisen kanssa kohta 20 vuotta. Viimeiset kymmenen vuotta tarpeemme seksin saralla ovat vaimoni kanssa olleet hyvinkin erilaiset. Seksiä olemme harrastaneet noin kerran kuukaudessa, käytännössä silloin kuin hän on seksiä halunnut. Silloin kun seksiä on, se on aina ollut hyvin intohimoista ja hyvää. Vaimoni on myös siunattu kyvyllä saada hyvin helposti orgasmeja.

Asiasta ollaan keskusteltu avoimesti vuosikaudet ja asiaan ollaan yritetty saada muutosta ihan seksuaali- ja parisuhdeterapiaa myöten. Vaimoni on myös usein sanonut vilpittömästi "haluavansa haluta enemmän". Tämä ei ole kuitenkaan onnistunut, koska vaimoni libido on hyvin herkkä kaikille stressitekijöille ja katoaa pienimmästäkin häiriötekijästä. Hän on myös sanonut, että hän ei käytännössä ajattele seksiä koskaan muulloin kuin sitä harrastaessaan (kun taas itse ajattelen päivittäin paljonkin).

Vuosikaudet olen toivonut, uskonut ja joka kerta pettynyt. Joskus on saattaut käydä niin, että kaksi seksikertaa on sattunut lyhyen ajan sisään ja hetken olen jo uskonut, että tilanne muuttuu - kunnes taas on seurannut viikkokausien tauko. MUTTA: Tänä kesänä olen viimein sisäistänyt, että tämä asia ei tule tässä parisuhteessa paremmaksi muuttumaan. Olen myös hyväksynyt, että suhteemme seksiin on vaimon kanssa hyvin, hyvin erilainen ja tarvitsemme sitä hyvin erilainen määrän voidaksemme hyvin. Tämä oivallus on vapauttanut minut. En enää toivo mitään seksielämältä enkä ole itsekään enää kuukausiin tehnyt asian suhteen minkäänlaisia aloitteita. Edellisen kerran olemme harrastaneet seksiä huhtikuussa.
Käsittämätöntä kyllä, vointini on parantunut merkittävästi tämän muutoksen myötä. En enää ole katkera vaimolle enkä kiukkuinen ainaisista pettymyksistä, vaan osaan paremmin nähdä hänen muut ihanat puolensa. Nyt ei myöskään toiveet seksikerran jälkeen herää turhaan eikä näin ollen tule uusia pettymyksiä.

Olisi mielenkiintoista kuulla, onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se itse kalu sitten kerro aivan selvästi tykkääkö vai ei!

Harhaluulo. Kun vaan värkit ovat normaalissa kunnossa, niin kalun saa kyllä vatkattua kovaksi vaikka mies ei haluaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän