Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää ja ahdistaa.. 25-vuotias mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.08.2014 |

Oon 16 v tyttö ja lukion ekalla. Muuten kaikki on hyvin, muttta mun elämää on huonontanut pahasti parhaan kaverini isoveli. Bestikseni rakastaa ja palvoo isoveljeään yli kaiken, muutenkin hänen isoveli hemmotellee kaveriani monin tavoin esim. antaa paljon autokyytejä harkkoihin ja hakee juhlista ja ostelee kaikkee.

Oon aina tuntenut olon ehkä hieman epämukavaksi tän kyseisen tyypin seurassa. Hän ei ennen ole sanonut tai tehnyt mitään ilkeää tms. mutta nyt yhtäkkiä on viime kesän aikana alkanut "lähentelmään" mua. Kun olin heidän perheen mökillä, niin kun kaverini oli sisällä hakemassa lisää ruokaa niin tää tyyppi sanoi ekan kertaa mulle tosi inhottavasti ja olin ihan silleen normaalisti niinku ei ois sanonu mitää erikoista. Hän sanoi, että "ymmärrät sä ees kuinka hyvä kroppa sulla on ku makasit tolla uimapatjalla?". En osanut vastata mitään, lähdin vaan äkkiä mun kaverin luo sisään. Sen jälkeen kaikki muuttui, hän on ennen ollut mulle mukava mut nyt on alkanut huomauttelemaan kaikkee inhottavaa kun jäädään kahestaan, soitti mulle kaks viikonloppuu sitten humalassa ja kysy oonks neitsyt ja kaikkee, on lähettänyt whatsappissa typeriä viestejä jotain et mun uusin instagramkuva on kuuma ja muuta.. Ehdottelee, että voi antaa mulle kyytejä ja voitais mennä tallinnaan. Mua itkettää. Tuntuu, etten haluu lähteä mihinkään ja haluisin vaan olla kotona rauhassa ja mua hävettää ja tunnen oloni likaseksi. Tiedän, että rikkoisin välini parhaaseen kaveriini jos kertoisin tästä, oon ihan varma että syyttäis mua isoveljensä pokaamisesta koska hän on rakkainta kaverilline tässä maailmassa.. Just vuos sitten yks 99 pani kuus vuotta vanhempaa jätkää ja nyt tää tyttö on ihan hylkiö ja hänellä on täysin lutkan maine. En haluu et mulle käy noin. En halua kertoa äidille. Oon yrittäny ettii netistä jotain puhelinta mihin voisin soittaa ku haluaisin puhua ees jollkkin.. Tää jätkä asuu vielki kotona vaikka käy töissä. Kaikki ois hyvin jos hän vaan muuttais pois. Pelkään ihan hulluna et mun kaveri näkee noi viestit ja suuttuu mulle.. En oo kovin suosittu ja tiedän että kaikki kääntyis mua vastaan.

Auttakaa mua :(

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:31"]

No voi vee, oikeesti! Kanafileitä rintsikoissa? Ei ole todellista...tai sitten on totisesti äo jo huolestuttavan alhaalla. Itkiskö vai nauraisko? Ehkä enemmän itkettää...

[/quote]Sinä ja 31 ette tainneet tietää:

http://www.amazon.co.uk/Breast-Enhancers-Chicken-Fillets-inserts/dp/B007FFGY0I

Vierailija
42/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse sotkea ulkopuolisia tuohon. Olen melko varma, että jos vastaat sen viestiin, että sua ahdistaa ne jutut oikeasti, niin antaa olla. Mitä olet tähän asti vastannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:31"]No voi vee, oikeesti! Kanafileitä rintsikoissa? Ei ole todellista...tai sitten on totisesti äo jo huolestuttavan alhaalla. Itkiskö vai nauraisko? Ehkä enemmän itkettää...

[/quote]

http://www.myspringit.com/images/Silicon%20Bra%20with%20Box.jpg

Ei ole mitään noloa! Muistan omasta nuoruudesta että moni käytti tuollaisia liiveissä täytteenä, parempia kuin paperi;)

Toisekseen, kaikki ikäisesi ei todellakaan ole menettäneet neitsyyttä! Ei todennäköisesti edes joka toinen.

Kolmanneksi, soita ensin siihen auttavaan puhelimeen ja puhu kaikki asiat mitä mieleesi muistuu. Myös ne pelot jotka liittyen kavereiden kaikkoamiseen ym. Mikään, ei mikään ole niin paha asia etteikö voisi aikuiselle kertoa. Harmi jos et vielä uskalla vanhemmillesi puhua, ehkä myöhemmin:)

Vierailija
44/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat kusipäät jotka laitatte hymiöitä. Lopettakaa. Sinä ketjun aloittaja, meillä on netissä poliisilla auttavia tahoja ja voit aivan hyvin ilmoitella meille päin. Aikuisen miehen toiminta on rikollista.

Vierailija
45/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, onko tää provo vai ei.

Joku nuori tyttö voi olla vanhemman miehen huomiosta ahdistunut ja googletella samoja asioita. Mielestäni on vain hyvä, että tämäkin ketju tulee löytymään googlen kautta, koska e.m. tilanteesta kärsivät nuoret saattavat kaivata aikuisten mielipiteitä ja päätyvät lukemaan tätä ketjua.

Vierailija
46/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:36"]

hahahaa pissis missä tissis! sietääki hävetä tollasta :D:D:D

[/quote]

Menkääs nyt lapset nukkumaan, ei kukaan teidänkaltaisianne rakasta.

Vierailija
47/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nrolle 41, en tiennyt. Ajattelin jo että nuorisolta on kokonaan järki kaikonnut päästä. Mitäs hävettävää noissa olis, vaikka kundi paljastaiskin? Vaikka niinhän se nuorena on, maailanloppu meinaa tulla jo finnistä. Tuskin tuossa vaiheessa lohduttaa, mutta kaikilla teillä nuorilla on parempaa edessä = itsetuntoa omanarvontuntoisina naisina. Nro 31

Vierailija
48/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kauheasti tsemppiä sulle ton asian kanssa! :( Oon suunnillen sun ikänen ja mullakin on vähän samantyylinen kokemus takana... Nää on hankalia tilanteita, koska mies saattaa usein uhkailla kiristyksellä yms. Mutta muista, että harvoin nämä oikeasti toteutuvat. Ymmärrän, että parhaalle kaverillesi sekä äidillesi kertominen voi tuntua vaikealta, mutta suosittelisin joka tapauksessa kertomaan asiasta ainakin ystävällesi. TÄMÄ EI OLE SINUN SYYTÄSI! Myös kouluterkkarille kertomisesta voi oikeasti olla apua. Vaikka tämä tyyppi ansaitsisi kunnon opetuksen, niin suosittelisin kuitenkin olemaan suht. hellävarainen hänen kanssaan, koska se toimii aina. Siis seuraavan kerran, kun joudut hänen kanssaan tekemisiin niin sano hänelle, että "hei, olet varmasti hyvä tyyppi, mutta olen pahoillani en ole kiinnostunut sinusta ja meillä on muutenkin liian suuri ikäero (tai jotain sellaista). Vaikka et tarkoittaisikaan tätä, niin usko pois tällaisille tyypeille ei kannata olla liian suorasukainen. Vasta silloin, jos tyyppi ei tästä tajua niin täytyy alkaa ryhtyä rankempiin toimiin. Kun sanot tuon lauseen hänelle silmiin katsoen, rauhallisesti ja todella tarkoittaen sitä niin se saa oikeasti useimmat tajuamaan ettet ole kiinnostunut. Uskon myös, että nuo uhkailujutut siitä, että hän kertoisi jollekkin rintsikoistasi ovat tosiaan vain uhkailua. Luulisi 25-vuotiaan jätkän tajuavan kuinka noloa olisi _hänelle_ itselleen mennä huutelemaan tuollaisia. Älä ole häpeissäsi! Toivon oikeasti sinulle KAIKKEA mahdollista tukea ja paljon voimia. Älä vaivu epätoivoon. Voi kuulostaa kliseiseltä, mutta muista oikeasti, että asioilla on tapana järjestyä! Tsemppiä!

Vierailija
49/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä sisäistät, että tämä ei ole millään tavalla sinun vikasi. Kaikillahan nyt rintaliiveissä toppausta on, siinä ei ole mitään noloa. Se ei myöskään kuulu kellekään muulle. Toisekseen, ota reilusti etäisyyttä tuohon kaveriisi. Hänen mukanaan nuo ongelmat tulevat, joten suojataksesi itseäsi, sinun on pysyttävä tuosta tytöstä kaukana. Jos se tarkoittaa että joudut etääntymään koko kaveripiiristä, niin sitten tarkoittaa. Kaverisi vaikuttavat muutenkin "hieman" halvoilta. Panosta tulevaisuudessa mieluummin älyköihin.

Yritä puhua äidillesi, vaikka hän reagoisikin aluksi hysterialla. Parasta olisi, jos voisit jakaa näitä miehen tekstiviestejä jossain mediassa, esim. facebookissa. Otat kameralla kuvia kännykän ruudusta ja lataat nettiin. Myös tyypin numero näkyviin.

Vierailija
50/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua itkettää kun luen näitä teidän kilttei viestejä. Asiat tulee ehkä oikeisiin mittasuhteisiin. Oon murehtinu tota niin kauan yksin et se on ehk paisunu liikaa.. Anteeks ku tässä oli aikaa ennenku vastasin olin koiran kaa lenkillä.

Sori en tiiä mikä on provo.. ja ne kanafileet on sellasii mitö voi ostaa esim. changesta ei sitä mitä syödään. Päätin ton lenkin aikana et kerron mun äidille huomenna. Pelkään oikeesti sitä et muut saa tietää tost tissien toppaamisesta koska yks tyttö jäi siit kii ja sitö dissattiin ihan törkeesti. Pelkään et must tulis taas kiusattu ku just pääsin sopeutumaan ees vähän.. Käytän niit vaan koska oon hirveen laiha ja muodoton mit silti kun mun selnä menee sellaseen notkoon se näyttöö et mun maha on isompi ku tissit.

Kiitos ku ootte vastannu.

Vierailija
51/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:08"]

mua itkettää kun luen näitä teidän kilttei viestejä. Asiat tulee ehkä oikeisiin mittasuhteisiin. Oon murehtinu tota niin kauan yksin et se on ehk paisunu liikaa.. Anteeks ku tässä oli aikaa ennenku vastasin olin koiran kaa lenkillä.

Sori en tiiä mikä on provo.. ja ne kanafileet on sellasii mitö voi ostaa esim. changesta ei sitä mitä syödään. Päätin ton lenkin aikana et kerron mun äidille huomenna. Pelkään oikeesti sitä et muut saa tietää tost tissien toppaamisesta koska yks tyttö jäi siit kii ja sitö dissattiin ihan törkeesti. Pelkään et must tulis taas kiusattu ku just pääsin sopeutumaan ees vähän.. Käytän niit vaan koska oon hirveen laiha ja muodoton mit silti kun mun selnä menee sellaseen notkoon se näyttöö et mun maha on isompi ku tissit.

Kiitos ku ootte vastannu.

[/quote]

Hienoa, teit kuule ihan oikean päätöksen!! Tsemppiä nyt huomiselle, hyvä on tuollaisesta rikollisesta miehestä kertoa, suojelet sillä itseäsi. Ajattele, miten paljon elämäsi helpottuu, kun sinun ei tarvitse pelätä tuota miestä tai olla ahdistunut hänestä. Saat olla taas ihan rauhassa.

Fileet on ihan normaali juttu ikäisilläsi, vaikkei sitä kukaan haluakaan myöntää. 

t. se 16 vieläkin, joka on muuten tuon miehen ikäinen, mutte ikinä, IKINÄ, käyttäytyisi noin.

Vierailija
52/67 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä. Puhu äidillesi! Olen tässä harvinaisesti tunnin seurannut keskustelua ja mikään ei saa niin pyhän raivon valtaan kuin ajatus että omalle tyttärelle kävisi noin. Eli sinussa ei ole vika eikä pidä olla tekemisissä sen miehen kanssa, on selvästi sairas. Paljon voimia ja muista että aina on mahdollisuuksia elämässä vaikka mihin kauniisiin hienoihin asioihin. Halaus!

Vierailija
53/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:45"]

Kiinnostava ketju, kunnes täytät rintsikkasi kanafileillä. Joo, ei provo! Miksi vitussa pitää provoilla tällaisen todella aran ja kipean aiheen kanssa? Mene vittu hoitoon, ajattele niitä nuoria jotka ovat oikeasti tuon kaltaisessa tilanteessa.

Vittu sä olet sairas!  

[/quote Juhuuuuuuu! "Kanafileiksi kutsutaan rintsikoiden täytettä, koska ovat saman mallisia ja uaein värisiäkin! Aika outoa ett ä sanot "mielenkiintoiseksi" ketjua, jossa vakava aihe. Rauhaa kaikille. Toivottavasti aloittaja saa rohkeutta ja voimia hyvistä viesteistä!

Vierailija
54/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimii törkeästi väärin, jo ikänsäkin puolesta.

Älä jää salaamaan asiaa omaan mieleesi, vaan hae tukea vaikka MML n auttavan puhelimen kautta omille tunteillesi. Asia paisuu mielessäsi sitä suuremmaksi , mitä pidempään pidät asia pelkästään omana tietonasi. Ja miehelle ei todellakaan kuulu oletko neitsyt. Minusta mies vaikuttaa kirjoituksesi perusteella myös arvaamattomalle, joten myös turvallisuutesi vuoksi sinun pitää kertoa jollekkin hänen käytöksestä.

Hän hän voi alkaa käyttämään tilannetta hyväksi.

Vierailija
55/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne varmaan tuntuu sinusta hankalalle.  Isoja asioista on kyseessä. Mies joka toimii väärin on parhaan ystäväsi veli. On isoja asioita, kun joutuu miettimään samalla myös ystävyyden kestämistä.

Kannustan sinua kertomaan tapahtunesta kuitenkin ystävällesi. Tosi ystävä on aina lojaali. Ystävän kuuluu haluta vain hyvää ystävälleen ja auttaa silloin kun ystävä tarvitsee tukea. Kerro rohkeasti tyttöystävällesi tapahtuneesta. Todellinen ja aito ystävä jolla on elämänarvot kohdallaan ymmärtää että veli on tehnyt väärin sinua kohtaan.

Vierailija
56/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:14"]

kerron tähän nyt tän jutun miks tää oikeesti ahdistaa mua.. En halunnu laittaa aiemmin ku tää hävettää mua nii paljon.. Kun oltiin mökillä niin se löys yhet mun rintsikat mitkä täytän sellasilla kanafileillä ja se sano et kertoo kaikille et oon feikki jos en lähe sen kaa ajelemaan.. Sano sen sillon siinä kännipuhelussa. Mä häpeä hirveestit tota mun rinnattomuutta ja en haluu et muut saa tietää et oon noin nolo. Mietin et ptäiskö sille antaa vaan et sais sen hiljaseks.. OOn kyl neitsyt ja en haluis. Toi laittaa viesii ekaks ku herään ja sen jälkeen aina vaan.. Ku tänään seisin lenkillä sillalla ni mietin et pitäiskö vaa hypätä..

[/quote]

Niitä kanafilerintsikoit käyttää moni muukin. Niitä myydään kaupassa. Ei se o mikään häneen. Se tyyppi keksii milloin minkäkin kiusan aiheen. Ei pidä  antaa. Jos annat, niin se rupesi kiristämään sua sillä, että keroo kaikille. Ja jos olet jo anatanut, niin ei sekään ole häneen. Jos toinen rupesi sillä repostelemaan, niin seon sen häpeä. Jollekin sun pitää puhua. Terkkari tai kuraattori tai koulupsykologi. Sen pian vanhemmat olis se hyvä kohde, koska kyselevät miksi et käy heillä enää. Vaikea tilanne, mutta kyllä sinä selviät siitä sinun pitää mennä juttelemaan jollekin aikuiselle, joka uskoo sinua. Kyllä joku auttaa. Uskalla hakea apua. Se kundi on nyt väärällä tiellä ja valitsee tehdä vääriä asioita. Sinä et ole vika. Sinä et ole se, joka tuollaista ansaitsee. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua.

Nano, että näpit irti jätkä! Näpit irti! Ja tarkoita sitä oikeesti.tUollaiset antamismietteet... Ana niiden mennä pois. Ei se antaminen ole keino päästä irti. Se sitoo enemmän. Onneksi et hypännyt sillalta. Ne mietteet kertoo siitä, että asia on vakava jamasentsa sinua. Uskalla puhua aikuiselle. Puhu niin monelle, että joku rupeaa auttamaan sinua. Jos joki vähättelee, niin se tekee väärin. Sinä olet arvokas. Joku löytyy, johon voit luottaa. Etsi sellainen. Tyttöjen talo on yksi hyvä paikka ainakin.

Vierailija
57/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kehitysvammainen mies, eikö niin? Ei ole olemassa mitään muuta syytä, miksi 25-vuotias asuisi vielä kotona.

Ota talteen kaikki todistusmateriaali, esim. WhatsApp-viestit yms. ja näytä vanhemmillesi. Vanhempasi kannattaa ottaa yhteyttä miehen vanhempiin, sillä kehitysvammaisenkin pitää hallita tietyt sosiaaliset normit. Jos tämä ei auta, niin poliisiin yhteys.

Vierailija
58/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kertoisi suoraan ystäväsi vanhemmille? Olisiko se helpompaa kuin omille vanhemmille kertominen?

Vierailija
59/67 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:35"]

Mikset kertoisi suoraan ystäväsi vanhemmille? Olisiko se helpompaa kuin omille vanhemmille kertominen?

[/quote] "Eihän meidän poika..!" just joo.

Vierailija
60/67 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan