Itkettää ja ahdistaa.. 25-vuotias mies ei jätä rauhaan.
Oon 16 v tyttö ja lukion ekalla. Muuten kaikki on hyvin, muttta mun elämää on huonontanut pahasti parhaan kaverini isoveli. Bestikseni rakastaa ja palvoo isoveljeään yli kaiken, muutenkin hänen isoveli hemmotellee kaveriani monin tavoin esim. antaa paljon autokyytejä harkkoihin ja hakee juhlista ja ostelee kaikkee.
Oon aina tuntenut olon ehkä hieman epämukavaksi tän kyseisen tyypin seurassa. Hän ei ennen ole sanonut tai tehnyt mitään ilkeää tms. mutta nyt yhtäkkiä on viime kesän aikana alkanut "lähentelmään" mua. Kun olin heidän perheen mökillä, niin kun kaverini oli sisällä hakemassa lisää ruokaa niin tää tyyppi sanoi ekan kertaa mulle tosi inhottavasti ja olin ihan silleen normaalisti niinku ei ois sanonu mitää erikoista. Hän sanoi, että "ymmärrät sä ees kuinka hyvä kroppa sulla on ku makasit tolla uimapatjalla?". En osanut vastata mitään, lähdin vaan äkkiä mun kaverin luo sisään. Sen jälkeen kaikki muuttui, hän on ennen ollut mulle mukava mut nyt on alkanut huomauttelemaan kaikkee inhottavaa kun jäädään kahestaan, soitti mulle kaks viikonloppuu sitten humalassa ja kysy oonks neitsyt ja kaikkee, on lähettänyt whatsappissa typeriä viestejä jotain et mun uusin instagramkuva on kuuma ja muuta.. Ehdottelee, että voi antaa mulle kyytejä ja voitais mennä tallinnaan. Mua itkettää. Tuntuu, etten haluu lähteä mihinkään ja haluisin vaan olla kotona rauhassa ja mua hävettää ja tunnen oloni likaseksi. Tiedän, että rikkoisin välini parhaaseen kaveriini jos kertoisin tästä, oon ihan varma että syyttäis mua isoveljensä pokaamisesta koska hän on rakkainta kaverilline tässä maailmassa.. Just vuos sitten yks 99 pani kuus vuotta vanhempaa jätkää ja nyt tää tyttö on ihan hylkiö ja hänellä on täysin lutkan maine. En haluu et mulle käy noin. En halua kertoa äidille. Oon yrittäny ettii netistä jotain puhelinta mihin voisin soittaa ku haluaisin puhua ees jollkkin.. Tää jätkä asuu vielki kotona vaikka käy töissä. Kaikki ois hyvin jos hän vaan muuttais pois. Pelkään ihan hulluna et mun kaveri näkee noi viestit ja suuttuu mulle.. En oo kovin suosittu ja tiedän että kaikki kääntyis mua vastaan.
Auttakaa mua :(
Kommentit (67)
Apua, siis todennäköisesti näin EI käy!! t. 16
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:15"]
asuuko 25v lapsuuden kodissaan?
[/quote]
joo hän asuu viel kotona.
Onko noin lapsellisia 16v olemassa? Miten ihmeessä olet onnistunut tuollaisen viattomuuden säilyttämään?
Mieshän ahdistelee sinua! Se on väärin ja sinun täytyy kertoa siitä jollekulle, jotta se loppuisi. Minäkin suosittelen koulun terveydenhoitajaa. Tai onko sinulla esim. kummitätiä tai jotain tuttua luottoaikuista, jolle puhua, jos oma äiti ei ole hyvä siihen?
Aikuisen miehen pitäisi tajuta ottaa vastuu omasta käytöksestään. Itse olen 26 v. lukion opettaja, ja teidän ikäero tuntuu minulle niin suurelta, että pistää miettimään, onko mies ihan normaali.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"]
Onko noin lapsellisia 16v olemassa? Miten ihmeessä olet onnistunut tuollaisen viattomuuden säilyttämään?
[/quote]
en tiedä.. MUa kiusatitin monta vuotta ja ehk sen takii ku en ollu nii mukana piireissä nii on vähä retard. Mut tiedän. kaikki mun kaverit on harrastanut seksiä ja usein jos mult kysytään ni valehtelen että olen. Häpeän sitäkin.
Siis apua, tuollaisella hlö.koht. asialla kiristää sua! Uskomaton mies! Tuskin edes kertoisi eteenpäin, itsensä vaan nolaa, kertomalla toisten asioita. Ja so what, toppauksia on monilla. Sulla ei oo mitään hävettävää! Nyt sanot sille tytöille suorat sanat, ja kerro äidillesi. Sulla ei oo mitään hävettävää!
Et missään tapauksessa nyt tuolle tyypille anna!!! Et todellakaan, saat siitä ikuisesti henkisen arven. Haluatko todella, että eka kertasi on tuollaisen sian kanssa? Ja voit uskoa, että jos kerran annat, niin koko homma menee kaksisataa kertaa pahemmaksi ja kiristää sinua sitten sillä, että kertoo että olet antanut hänelle pllua.
Nyt kuulostaa niin vakavalta, ettet VOI olla kertomatta aikuiselle. Tuo tyyppi kiristää sinulta seksiä.
Ja kananfileet ei todellakaan ole mitenkään poikkeukselliset ikäisilläsi, moni tunkee vaikka mitä täytteitä sinne ja käyttää push uppeja ja muita. Vaikka tyyppi kertoisi fileistä, sinä voit puolestasi kertoa millainen sika tämä jätkä on ja kuka uskoo sen jälkeen tuollaista pervoa? t. 16
Tuollainen kiristäminen 25-vuotiaalta on sairasta ja kertoo narsismista. Rintsikkajutussa ei mitään noloa. Vaikea edes löytää rintsikoita kaupoista jotka olisi ilman toppauksia. Pysy pois ja hyvin hyvin kaukana tyypistä. Sinä olet arvokas! Elämä on lahja. Voit kertoa vaikka kirjeitse vanhemmillesi tai terveydenhoitajalle.
Kanafileitä rintsikoissa? Pliide, nyt meni överiksi....
Nyt kerrot äidillesi ja isällesi. Sitten menette porukalla sun kaverin luo ja sanotte, että teillä on asiaa sun kaverin vanhemmille ja kaverisi veljelle. Kerrotte sitten kaverisi veljen toiminnasta ja sanotte, että jos ei lopu, niin otatte poliisiin yhteyttä.
Voi pieni! :( onko sulla isosisaruksia, joille voisit puhua? Kyllä mä haluaisin kuulla ja auttaa, jos mun pikkusiskoa ahdisteltaisiin tolla tavalla tai ihan millä tavalla vaan! Sanoisin tollaselle luuserijätkälle pari valittua sanaa...Joka tapauksessa kenelle vaan läheiselle aikuiselle kannattaa puhua, ne auttaa ja oma olo helpottaa, kun ei tarvitse pitää kaikkea murhetta sisällä. Kukaan ei syytä sua.
Äläkä mieti sitä sun kaveria mitä se tai muut ajattelee. Jos aikuinen jätkä on päästään sekaisin, se ei ole sun vika eikä sun tarvii siitä kärsiä, varsinkaan sen takia, ettet haluaisi loukata ketään. Sua tossa loukataan jo ihan liikaa! Tsemppiä:)
Ja vaikka teininä varmaan tuntuu vaikealta uskoa, niin kuule, ei ne kaikki ole harrastanut vielä seksiä! Oletko ajatellut, että jos kerran sinä huijaat, niin luuletko, ettei kukaan muu huijaa? Itsekin väitin vaikka mitä lukiossa, mutta neitsyys meni 21-vuotiaana.
Mieti, miten pahalta sinusta jo nyt tuntuu tuo 25-vuotias. Ajattele sitten, miten pahalta sinusta tuntuu sen jälkeen, kun olet maannut hänen kanssaan.
t. 16
Soita sinne auttavaan puhelimeen, toivottavasti ne osaa neuvoa siellä eteenpäin.
Tuo mitä tuo mies (ei edes poika, niinkuin jotkut täällä puhuu, 25-vee on aikuinen mies!) tekee sinulle on seksuaalista häirintää ja ihan rikollista. Lue täältä poliisin sivuilta mitä mieltä laki on asiasta:
https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/1DF170954F91099CC2257A7E0033D501?opendocument
Tuo nyt oli netin näkökulmasta, mutta tuo mies on jo noilla viesteillä ja puheluilla syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Puhumattakaan sitten noista IRL tapahtuneista jutuista. Ei mikään ihme, että sinua ahdistaa, ei tätä turhan päiten ole määritelty rikokseksi! Tarvitset nyt jonkun aikuisen apua.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"]
[/quote]
Aloittaja, älä välitä tai vaivaudu vastaamaan tällaisiin viesteihin.
Minua ihmetyttää se, että jokainen ei saisi kehittyä omalla tahdillaan.
- 9
Tämä on varmaan provo, joten hävettää vastata. Siitä huolimatta: 25-vuotiaalla, joka vonkaa 16-vuotiasta ei ole ihan kaikki kortit pakassa. Sinulla on oikeus olla rauhassa ja erityisesti sinulla on oikeus olla rauhassa itseäsi vanhemmilta miehenpuolikkailta. Säästä viestit ja juttele vaikka terkkarin kanssa. Älä pidä tätä juttua vain itselläsi vaan puhu siitä jollekin aikuiselle. Tuo 25-vuotias tekee yksiselitteisen väärin ja ainoastaan hänellä on hävettävää. Puhu jollekin, soita vähintään siihen MLL:n numeroon.
No voi vee, oikeesti! Kanafileitä rintsikoissa? Ei ole todellista...tai sitten on totisesti äo jo huolestuttavan alhaalla. Itkiskö vai nauraisko? Ehkä enemmän itkettää...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:31"]Tämä on varmaan provo, joten hävettää vastata. Siitä huolimatta: 25-vuotiaalla, joka vonkaa 16-vuotiasta ei ole ihan kaikki kortit pakassa. Sinulla on oikeus olla rauhassa ja erityisesti sinulla on oikeus olla rauhassa itseäsi vanhemmilta miehenpuolikkailta. Säästä viestit ja juttele vaikka terkkarin kanssa. Älä pidä tätä juttua vain itselläsi vaan puhu siitä jollekin aikuiselle. Tuo 25-vuotias tekee yksiselitteisen väärin ja ainoastaan hänellä on hävettävää. Puhu jollekin, soita vähintään siihen MLL:n numeroon.
[/quote]
ja tämä oli siis miehen näkökulma asiaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:29"]
Soita sinne auttavaan puhelimeen, toivottavasti ne osaa neuvoa siellä eteenpäin.
Tuo mitä tuo mies (ei edes poika, niinkuin jotkut täällä puhuu, 25-vee on aikuinen mies!) tekee sinulle on seksuaalista häirintää ja ihan rikollista. Lue täältä poliisin sivuilta mitä mieltä laki on asiasta:
https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/1DF170954F91099CC2257A7E0033D501?opendocument
Tuo nyt oli netin näkökulmasta, mutta tuo mies on jo noilla viesteillä ja puheluilla syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Puhumattakaan sitten noista IRL tapahtuneista jutuista. Ei mikään ihme, että sinua ahdistaa, ei tätä turhan päiten ole määritelty rikokseksi! Tarvitset nyt jonkun aikuisen apua.
[/quote]
Totta, kysessä on mies, eikä poika. Itsekin ole vahingossa tuota poika sanaa käyttänyt, mutta kyseessä ei ole mikään poika, vaan aikuinen mies, jonka pitäisi ymmärtää paremmin ja olla tosiaan aikuinen.
t. 16
Voi ei, kamala tyyppi! Sano sille vielä suoraan vakavalla äänellä, että: "Jätä mut rauhaan. En ole kiinnostunut susta." Sano myös, että jos ei tottele kerrot äitillesi (tai jollekin aikuiselle), että sua ahdistellaan. On mahdollista, että tyyppi on niin urpo, ettei tajua, että et ole kiinnostunut! Jos vielä jatkaa ahdistelua, nosta mekkala.